Strona główna Grupy pl.rec.ogrody Pierwsze koszenie - czy walowac przed i w ogole pare pytan laika Re: Pierwsze koszenie - czy walowac przed i w ogole pare pytan laika

Re: Pierwsze koszenie - czy walowac przed i w ogole pare pytan laika

From: Sławomir Siudziński <s...@w...com.pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: Pierwsze koszenie - czy walowac przed i w ogole pare pytan laika
Date: Fri, 26 May 2000 14:39:24 +0200

From: "Jaroslaw Cichorski Jr."
<this_address_is_invalid_see_signature@adresniewazny
.com>
To: "Sławomir Siudziński" <s...@w...com.pl>
Sent: Friday, May 26, 2000 9:44 AM
Subject: Re: Pierwsze koszenie - czy walowac przed i w ogole pare pytan
laika

wykiełkowały,a

> [...]
> Czy kosic wiec 'troche na mokro' tzn tak zeby ziemia byla troche
> wilgotna, ale trawa nie byla mokra, czy tez kosic na sucho i nie
> przejmowac sie tumanami kurzu wyrzucanymi spod kosiarki ;-)
> Aaa, i mowisz lekka kosiarka. Kupilem wlasnie spalinowa, wazy ok. 35
> kg. To jest lekka czy ciezka kosiarka ? Wiem,ze elektryczne sa
> lzejsze, ale nie chce mi sie teraz szukac elektrycznej i to z ostrym
> nozem. Mozna kosic ta, czy zdecydowanie odradzasz ?
> Sorry, za te, byc moze dla Ciebie, banalne pytania, ale ja z
> wyksztalcenia jestem elektronikiem, wiec wiem tylko tyle, ze zielonym

Witam.
Moim zdaniem lepiej kosić w Twoim wypadku ,gdy ziemia wilgotna,a trawa
sucha(podlać poprzedniego dnia).
Skoro zakupiłeś kosiarkę taką,a nie inną to oczywiście nią koś.:-) Tylko
naostrz dobrze noże i co jakiś czas sprawdzaj ich stan.
Pozdrawiam serdecznie
Sławomir Siudziński

s...@i...pl
P.S.
Odpowiadam na grupę ponieważ Twój adres prywatny serwer odrzucił jako
nie ważny.:-(