Pieczenie boczku

1. Data: 2002-06-27 21:48:40

Temat: Pieczenie boczku
Od: "zuzanna" <z...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Otrzymałam kawał ładnego boczusia. A że jestem początkującą gospodynią to
nie mam pojęcia jak go przyrządzić w miarę łatwo i smacznie.
A więc trzeba go do jakiejś marynaty wrzucić??( jakiej i na jak długo), piec
go w folii czy rękawie i w jakiej temperaturze???

Będę wdzięczna za wszelkie porady.

1. Data: 2002-06-27 22:38:07

Temat: Re: Pieczenie boczku
Od: "czarek" <c...@z...dwws.pl> szukaj wiadomości tego autora

zuzanna <z...@m...pl> schrieb in im Newsbeitrag: afg16n$kkf$...@n...tpi.p
l...
> [...]
ec
> go w folii czy rękawie i w jakiej temperaturze???

Boczek jest miesiem bardzo wdziecznym bo nie moze sie nie udac. Mozna go po
prostu posolic i dac do piekarnika na 200 stopni na ok. godzine i da sie go
zjesc bez obrzydzenia a nawet ze smakiem. Z innych przypraw polecam majerane
k, czosnek, czaber, papryke tak ostra jak i slodka. Niezle jest przyrzdzic z
tymi ingerediencjami marynate na bazie miodu i wody
Czarek

1. Data: 2002-06-28 07:00:24

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 28 Jun 2002 09:12:55 +0200, "zuzanna" <z...@m...pl>
wrote:

>po
>go
>majerane

>Spróbuje może dzisiaj go przyrządzic. Zobaczymy jakie bedą efekty smakowe.

i posyp kminkiem...kminek pasuje do kazdej wieprzowiny

Trysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-06-28 07:12:55

Od: "zuzanna" <z...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-06-28 08:45:08

Od: "Mattik" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem jakiej wielkosci jest ten "kawalek" ale moze ciachnij go na pol i
zrob jeden w ziolach a drugi w marynacie? Ja na boczus pieczony w ziolach to
uzywam prowansalskich. Dobra mieszaneczka. A marynata z oleju, czosnku,
cebulki, pieprzu, bazyli, oregano, papryki i to wszystko jeszcze w trakcie
pieczenia piwkiem polane :)

--
Mattik

1. Data: 2002-06-28 12:34:32

Od: "zuzanna" <z...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> cebulki, pieprzu, bazyli, oregano, papryki i to wszystko jeszcze w trakcie

Oj juz mi ślinka cieknie......

Ale będzie pychota, mam nadzieję.
Pozdrówka
Z.

1. Data: 2002-07-05 11:17:38

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

PYSZNOŚCI, ALE NADAL NIE WIEM, CZY TEN BOCZUS NALEZY W COS WŁOŻYĆ LUB PRZYKRYC
FOLIĄ ALUMINIOWĄ, CZY DODAC DO NACZYNIA W KTORYM SIE MA PIEC WODY, ROSOLKU LUB
INNEGO PLYNU, CZY MOZE TROSZKE SMALCU, CZY PIEC W NACZYNIU ODKRYTUM, CZY MOZE
GO ZAKNĄĆ
POZDROWIONKA
OLA (również początkująca gospocha)

naleśniki