Pieczarki !!!

1. Data: 2005-01-15 18:22:06

Temat: Pieczarki !!!
Od: "asia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich !!!

Mam PIECZARKI i chciałabym z nich coś zrobić.Prosiłabym o podanie mi
przepisów na dania z pieczarkami. Fajnie będzie, jak będą to też sałatki.

Z góry dziękuję i Pozdrawiam

1. Data: 2005-01-15 18:38:12

Temat: Re: Pieczarki !!!
Od: "Bozena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"asia" wrote in message news:csbmq8$2a3$1@news.dialog.net.pl...
> Witam wszystkich !!!
>
> Mam PIECZARKI i chciałabym z nich coś zrobić.Prosiłabym o podanie mi
> przepisów na dania z pieczarkami. Fajnie będzie, jak będą to też sałatki.

Najprostsza salatka:
Pomidory, pieczarki, - pokroic na kawałki; cebula - drobno; posolic,
popieprzyc, dorzucic lyzke majonezu i pochwili mozna jesc... Pieczarki maja
byc surowe!

Mozna zrobic:
- sos pieczarkowo-smietanowy do kotletow jajecznych albo krokietow
- zupe
- farsz do np. do Blinow Zemaicziu http://tiny.pl/8sr
- zapiekanke/pizze/kanapke
- jeśli kapelusze sa duze, to nadziac i zapiec
- "opanierkowac" i uzmazyc
- usmazyc na zloto i podac jako dodatek do np. schabowego czy mielonego

Bozenka z Wilna :-)
sloneczna miodzio dziewczyna

1. Data: 2005-01-15 18:45:33

Od: "Kina" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "asia" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam wszystkich !!!
>
> Mam PIECZARKI i chciałabym z nich coś zrobić.Prosiłabym o podanie mi
> przepisów na dania z pieczarkami. Fajnie będzie, jak będą to też sałatki.
>
> Z góry dziękuję i Pozdrawiam

nie wiem dlaczego ale pierwsze co przyszło mi do głowy to pieczarki smażone
w panierce :)
może dlatego że uwielbiam to danie i daaawno juz nie jadłam....

1. Data: 2005-01-15 20:22:58

Od: "rene" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam PIECZARKI i chciałabym z nich coś zrobić.Prosiłabym o podanie mi
> przepisów na dania z pieczarkami. Fajnie będzie, jak będą to też sałatki.

Sałatka z duszonych pieczatek

2 woreczki ryżu ugotować
1 kg świerzych pieczarek pokroić w kostkę i udusić na patelni z solą i
pieprzem
2 ząbki czosnku (ja preferuję dużo więcej)

ostudzone składniki wymieszać, dodać zmiażdżony czosnek wymieszać z
majonezem i odstawić do lodówki. Je się ją na drugi dzień

--
rene
gg 4289772

"Mężczyźni wolą blondynki, gdyż uważają, że brunetki są inteligentniejsze i
przez to bardziej niebezpieczne"
Zofia Arnould

1. Data: 2005-01-15 20:48:42

Od: "cyrusNew" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Mam PIECZARKI i chciałabym z nich coś zrobić.Prosiłabym o podanie mi
> przepisów na dania z pieczarkami. Fajnie będzie, jak będą to też sałatki.

mmmm, od razu pomyślałem o gulaszu z wołowiną i warzywami no i oczywiście
pieczarkami :)

1. Data: 2005-01-15 23:59:01

Od: "mlk" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Pomidory, pieczarki, - pokroic na kawałki; cebula - drobno; posolic,
> popieprzyc, dorzucic lyzke majonezu i pochwili mozna jesc... Pieczarki

jakoś nie mam przekonania do surowych pieczarek.
zdecydowanie lepsze są po obróbce termicznej

1. Data: 2005-01-16 00:11:17

Od: "Bozena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa (siostra Ani) N." wrote in message...

> Dla ciebie...
> Ja akurat jadam tylko surowe.

A ja sobie chwale obie wersje ;)))))))))))

1. Data: 2005-01-16 00:13:29

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le dimanche 16 janvier 2005 ? 00:59:01, vous écriviez :

Niesz

1. Data: 2005-01-16 06:45:32

Od: Stan <s...@s...biz> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kina napisał:
> [...]
> w panierce :)
> może dlatego że uwielbiam to danie i daaawno juz nie jadłam....

Jrstam za panierka z minimalną ilośćią wiórków kokosowych

Stanisław

1. Data: 2005-01-16 10:56:01

Od: "cherokee" <c...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Mam PIECZARKI i chciałabym z nich coś zrobić.Prosiłabym o podanie mi
> przepisów na dania z pieczarkami. Fajnie będzie, jak będą to też sałatki.

Sałatka jajeczno-pieczarkowa

Pieczarki pokroic w ćwiartki, usmażyc na patelni przyprawiając. Dodać do
ugotowanych i pokrojonych w kostkę jaj na twardo, dodać majonezu, wymieszać
i gotowe.

pozdr

cherokee

P.S. Uważać, zeby nie przesolić!:)