RE: Pieczeń ze wściekłych chomików

11. Data: 2001-01-15 10:57:02

Temat: Re: Pieczeń ze wściekłych chomików
Od: andy_k <andyk@spamprotector_cyberspace.org> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 15 Jan 2001 01:32:59 +0100, Kaja <f...@f...pl> wrote:

>Od kiedy to ludzie jadają chomiki?????? Brrrrrrrrr!

Nie wiem jak z chomikami, ale swinki morskie sa przysmakiem w niektorych
krajach Ameryki Pd.

>Królika nawet bym nie zjadła, bo dowiedziałam się, że króliki współżyją
>ze szczurami!!!

??? :-O

a.

12. Data: 2001-01-15 15:25:01

Temat: Re: Pieczeń ze w?ciekłych chomików
Od: "LiBi" <l...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

mieso to mieso...

13. Data: 2001-01-16 00:28:32

Temat: Re: Pieczen ze wscieklych chomikow
Od: "Tequilla" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kaja" <f...@f...pl> wrote in message
> Od kiedy to ludzie jadają chomiki?????? Brrrrrrrrr!
>
> Królika nawet bym nie zjadła, bo dowiedziałam się, że króliki współżyją
> ze szczurami!!!

ROTFL x 600

Tequilla

14. Data: 2001-01-22 19:40:37

Od: "Andrzej Dubaj" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

sa calkiem smaczne!!!

15. Data: 2001-01-22 22:28:40

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Dubaj napisał(a):

> sa calkiem smaczne!!!

Wściekłe chomiki? ;-)

Kaja

16. Data: 2001-01-23 08:36:52

Od: "Scarab" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Jeść to jeść a co dopiero nosić futro z chomików - stają się one podobno
niezwykle modne na zachodzie. Aż mnie ciarki nachodzą...

Scarab

17. Data: 2001-01-23 14:38:48

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Scarab napisał(a):

> Jeść to jeść a co dopiero nosić futro z chomików - stają się one podobno
> niezwykle modne na zachodzie. Aż mnie ciarki nachodzą...

Koszmar!...Ile tych biednych zwierzątek trzeba zabić dla takiego
futra........

Kaja

18. Data: 2001-01-24 01:39:29

Od: Tomasz 'Pilot' Minkiewicz <T...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 16 Jan 2001 01:28:32 +0100 na grupie pl.sci.biologia
pojawił się artykuł <94052p$8bt$2@news.tpi.pl>,
którego autorem jest Tequilla

>"Kaja" <f...@f...pl> wrote in message

>ROTFL x 600

A'propos sześcsetki - to zupełnie nie na temat, ale mi
przypomniałeś.
Wiecie jaki numer ma obszar Polski w bazie danych INFOKLIMA WMO
(Światowej Organizacji Meteorologicznej)?
Ni mniej, ni więcej, tylko 666.
Ja się bam! :-)

--
Tomasz 'Pilot' Minkiewicz
mailto:p...@p...pl

19. Data: 2001-01-24 12:01:54

Od: "RadeQ" <r...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tomasz 'Pilot' Minkiewicz <T...@i...pl> napisał:

> [...]
> przypomniałeś.
> Wiecie jaki numer ma obszar Polski w bazie danych INFOKLIMA WMO
> (Światowej Organizacji Meteorologicznej)?

Nie baj się !
SATAN loves you!

R a d e Q
r...@k...chip.pl
UIN:73210848 #GG:78524

20. Data: 2001-01-24 21:31:33

Od: "Scarab" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaja" <f...@f...pl> napisał w wiadomości

> Koszmar!...Ile tych biednych zwierzątek trzeba zabić dla takiego
> futra........
>
> Kaja

Nie wiem ale napewno dziesiątki - jeśli nie setki, ludzie naprawdę nie mają
wyobraźni.
Scarab

gromkowiec - tradzik
Ćwiczenia oczu