Pierwszaczki-przedszkolaczki łączcie się!

21. Data: 2008-09-01 08:04:31

Temat: Re: Pierwszaczki-przedszkolaczki łączciesię!
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:3804.00000421.48bafb93@newsgate.onet.pl...
> Paulinka:

> u mnie to nikt nie chce wierzyc, ze mam dziecko na studiach.. (pomijam
> fakt,
> ze ktos kto nas nie zna, nawet do glowy mu nie przyjedzie ze ja to mama, a
> corka, to corka )
>
> ...ale ja to sie staro zupelnie nie czuje :)

Ty to się nie liczysz, Twoje dziecko wczesniej niż polskie studia zaczyna
:-)

Qra, mnie będziecie na duchu podtrzymywać, jak Starsza do matury zastartuje

22. Data: 2008-09-01 08:07:46

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anka P." <t...@a...pl> napisał w
wiadomości news:g9ejp9$ngr$1@node1.news.atman.pl...
> A tak swoją drogą. Może ktoś doradzi, bo cały czas się waham.
> Dziecię ma, od 2 tygodni prawie, rękę w gipsie (złamanie). Na ostatniej
> kontroli we wtorek wszystko było ok. Lekarz na wieść o zerówce,
> powiedział, że odradza stanowczo puszczanie małego do przedszkola na
> razie, póki ma gips. Kiedy wytłumaczyłam, że syn idzie do szkoły do
> zerówki, absolutnie zakazał zabaw i gier kontaktowych i ogólnie minę miał
> średnią. I zastanawiam się, czy jednak może nie wziąć zwolnienia dla
> małego te pozostałe 2 tygodnie obowiązkowego gipsu czy nie?

Może już po ptokach, ale ja bym poszła z dzieciakiem na rozpoczęcie roku
szkolnego. Potem zaś - w zależności od tego, jak ten pierwszy dzień
wyglądał.
Dziecku może być przykro, że tego uroczystego pierwszego dnia nie było go z
innymi dziećmi.

Qra

23. Data: 2008-09-01 08:10:01

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Binczak" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> mama plakala jak bobr, tata mial szkliste oczki, dziecko za raczke z
> "pania przedszkolanka" powedrowalo o 7:00

No... taką krzywdę dziecku wyrządzić... taką krzywdę... ;-)

> o 9:20 pierwszy telefon do przedszkola jak sie dzidzia czuje (zapomnieli
> ze to pierwsza grupa i niektore nie wytrzymaly.....

Dajcie paniom pracować w spokoju

> ehhh straszny dzien

Jak ty dożyjesz dziecięcia pełnoletniości?

> ps. strasznie zle sie czuje, jakbym jakas krzywde wyrzadzal dziecku, czy
> to normalne ?

Ale uleczalne :-)

Qra,

24. Data: 2008-09-01 08:30:34

Od: oshin <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 31 Aug 2008 18:53:13 +0200, oshin napisał(a):
No dobra, zaprowadzony i pozostawiony na pastwę ;)
Trochę stremowany był i pewnikiem by wolał trzymać mnie cały czas za
spodnie, ale byłam twarda i Młode też. Nie płakaliśmy wogle!
A potem już tylko słyszałam zza drzwi, jak to na niego kiedyś wiewiórka
wskoczyła (tere fere kuku) i jakie auto dostał od króliczka (nie wiem, kto
to króliczek, Młode mówi, że nie może mi powiedzieć...).
Znaczy chyba będzie żył, no to poszłam.
Odbiór dziś po obiedzie, bo to jednak 2,5 letni człowiek dopiero, niech się
spokojnie aklimatyzuje.

--
oshin
dorota bugla

25. Data: 2008-09-01 08:54:15

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Harun al Rashid pisze:
> Niech się fpisujom :D
> Ciuszki ometkowane? Ręczniczki, pościele, kredki, bloki, farby, pędzle,
> oraz inne niewiadomoco zakupione?
> Butki podpisane?
>
> Nie zapomnijcie o chusteczkach dla siebie. :)))

No i na kij było grupy dzielić? :-)

Stalker

--
Hania 2004-03-08, Antek 2006-07-07
http://picasaweb.google.pl/AgaTomAlbum

26. Data: 2008-09-01 08:57:39

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

> No i na kij było grupy dzielić? :-)

Żeby wielodzietne rodziny nie nabijały statystyk

Qra, witaj w starszakach ;-P

27. Data: 2008-09-01 08:59:55

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Qra, witaj w starszakach ;-P

A ja grupę pilnie śledzę, teraz szczególnie, bo Hania jest "reformą
edukacji zagrożona" :-)

Stalker

28. Data: 2008-09-01 09:06:40

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ja grupę pilnie śledzę, teraz szczególnie, bo Hania jest "reformą
> edukacji zagrożona" :-)

Moje Młode też.

A niech i jutro idzie, wchłanianie wiedzy mię nie przeraża. Bardziej już, co
poczniemy, kiedy o 12.00 trzeba będzie szczeniaka ze szkoły odbierać...

Qra

29. Data: 2008-09-01 09:10:34

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Bardziej
> już, co poczniemy, kiedy o 12.00 trzeba będzie szczeniaka ze szkoły
> odbierać...

Tru...

Stalker

30. Data: 2008-09-01 09:17:40

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A niech i jutro idzie, wchłanianie wiedzy mię nie przeraża. Bardziej już,
> co poczniemy, kiedy o 12.00 trzeba będzie szczeniaka ze szkoły odbierać...

Szkoły naprawdę są wyposażone w komórkę z napisem "świetlica" ;-)

Agnieszka (dryń, dryń "mama, już jest piętnasta, ale mogę jeszcze godzinkę
na świtlicy zostać? prrrrooooszęęęę")

co z tą reformą?
Klasa integracyjna czy zwykła?
Gimnazja 2008/09 - kiedy ferie ?