Piecyk do chleba za 399 zł. Warto??

1. Data: 2003-04-15 07:32:21

Temat: Piecyk do chleba za 399 zł. Warto??
Od: "Kianit / D.C." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej :)
Ponieważ wciąż uparcie szukam swojego piecyka do chleba zainteresował
mnie bardzo wczorajszy program na mango.
Mają piecyk 600W (800??), 12 programów, w sumie fajnie się zapowiada
(no, tylko ten kolor :( żółty )
Cena 399 + koszta wysyłki.
Ma ktoś to?? Warto?? Napaliłam się trochę przyznam.
Pozdrawiam, Kianit
ps.: jeśli było już o tym to wybaczcie, nie oglądam TV od miesięcy, więc
kiedy wczoraj zobaczyłam ten program to postanowiłam zapytać...

1. Data: 2003-04-15 07:47:27

Temat: Re: Piecyk do chleba za 399 zł. Warto??
Od: "r_sundance" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kianit / D.C." <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ps.: jeśli było już o tym to wybaczcie, nie oglądam TV od miesięcy, więc
> kiedy wczoraj zobaczyłam ten program to postanowiłam zapytać...

Z Mango bym nic nie kupowal, IMHO 399 to mocno przsolona cena...

--
rapatang

1. Data: 2003-04-15 07:56:05

Od: Peyton <p...@t...pl.POTRZEBNA.pozyczka.500.tys.zl.0601.49.19.98.04> szukaj wiadomości tego autora

"Kianit / D.C." <r...@w...pl> wrote in

> Ponieważ wciąż uparcie szukam swojego piecyka do chleba zainteresował
> mnie bardzo wczorajszy program na mango.

zupelnie z innej beczki - ale nie mam przekonania do takich zakupow. ja
musze pomacac, zobaczyc jak dziala, czy obudowa nie porysowana. skoro oni
sprzedaja, to z pewnoscia normalnie taki piecyk mozna kupic w normalnym
sklepie.

> Ma ktoś to?? Warto?? Napaliłam się trochę przyznam.

tak jest skonstruowany ten program: "zamow jeszcze dzis, a dostaniesz w
promocji dlugopis z logo naszej firmy" ;-)

przespij sie z tym tematem.

--
p.e.y.t.o.n

"Wolę Peya niż księdza Jankowskiego..." -- Siwa

1. Data: 2003-04-15 08:01:01

Temat: Odp: Piecyk do chleba za 399 zł. Warto??
Od: "Kianit / D.C." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Peyton
19.98.04> w
wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:X...@1...110.122.80...

> [...]
oni
> sprzedaja, to z pewnoscia normalnie taki piecyk mozna kupic w

No właśnie też nie mam zaufania, dlatego pytam :)
W "normalnych" sklepach widywałam tylko w "nienormalnych" cenach ( no bo
od 700 w górę to dla mnie deka dużo)

> tak jest skonstruowany ten program: "zamow jeszcze dzis, a dostaniesz
> promocji dlugopis z logo naszej firmy" ;-)
>
> przespij sie z tym tematem.

No właśnie sie zdziwiłam, bo pierwszy raz nie było nic "gratis" ;)
choćby jakąś kiełkownicę czy cuś dodali ;)))))))
Pozdrawiam, Kianit

1. Data: 2003-04-15 08:27:10

Temat: Re: Odp: Piecyk do chleba za 399 zł. Warto??
Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

Kianit / D.C.:

> No właśnie też nie mam zaufania, dlatego pytam :)
> W "normalnych" sklepach widywałam tylko w "nienormalnych" cenach ( no bo
> od 700 w górę to dla mnie deka dużo)

nie widziałem tego ło, ale u nas piekarniki do chleba od 40EUR. Jak znam
sprzedaż telewizyjną, to ten za 399 zł właśnie taki z dolnej półki jest.

Waldek

1. Data: 2003-04-15 08:52:37

Od: "Kianit / D.C." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik r_sundance <r...@p...onet.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:b7gdeh$2enc$...@n...ipartners.pl...

> Z Mango bym nic nie kupowal, IMHO 399 to mocno przsolona cena...

To jaką ceną jest 899 zł za philipsa, który ostatnio jako jedyny oferują
mi w sklepach (i to do ściągnięcia dopiero)
Są na rynku inne w jakiej cenie??
Pozdrawiam, Kianit

1. Data: 2003-04-15 09:01:38

Temat: Odp: Odp: Piecyk do chleba za 399 zł. Warto??
Od: "Kianit / D.C." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> w
wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@u...fu-berlin.de...

> [...]
znam
> sprzedaż telewizyjną, to ten za 399 zł właśnie taki z dolnej półki

Też tak sądzę, jednak mając na uwadze dyskusję, jaka się tu kiedyś
toczyła na temat "czy warto dopłacac za markę w piecyku" to nie
przejmowałam sie zbytnio wysokością półki ;) . No ale kupić coś z
niskiej półki za 400 zł a za 40 euro to wolę to drugie ;)

Pozdrawiam, Kianit

1. Data: 2003-04-15 09:27:22

Od: "r_sundance" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> To jaką ceną jest 899 zł za philipsa, który ostatnio jako jedyny oferują
> mi w sklepach (i to do ściągnięcia dopiero)

ja za swoj dalem na allegro 162 zlote lacznie z przesylka

chleb wychodzi jak marzenie

Mango pewnie rozsypie sie po miesiacu

Nie ufalbym sklepom internetowym

--

rapatang

1. Data: 2003-04-15 09:30:56

Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> To jaką ceną jest 899 zł za philipsa, który ostatnio jako jedyny oferują
> mi w sklepach (i to do ściągnięcia dopiero)
> Są na rynku inne w jakiej cenie??
> Pozdrawiam, Kianit

Są oczywiście
na początek http://www.piokal.com.pl/prod_piecyk.php
przyznam szczerze ze planuje juz od kilkunastu miesiecy zakup piecyka i
prezentacja w Mango mnie znowu pobudzila do dzialan. Ten piecyk do ktorego
podaje namiary jest tanszy a nie sadze zeby jakoscia odbiegal od tego Mango.
Z Mango kupic to nie kupie, bo jakby mi przeslali razem z piecykiem jeszcze
kubek BigBradera to bym mnie cholera wziela:))) bo przeciez za ten kubeczek tez
placisz :))))
Norek

1. Data: 2003-04-15 09:37:48

Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Kianit / D.C." <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> ja za swoj dalem na allegro 162 zlote lacznie z przesylka

> [...]

Chyba raczej chodzilo ci o brak zaufania do firm typu Mango (telezakupy itd)
Bo sam przeciez zakupujesz via interent i to na dodatek troche w ciemno.
BTW to jak juz sie chwalisz tak atrakcyjna cena to napisz jaki kupiles piecyk
(firma i model) i parametry (moc, pojemnosc zbiornika, ilość programow itd)
Trzeba przyznac ze cena za jaka kupiles jest bardzo atrakcyjna i ostatno z tego
co sie orientowalem nie do osiagniecia
Norek

SNIADANIE wielkanocne
żarcie ekologiczne
Buuuu mam problem buuuu
Podziękowania
koreczki - winogrona + ser i co jeszcze ?