Pierwsza ciąża po 35-tce

11. Data: 2003-04-16 10:27:02

Temat: Re: Pierwsza cišża po 35-tce
Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> Mysle ze w Polsce odrobine demonizujemy kwestie wieku, na tzw. zachodzie
> 35-letnie matki uwazane sa za mlode.
>
> Powodzenia!

też życzę powodzenia. Nasze dzieci też są "późnoprodukcyjne" ;-) Żona
miała 35 lat przy pierwszym i 37 przy drugim. Kłopotów nie było. Dzieci
mają teraz 9 i 11 lat i kłopoty są w normie (dzieciaci wiedzą chyba, co
zacz).
A na zachodzie 35-letnie matki nie są uważane za młode. Znaczy kobieta
rodząca pierwsze dziecko po 28 roku życia jest opisywana jako stara
pierworódka. Zalecane jest wtedy badanie wód płodowych (ktorego to nie
robiliśmy). Faktem jest, że na zachodzie (czyli tam, gdzie mieszkam)
średnia wieku matek jest dużo wyższa, niż w Polsce.

Waldek

12. Data: 2003-04-16 10:32:34

Od: "Rafalski" <shaft@^wytnij_to^go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Usador Iwona W. escribió:

> Mysle ze w Polsce odrobine demonizujemy kwestie wieku, na tzw.
> zachodzie 35-letnie matki uwazane sa za mlode.

"Wprost" stara się podbić nakład strasząc społeczeństwo.
http://www.wprost.pl/ar/?O=42876

Rafalski

13. Data: 2003-04-16 10:35:22

Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafalski"
> "Wprost" stara się podbić nakład strasząc społeczeństwo.

Nakład czy sprzedaz? Wiesz o czym piszesz chociaz?
Bo o tym ze to nie jest wymysł gazety Wprost a wszelkich publikacji
na ten temat wszelkich krajów to jak widać nie wiesz.
Asia

14. Data: 2003-04-16 10:54:34

Od: "Rafalski" <shaft@^wytnij_to^go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Usador AsiaS escribió:

> Nakład czy sprzedaz? Wiesz o czym piszesz chociaz?
> Bo o tym ze to nie jest wymysł gazety Wprost a wszelkich publikacji
> na ten temat wszelkich krajów to jak widać nie wiesz.

Nakład dostosowuje się do prognozowanej sprzedaży.
Wiem, że temat artykułu wynika z ogólnoświatowego trendu dziennikarskiego ma
jakieś podstawy. Wystarczy jednak przeczytać ów artykuł, by zorientować się,
że w wydaniu "Wprost" to w dużej mierze bełkot zalatujący prasą brukową.

"Pod koniec XXI wieku Europa może się wyludnić, całkowicie zmieni się jej
struktura demograficzna albo Stary Kontynent stoczy się cywilizacyjnie do
poziomu Trzeciego Świata."

Takie okrzyki sprzedają się dużo lepiej od rzetelnych opracowań.

Pozdrawiam,

Rafalski

15. Data: 2003-04-16 10:57:05

Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafalski"
> Nakład dostosowuje się do prognozowanej sprzedaży.
I ten numer miał większy nakład?

> Takie okrzyki sprzedają się dużo lepiej od rzetelnych opracowań.
A z drugiej strony rzetelne opracowania mówią to samo o ryzykach późnej ciąży.
Asia

16. Data: 2003-04-16 11:06:16

Od: "Rafalski" <shaft@^wytnij_to^go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Usador AsiaS escribió:

> I ten numer miał większy nakład?

Napisz, jak to jest z nakładami, skoro wiesz.

> A z drugiej strony rzetelne opracowania mówią to samo o ryzykach
> późnej ciąży.

Możesz mi polecić jakieś rzetelne opracowania? Coś ich nie reklamują na
przystankach, jak "wprost". Zapewne mają niższe nakłady :)

Pozdr,

Rafalski

17. Data: 2003-04-16 11:23:04

Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafalski"
> Napisz, jak to jest z nakładami, skoro wiesz.
Nie, to Ty podales argument nakładów nie ja, wiec pytam
czy tak tylko piszesz dla sensacji czy faktycznie nakład został
podniesiony.

> Możesz mi polecić jakieś rzetelne opracowania? Coś ich nie reklamują na
> przystankach, jak "wprost". Zapewne mają niższe nakłady :)
Poczytaj sobie medline, ksiazki ginekologiczno poloznicze, cokolwiek.
Asia

18. Data: 2003-04-16 12:09:04

Od: "Rafalski" <shaft@^wytnij_to^go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Usador AsiaS escribió:

> Nie, to Ty podales argument nakładów nie ja, wiec pytam
> czy tak tylko piszesz dla sensacji czy faktycznie nakład został
> podniesiony.

To był pewien skrót myślowy. Przez zwiększenie nakładu miałem na myśli
zwiększenie sprzedaży.
Nie sądzę, żeby dodrukowywano tygodnik, bo akurat całość sprzedała się w dwa
dni, choć moge się mylić.
Czy zaplanowano większy nakład akurat tego numeru? Nie mam pojęcia. Widzę
jednak, że artykuł jest reklamowany np. na przystankach, co oznacza, że
został uznany za jeden z motorów sprzedaży numeru. Głównym celem tego
artykułu jest więc sprzedanie pisma, a nie niesienie informacji. Stąd moje
wyostrzone baczenie na jego rzetelność. Kiedy znajduję w takim artykule
sensacyjne bełkotanie, mogę go sobie spokojnie podarować.

> Poczytaj sobie medline, ksiazki ginekologiczno poloznicze, cokolwiek.

Temat nie zajmuje mnie aż tak, by sięgać po książki ginekologiczne. Zostaje
medline, 'cokolwiek' i wprost ;)

Dziękuję i pozdrawiam,

Rafalski

19. Data: 2003-04-16 14:10:58

Temat: Re: Pierwsza ciąża po 35-tce
Od: "Marsiuu" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a moze to cie zaciekawi ---> http://www.wprost.pl/ar/?O=42876

20. Data: 2003-04-17 08:27:05

Od: "Mysia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja kuzynka urodzila dziecko po 35 roku. Dziewczynka ma juz 10 lat.
I wszystkim zycze takich zdrowych, slicznych i zdolnych dzieci. :)
Pozwodzenia i pozdrawiam.
a.

Okulista dzieciecy-pilne!!
Co delikatne na uspokojenie?