Pielęgniarka w punkcie pobrań nie zmienia rękawiczek - gdzie to zgłosić ?

1. Data: 2007-11-09 19:59:36

Temat: Pielęgniarka w punkcie pobrań nie zmienia rękawiczek - gdzie to zgłosić ?
Od: "Marcin" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Wygląda na to, że w pewnej przychodni pielęgniarka nagminnie pobiera krew do
badania kolejnym pacjentom bez zmiany rękawiczek.

Gdzie zgłosić sprawę aby ta pseudo-pielęgniarka została możliwie szybko
skontrolowana i ukarana?
Chodzi o przychodnię w Warszawie.

Pozdrawiam,
Marcin

2. Data: 2007-11-09 20:07:32

Od: "jerry" <n...@s...xxx> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witam,
>
> Wygląda na to, że w pewnej przychodni pielęgniarka nagminnie pobiera
> krew do badania kolejnym pacjentom bez zmiany rękawiczek.

A zwróciłeś jej uwagę?

> Gdzie zgłosić sprawę aby ta pseudo-pielęgniarka została możliwie
> szybko skontrolowana i ukarana?
> Chodzi o przychodnię w Warszawie.

Poza drogami oficjalnymi, nie zawadzi rzucić donosem do paru gazet albo
lokalnych/medycznych portali - może ktoś rozdmucha sprawę.

3. Data: 2007-11-09 20:59:41

Od: "humanista \(mruczus\)" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

To masz szczęście. Bo widziałem kilka punktów pobrań, też prywatnych, gdzie
pielęgniarki w ogóle nie używają rękawiczek.

4. Data: 2007-11-09 21:10:19

Od: Piotr Curious Gluszenia Slawinski <c...@g...internetdsl.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin wrote:
> Gdzie zgłosić sprawę aby ta pseudo-pielęgniarka została możliwie szybko
> skontrolowana i ukarana?
kierownik przychodni?
jak on to rowniez oleje to wtedy dmuchaj ;)

5. Data: 2007-11-10 07:21:06

Od: kffiatek <k...@s...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin pisze:
> Witam,
>
> Wygląda na to, że w pewnej przychodni pielęgniarka nagminnie pobiera krew do
> badania kolejnym pacjentom bez zmiany rękawiczek.

Tak po prawdzie, to rękawiczki używane w gabinetach zabiegowych do
takich czynności są przeważnie niesterylne. Jest to zabezpieczenie
głównie dla personelu. Niemniej jednak praca w tych samych rękawiczkach
jest często równoznaczna z tym, że pielęgniarka nie myje ani nie
dezynfekuje rąk pomiędzy zabiegami i to powinien być błąd, którym
odpowiednie służby prędzej się zajmą.
Oczywiście zgadzam się z Tobą, że zmiana rękawiczek po każdym pacjencie
nie zaszkodziłaby nikomu (łącznie z tym, który te rękawiczki kupuje, bo
drogie nie są).

Szczęśliwie coraz mniej jest pielęgniarek, które opierają się na wiedzy
wyniesionej ze szkoły i "doświadczeniu życiowym", a coraz więcej stosuje
się do aktualnych zaleceń.

> Gdzie zgłosić sprawę aby ta pseudo-pielęgniarka została możliwie szybko
> skontrolowana i ukarana?
> Chodzi o przychodnię w Warszawie.

Kffiatek

6. Data: 2007-11-10 19:28:22

Od: "Nod" <p...@W...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witam,
>
> Wygląda na to, że w pewnej przychodni pielęgniarka nagminnie pobiera krew
> do badania kolejnym pacjentom bez zmiany rękawiczek.

w moim mieście fryzjerka goli każdego klienta tą samą brzytwą - nie zmienia
żyletki :/

Nod

Uszkodzenia pieprzyka. Pieprzyk w obszarze golenia!
[newbie] asymetria ukladu krazenia
Retinos pigmentos - zwyrodnie barwnikowe leczenie w KOLONII w Niemczech u prof Klingel
Pytanie na LEP :dlaczego krew płynie w żyłach ?
przykra sprawa(potliwosc odbyty , dziwna wydzielina)