Pielęgniarki zabawiały się wcześniakiem

11. Data: 2005-10-12 18:27:47

Temat: Re: Pielęgniarki zabawiały się wcześniakiem
Od: "stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia Wed, 12 Oct 2005 18:18:25 +0200, stokrotka bulgocze:

> Skoro nie karę to czy proponujesz im nagrodę?

NIe czytasz mnie.
W nowej ortorafii mnie rozumiałaś, więc tak zacznę pisać:

Jakieś konsekwencje powinny ponieść, ale nie karne:
tzn nie związane z prawem karnym.
MOżna je ukarać inaczej: nagana, wyżucenie z pracy itp.

12. Data: 2005-10-12 19:07:04

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "stokrotka" <o...@a...pl> napisał w
wiadomości news:5af6.00000373.434d55a3@newsgate.onet.pl...

> Jakieś konsekwencje powinny ponieść, ale nie karne:
> tzn nie związane z prawem karnym.
> MOżna je ukarać inaczej: nagana, wyrzucenie z pracy itp.

a dlaczegoz to nie sankcje karne??
czy nie narazaly zycia tego dziecka??
czy ci ta dysortografia az tak przeszkadza w zyciu, ze nie rozpoznajesz
ewidentnych zagrozen zycia?
cale szczescie, ze polskie prawo zostalo stworzone przez ludzi
rozumnych. az strach pomyslec jak by wygladal zielnik, czyli stokrotkowy
kodeks karny. brrrrrrrrrrrr

--
pozdro
ape

13. Data: 2005-10-12 19:59:01

Od: Konrad <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

stokrotka napisał(a):

> Obawiam się, że gdyby wszyscy tak myśleli,
> to ta sprawa nigdy by nie ujrzała światła dziennego.
>
> Jakieś konsekwencje powiny ponieść, ale chyba nie karne,
> i piszę to, mimo, że mnie jako noworodka zarazili w szpitalu gronkowcem.
>
> Zatrważające jest jednak, że ich było 2
> i obie nie rozumiały, że szkodzą maluchowi.
> Bo, że robiły to świadomie, bądź złośliwie,
> to mi przez głowę nie przechodzi.

a co za róznica czy świadomie czy nieświadomie to robiły. zarówno w
jednym jak i w drugim wypadku odpowiedzialność powinny ponieść. jak to
możliwe zeby pielęgniarka nie zdawała sobie sprawy z tego ze takim
maleństwem nie można się bawić!? co to za pielęgniarka w takim razie.
nie wiedzieć tego to se może laik z ulicy a nie pielęgniarka.

14. Data: 2005-10-13 07:07:57

Od: "Mary" <m...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Jakieś konsekwencje powinny ponieść, ale nie karne:
> tzn nie związane z prawem karnym.
> MOżna je ukarać inaczej: nagana, wyżucenie z pracy itp.

Nie wiem jak można w ogóle bronić takie "kobiety"
Było to ewidentne narażenie życia i to jeszcze tak bezbronnej istoty!!!
I mogę się założyć, że nie było to taki jednorazowy wyczyn.... Tylko akurat
tym razem miały aparat.

Mi jest po prostu brak słów...

15. Data: 2005-10-13 07:24:01

Od: "stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a co za róznica czy świadomie czy nieświadomie to robiły.
(w nowej ortografii)
Dla mnie jest to bardzo istotna rużnica.
Jak jej nie rozumiesz, to nie mamy o czym dyskutować.

> jak to
> możliwe zeby pielęgniarka nie zdawała sobie sprawy z tego ze takim
> maleństwem nie można się bawić!?
Tak jak młody kierowca nie zdaje sobie sprawy z niebepieczeństw, przy
wypszedzaniu, czy szybkiej jeździe.

Zauważ, że jeśli sankcje będą zbyt restrykcyjne,
taka sprawa nie wyszła by nigdy na jaw (lub bardzo żadko).
Bo człowiek-donosiciel prawdopodobnie znał te pielęgniarki,
i jego celem pewnie było wyeliminowanie ih ze środowiska,
by nie stanowiły zagrożenia,
a nie mszczenie się, utszymywanie ih w więzieniah.

Jeśli donosiciel zakładałby, że skończy się na sankcjah karnyh
w efekcie końcowym, takih pielęgniarek mogło by być w szpitalah więcej.
Czy tego hcesz?

16. Data: 2005-10-13 07:27:44

Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "stokrotka" <o...@a...pl> napisał w
wiadomości news:5af6.0000046a.434e0b90@newsgate.onet.pl...
> (w nowej ortografii)
> Dla mnie jest to bardzo istotna rużnica.
> Jak jej nie rozumiesz, to nie mamy o czym dyskutować.

A z toba to wszystko dobrze?

Magda

17. Data: 2005-10-13 08:23:08

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mrówka <m...@b...pl> napisał(a):
> A z toba to wszystko dobrze?

Przecież nawet pobieżna lektura twórczości strokrotki sugeruje, że
niespecjalnie.

--
JoP

18. Data: 2005-10-13 08:23:56

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "stokrotka" <o...@a...pl> napisał w
wiadomości news:5af6.0000046a.434e0b90@newsgate.onet.pl...
> Dla mnie jest to bardzo istotna różnica.
> Jak jej nie rozumiesz, to nie mamy o czym dyskutować.

kodeks karny zna pojecie dzialania nieumyslnego. daje to nizsza kare
lecz z niej nie zwalnia.

> Tak jak młody kierowca nie zdaje sobie sprawy z niebepieczeństw, przy
> wyprzedzaniu, czy szybkiej jeździe.

glupie tlumaczenie. kierowca ma kodeks drogowy i znaki na drodze i musi
tego przetrzegac.
zobacz jak wygladamy na tle europy w kwestii brd. to nie mlody kierowca
jest bezmyslny, a polski kierowca
nie widzisz billboardow krzyczacych napisami: "stop wariatom drogowym"
oraz "50 ratuje zycie"?
poza tym tamte kobiety maja po okolo 30 lat i sa matkami. od takich
matek uchowaj nas panie!

> Zauważ, że jeśli sankcje będą zbyt restrykcyjne,
> taka sprawa nie wyszła by nigdy na jaw (lub bardzo rzadko).
> Bo człowiek-donosiciel prawdopodobnie znał te pielęgniarki,
> i jego celem pewnie było wyeliminowanie ich ze środowiska,
> by nie stanowiły zagrożenia,
> a nie mszczenie się, utszymywanie ich w więzieniach.

o czym ty piszesz? jaki donosiciel i jaki ich znajomy?
pracownik laboratorium fotograficznego wykazal sie obywatelskim
wyrobieniem.
byl zszokowany tym co zobaczyl na fotkach.
czyzbys byla az tak zwyrodniala, ze opowiadasz sie za tymi dewiantkami?
ty na prawde jestes kobieta? szok!!!

> Jeśli donosiciel zakładałby, że skończy się na sankcjach karnych
> w efekcie końcowym, takich pielęgniarek mogło by być w szpitalach
więcej.
> Czy tego chcesz?

jednym slowem: nie karac mordercow, bo bedzie ich wiecej?
paranoja w kwiatki!!!

--
pozdro
ape

19. Data: 2005-10-13 09:55:01

Temat: Wyszedł z ciebie Arab...
Od: "stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

(w nowej ortografii)

> o czym ty piszesz? jaki donosiciel i jaki ich znajomy?
Jeśli donosi znajomy to jest donosicielem.

> [...]
> byl zszokowany tym co zobaczyl na fotkach.
> czyzbys byla az tak zwyrodniala, ze opowiadasz sie za tymi dewiantkami?
A co do tego ma płeć, szowinisto ?
Mężczyźnie to wolno by było tak traktować niemowlaka ?

> jednym slowem: nie karac mordercow, bo bedzie ich wiecej?
> paranoja w kwiatki!!!
NIe , ale jak ktoś ukradnie , to nie powud, żeby mu ucinac rękę.
A jeśli uważasz inaczej to jedź do krajuw islamu.

I wyszedł z ciebie Arab.

20. Data: 2005-10-13 10:12:02

Temat: Re: Wyszedł z ciebie Arab...
Od: "Zoka" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wybaczcie za wyrażenie, ale ty stikrotka tak pierd...lisz, że aż mnie w
środku trzęsie.
Czy Ty wiesz co Ty w ogóle mówisz??
Połóż sobie na dłoni kilkogramową torebkę cukru, zauważysz że to tyle choćby
nic.
I wyobraź sobie, że te piguły bawiły się takim maleństwem.. kogo tu bronić?
Nie zdawały spobie sprawy z tego? Buahahaha, sory chore jest to co mówisz.
Pracowałam z dziećmi chorymi, i nawet dzieciaczki, które ważyły po kilka
kilogramów a miały robione np.inhalacje- żal za serce ściskał jak płakały bo
im się to nie podobało.
A tu jest mowa o maleństwie, które jest niczym delikatna laleczka z
porcelany.
Poza tym ta twoja "ortografia" jest upokarzająca, mam wrażenie że generalnie
masz problem z tym czy napisać "już" czy "jóż" i żeby nie podpadło to celowo
robisz z siebie pajaca.
A co do arabów... fantastyczni ludzi i nie powiesz mi, że jest inaczej.
A ich religia jest religią bardzo ciekawą, wystarczyłoby jedynie troszkę się
w nią wgłębić i poczytać to tu to tam.. może byś zrozumiała dlaczego mają
taką a nie inną mentalność.
Wybacz słowa, ale gdyby wszyscy mieli takie problemy jak ty to świat byłby
piękny.

omnic-gdzie najtaniej kupię?
badanie poziomu cukru we krwi?
Kupię Książkę !