Pierwszaczki-przedszkolaczki łączcie się!

141. Data: 2008-09-03 20:19:36

Temat: Re: Pierwszaczki-przedszkolaczki łączcie się!
Od: waruga_e <w...@o...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 02 Sep 2008 20:39:13 +0200, krys napisał(a):

> Na zdrowy rozum powinni doflancować do limitu, albo zostawić, jak jest,
> jedna sztuka w tę, jedna we wtę...

Wiesz, się nie martwię, bo w równoległych jest ewentualnie z czego dobrac,
tylko jeszcze się siakiś chętny musi znaleźć.
--
Elżbieta

142. Data: 2008-09-04 07:13:27

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

waruga_e napisał(a):

> Wiesz, się nie martwię, bo w równoległych jest ewentualnie z czego
> dobrac, tylko jeszcze się siakiś chętny musi znaleźć.

No, to jest nadzieja, że uszczupla którąś równoległą klasę.
> --
> Elżbieta

Justyna
GG 6756000

143. Data: 2008-09-04 12:42:30

Od: waruga_e <w...@o...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 04 Sep 2008 09:13:27 +0200, krys napisał(a):

> No, to jest nadzieja, że uszczupla którąś równoległą klasę.

Nooooo, właśnie dziś uszczuplili :)
--
Elżbieta

144. Data: 2008-09-04 20:03:06

Od: "Szpilka" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

> No jak porządna Qra

To już pod Kwokę podpada ;-)

Sylwia, tylko gdzie tu Q wcisnąć?

145. Data: 2008-09-04 20:04:02

Od: "Szpilka" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Szpilka" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

> I koniecznie e-learning

Chyba że w razie braku prundu mieć w zapasie korespondencyjny ;-)

Sylwia

146. Data: 2008-09-04 20:06:32

Od: "Szpilka" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Szpilka" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

> Chciało się uczyć blisko domu, to trzeba cierpieć ;-P

O właśnie nie. Przez pierwsze 2 lata dojeżdżałam do szkoły autobusem, bo w
okolicy nie było. Znaczy były ale kilka bloków dalej. I też zapełnione. :-)

Sylwia, a potem już byłam wygodna

147. Data: 2008-09-05 06:34:30

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To już pod Kwokę podpada ;-)
>
> Sylwia, tylko gdzie tu Q wcisnąć?

Qoka (tak z łacińska czytając)

Qra, se qrna chyba nicqa zmienię ;-)

148. Data: 2008-09-05 20:36:05

Od: "Szpilka" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Szpilka" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

> Qoka (tak z łacińska czytając)
>
> Qra, se qrna chyba nicqa zmienię ;-)

Proponuję Qropatwa.

Sylwia, i z Q i w rodzinie zostaniesz

149. Data: 2008-09-10 15:44:09

Od: Elżbieta Woźnica <w...@g...pllll> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 2 Sep 2008 15:48:30 +0200, waruga_e napisał(a):

> Ja się wreszcie w tym roku wyprowadzam z mojego "schowka na miotły". Jak
> teraz wejdę z 14 osobową grupą do pełnowymiarowej sali, to się będziemy po
> niej gonić ;)

Noooooooooooooo, wyprowadzona :), ale mam przestrzeni dużo ;), ale, że
człek zawsze sobie jakiś powód do marudzenia znajdzie, to do tej pory
kubeczki z ołówkami dla zapominalskich stały na biurku, a teraz w szafce na
końcu sali, a mi był bardzo potrzebny ołówek i marudziłam, że muszę tak
daleko iść, a zawsze miałam pod ręką ;)
A naprawdę to bardzo się cieszę.
--
Elżbieta