Re: Pieczona Alaska ?

Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Date: Wed, 7 Feb 2018 01:22:17 -0800 (PST)
Subject: Re: Pieczona Alaska ?
From: i...@g...pl

Ach, zapomniałam dodać, że wczoraj widziałam w tv robienie tego deseru przez
zawodowego kucharza (cukiernika?) i ów opiekał bezę palnikiem - oczywiście z
odpowiedniej odległości, żeby nie spalić. I ten sposób jako miejscowe szybkie
ogrzewanie wydaje mi się lepszy niż pieczenie całości w piekarniku. Piana z białek
jedt dobrym izolatorem cieplnym dla lodów, no ale jednak dostarczenie dużej ilości
ciepła na całą jej powierzchnię jednocześnie (piekarnik) może tę barierę pokonać.