Pierwszaczki-przedszkolaczki łączcie się!

81. Data: 2008-09-02 09:07:20

Temat: Re: Pierwszaczki-przedszkolaczki łączcie się!
Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rais" <r...@p...onet.pl> napisał

strrrrrraszzzznie ;)

| Ja też.
| Zwłaszcza opłaty. ;)

do opłat jeszcze nie doszłam ale myślę że szkoła nie przebije przedszkola :)

| PS Widzę, że większość tutaj to przedszkolaki. Mam racje?

a bo siakoś się tak zaplątało :)

--
Kasia + Weronika (7-latka)
gg 181718

82. Data: 2008-09-02 09:19:01

Od: "Szpilka" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

> Bo jeszcze kursu z obsługi emotek nie zaliczył.

Ty, Qra, trzeba się na poważnie zastanowić nad jakimś biznesem w tym
zakresie. Ja tu widzę dużą kasę ;-D

Sylwia

83. Data: 2008-09-02 09:30:11

Od: "Szpilka" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> napisał w wiadomości

> Po pierwszym dniu obserwacje :
> in plus - wstanie z łóżka zajęło ( DRUGI raz z rzędu !!!!! ) pięć minut
> ( a
> nie jak wcześniej pół godziny na otwarcie oczu )
> in minus - poranna depresja "bo ja niczego nie wiem"
>
> Zobaczymy jak pierwszy dzień w szkole - ja przeżywam to strrrrrraszzzznie
> ;)

Ja też troszku zestresowana.
Wczoraj to jeszcze taki luzik. Uroczyste rozpoczęcie, rodzice z dziećmi w
sali.
A dzisiaj papa w szatni i tyle go widziałam.
Wczoraj mu wszystko wytłumaczyłam co gdzie ma w plecaku, gdzie papu, gdzie
kostium na wf. Zobaczymy czy się nie pogubi w tym wszystkim. :-)

Co do klasy to jest ok. Jest w tej klasie integracyjnej. Na razie jest 17
dzieci, nie wiem ile z tego z orzeczeniem. 2 panie (bardzo miłe się wydaja
na 1 rzut oka :-) )
Plan lekcji też ok. Po 4-5 h codziennie.
No i co fajne w takiej klasie. 3 x w tyg. maja na 8.00, 2 x na popołudnie. I
tylko integracyjna tak ma bo inne pierwsze klasy dzień w dzień na popołudnie
:-)

Piotrek po wczorajszym dniu zadowolony. Pani juz coś dzieci pytała,
dzieciaki się udzielały, podnosiły ręce, odpowiadały. Mimo że mój palnął
mała gafkę [1] to się do szkoły nie zraził. Powiedział że jest fajnie i że
mu się podoba. Dzisiaj poszedł chętnie :-)

[1] Pani pytała dzieci co przynosimy do szkoły. Mojemu się tylko plecak z
piórnikiem pomylił bo stwierdził że do piórnika schowa książki ;-P

--
Sylwia
Piotrek (3-01-2001)

84. Data: 2008-09-02 09:30:48

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szpilka pisze:

> Ty, Qra, trzeba się na poważnie zastanowić nad jakimś biznesem w tym
> zakresie. Ja tu widzę dużą kasę ;-D

Wydaje mi się, że większa kasa tkwi w kursach szczyt()wania liczników...
I umiejętność jakaś taka bardziej uniwersalna ;-)

Stalker, hermetycznie i nie na temat

--
Hania 2004-03-08, Antek 2006-07-07
http://picasaweb.google.pl/AgaTomAlbum

85. Data: 2008-09-02 09:40:43

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wydaje mi się, że większa kasa tkwi w kursach szczyt()wania liczników...
> I umiejętność jakaś taka bardziej uniwersalna ;-)

Zwłaszcza omiatania brajlem ;-)

Qra

86. Data: 2008-09-02 09:44:20

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Qra, to była taka subtelna aluzja, co do nieadekwatności obecności do
> grupowości :-)

Że hę?

> Stalker, a teraz podwijamy piórka i na psd... sio...

Chyba Cię pogibało!

> A Harun będzie mogła tu wrócić za 6 tygodni :-)

Taka że niby kara to?

Qra, udając głupa

87. Data: 2008-09-02 09:46:44

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szpilka" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

> No i co fajne w takiej klasie. 3 x w tyg. maja na 8.00, 2 x na popołudnie.
> I tylko integracyjna tak ma bo inne pierwsze klasy dzień w dzień na
> popołudnie

Gdzie te pięknie czasy, kiedy wszystkie dzieci chodziły na pierwszą i jedyną
zmianę. Gdzieeee...

> [...]
> mu się podoba. Dzisiaj poszedł chętnie :-)
>
> [1] Pani pytała dzieci co przynosimy do szkoły.

Pewnie się chciała dowiedzieć, ile w klasie jest komórek szpiegowskich ;-)

Qra

88. Data: 2008-09-02 10:20:35

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@g...pl> napisał
| Gdzie te pięknie czasy, kiedy wszystkie dzieci chodziły na pierwszą i
jedyną
| zmianę. Gdzieeee...

koniecznie na 7:15 - brrrrr
pamiętam pamiętam :)
A swoją szosą - u nas klasy początkowe mają na 8 - max na 8:45

89. Data: 2008-09-02 10:27:03

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Qrczak" <q...@g...pl> napisał
> jedyną
> |
> koniecznie na 7:15 - brrrrr
> pamiętam pamiętam :)

Nie narzekaj. Ja od 4. klasy musiałam i na 7.00 chodzić.

> A swoją szosą - u nas klasy początkowe mają na 8 - max na 8:45

Mnie się opcja "każda godzina po 8.00" nie podoba, bo nie wiem, co bym
zrobiła z glutem do tej godziny, kiedy bym się go do szkoły pozbyła.

Qra, tak sobie tylko gdybam, bo mam jeszcze mnóstwoooooo czasuuuuu ;-)

90. Data: 2008-09-02 10:37:28

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szpilka" <s...@t...pl> napisał
| A dzisiaj papa w szatni i tyle go widziałam.

ja dziś się 10 min przed klasą wystałam bo mi się dziecko zestresowało
lekko. Ale wcale się jej nie dziwię - dzieci odprowadzały całe rodziny ( na
szczęście bez orkiestry i kwiatów ), zdjęcia, uściski - to się reszta
dzieciaków coto nie miały cyrku zestresowała.

| Wczoraj mu wszystko wytłumaczyłam co gdzie ma w plecaku, gdzie papu, gdzie
| kostium na wf. Zobaczymy czy się nie pogubi w tym wszystkim. :-)

moja też przeszkolenie przeszła

> [...]
| No i co fajne w takiej klasie. 3 x w tyg. maja na 8.00, 2 x na popołudnie.
| tylko integracyjna tak ma bo inne pierwsze klasy dzień w dzień na

u nas cały tydzień na 8.00 i też po 4-5 lekcji

| Piotrek po wczorajszym dniu zadowolony. Pani juz coś dzieci pytała,
| dzieciaki się udzielały, podnosiły ręce, odpowiadały.

po dzisiejszym dniu Weronice się podoba, pani fajna, klasa fajna, szkoła
fajna ... hmmmm z drugiej strony u mojej córki "fajnie" to ulubione słowo
tuż po "zaraz" więc nie wiem na ile mogę jej wierzyć ;)

Jedyne co ją zirytowało to to że pani powtarza wszystko "po 90 razy" - że w
sensie czyta zadania tyle razy, chyba pani przedszkolanka przyzwyczaiła
dzieciaki to większej samodzielności ;)

Ufff pierwszy prawdziwy dzień w szkole za mną - ile jeszcze do końca roku ?
;)

--
Kasia + Weronika (7-latka)
gg 181718