Pielęgniarki zabawiały się wcześniakiem

31. Data: 2005-10-13 15:29:32

Temat: Re: Pielęgniarki zabawiały się wcześniakiem
Od: ika <i...@s...wody> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 12 Oct 2005 20:27:47 +0200, stokrotka bulgocze:

> W nowej ortorafii mnie rozumiałaś, więc tak zacznę pisać:

Wyluzuj z ta ortografią. Jeśli nie umiesz pisać po polsku to się nie
popisuj pajacowaniem, bo to niczego nie polepszy w Twojej sytuacji. Chyba,
że samopoczucie, ale uważaj lepiej na Wujka Stefana ;>

> Jakieś konsekwencje powinny ponieść, ale nie karne: tzn nie związane
> z prawem karnym.
> MOżna je ukarać inaczej: nagana, wyżucenie z pracy itp.

Nakrzycz na nie i powiedz 'be, niedobra pielęgniarka, nie wolno się tak
bawić, za karę pójdziesz do kąta'.
A gdyby to dziecko umarło też byś była dla nich taka miła? Bo te
panie urodziły się wczoraj i nie wiedzą, że jak się bawi kilogramowym
wcześniakiem, dla którego samo przeżycie jest ogromnym wyzwaniem i
trzeba mu w tym pomóc, to można mu zrobić krzywdę. Trzeba tym
przemiłym paniom wytłumaczyć jak należy sę obchodzić z każdym
pacjentem z osobna. Tak jak Amerykanom trzeba pisać w instrukcji
obsługi kuchenek mikrofalowych, że nie służą do suszenia psów ;/
albo pisać instrukcję używania wykałaczek...

Dla mnie to oczywiste, że takim noworodkiem nie wolno się bawić. A dla
Ciebie?

--
ika - umop apisdn

32. Data: 2005-10-13 17:08:04

Temat: A sama prubowałaś nowej ?
Od: "stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

(w nowej ortografii)

> Kiedy ostatnio używałas starej ortografii?

A sama prubowałaś nowej ?

33. Data: 2005-10-13 18:19:19

Od: "ST" <s...@a...am-sp-icpt.pt> szukaj wiadomości tego autora

> Jakieś konsekwencje powinny ponieść, ale nie karne:
> tzn nie związane z prawem karnym.
> MOżna je ukarać inaczej: nagana, wyżucenie z pracy itp.

Kuk krukowi oka nie wykole... czy coś w tym stylu...
ST

34. Data: 2005-10-13 19:47:21

Od: "stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kuk krukowi oka nie wykole... czy coś w tym stylu...

Źle trafiłeś, nigdy nie pracowałam, nie pracuję
i nie zamieżam pracować w służbie zdrowia czy medycynie.
Mam wykształcenie i zawud bardzo dalekie od biologi.

Jestem pacjentem ,i to nie raz poszkodowanym przez służbę zdowia,
choć nigdy w życiu żadnego odszkodowania z tego tytułu nie dostałam,
kilka dni temu pisałam "wystszelać całą służbę zdr......",
ale mi już pszeszło.

35. Data: 2005-10-13 21:58:05

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "stokrotka" <o...@a...pl> napisał w
wiadomości news:5af6.00000684.434eb9c9@newsgate.onet.pl...

> Źle trafiłeś, nigdy nie pracowałam, nie pracuję
> i nie zamierzam pracować w służbie zdrowia czy medycynie.
> Mam wykształcenie i zawód bardzo dalekie od biologi.

smiem twierdzic, ze wyksztalcenie w ogole jest ci bardzo dalekie.
a co do reszty: moze ktos z bliskich jest pigula? a moze nawet "tamta"
pigula?
wyciagajac "stokrotkowe" wnioski mozna dojsc do bardzo ciekawych
konkluzji.
chcesz probke?

> [...]
> choć nigdy w życiu żadnego odszkodowania z tego tytułu nie dostałam,
> kilka dni temu pisałam "wystrzelać całą służbę zdr......",

tak, tak, pewnie posprzeczalas sie z siostra lub bratowa ale juz ci
przeszlo...

--
pozdro
ape

36. Data: 2005-10-13 22:03:11

Temat: Re: A sama prubowałaś nowej ?
Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "stokrotka" <o...@a...pl> napisał w
wiadomości news:5af6.00000626.434e9473@newsgate.onet.pl...
> (w nowej ortografii)

> A sama prubowałaś nowej ?

a po co? widzisz sens przesiadki z packarda na hulajnoge?
ups, chyba przesadzilem, bo nie kazdy da rade zrobic prawo jazdy nawet
na taczke ;-)

--
pozdro
ape

37. Data: 2005-10-13 22:31:41

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 14 Oct 2005 00:03:11 +0200, *ape*
<news:dimldl$nl0$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał(a):

> a po co? widzisz sens przesiadki z packarda na hulajnoge?
> ups, chyba przesadzilem, bo nie kazdy da rade zrobic prawo jazdy nawet
> na taczke ;-)

LOL :-)

--
Kaja

38. Data: 2005-10-14 07:36:36

Od: "stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> smiem twierdzic, ze wyksztalcenie w ogole jest ci bardzo dalekie.
Jak zwylke żucasz epitetami bez żadnyh podstaw w postaci faktuw.
> a co do reszty: moze ktos z bliskich jest pigula? a  moze nawet "tamta"
> pigula?
Też nie. Jedynie daleka ciciocia, ktura coś ze służbą zdrowia miała zmarła pona
25 lat temu (alobo dawniej) tak dawno, już nie pamiętam.
> [...]
> konkluzji.
> chcesz probke?

> tak, tak, pewnie posprzeczalas sie z siostra lub bratowa ale juz ci

Twoje wnioskowanie jest typowe dla lekaża:
- Pacjencie pisz! Pacjent pisze.
- No ta amputujemy prawą rękę - muwi lekaż.
- Pacjencie pisz ! Pacjent pisze z trudem.
- No to amputujemy drugą rękę - muwi lekaż.
- Pacjencie pisz. Pacjent nie pisze.

Wniosek: po amputacji drugiej ręki pacjent traci słuh.

39. Data: 2005-10-14 07:40:14

Od: "stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a po co? widzisz sens przesiadki z packarda na hulajnoge?
A wiesz co to jest rower ?
Pszesiadałaś się kiedyś na rowera ?

> ... nie kazdy da rade zrobic prawo jazdy nawet
> na taczke ;-)

Zrozumienie uproszczonyh zasad ortografii
wymaga niestety odrobiny inteligencji.
I w tym problem.
Tu pamięć nie wystarczy.

40. Data: 2005-10-14 10:02:04

Od: "Zoka" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

No ape i jaki z tego morał?
A no taki, że (cytuję) "żucasz epitetami bez żadnyh podstaw w postaci
faktuw".
a teraz tekst ala nasz kwiatuszek.. ale generalnie to myślę że ogólnie
będzie ok :)

omnic-gdzie najtaniej kupię?
badanie poziomu cukru we krwi?
Kupię Książkę !