Pierwszy zbiór brązowych pieczarek;))

1. Data: 2013-05-28 22:01:46

Temat: Pierwszy zbiór brązowych pieczarek;))
Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Zestaw do hodowli kupiony 3 tygodnie temu w OBI
http://www.hiperpromo.pl/zdjecia/grzybnia_preparowan
apieczarka_brazowa-6874717.html
Dzisiaj pierwsze zbiory, na początek niecałe 0,5kg grzybów
Jutro następny zbiór;)

2. Data: 2013-05-28 22:16:14

Temat: Re: Pierwszy zbiór brązowych pieczarek;))
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 28 May 2013 13:01:46 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

> [...]
apieczarka_brazowa-6874717.html
> Dzisiaj pierwsze zbiory, na początek niecałe 0,5kg grzybów

Gratulacje, piękne grzyby! A gdzie je trzymasz? Ja mam miejsce pod murkiem
kompostownika od północy, chyba się nada, zresztą zgodnie z literaturą.
Zachęciłeś mnie jak nie wiem co :)
--
XL
"Pierwszy łyk ze szklanki nauk przyrodniczych zmieni ciebie w ateistę,

3. Data: 2013-05-28 22:24:51

Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 28 maja 2013 22:16:14 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> Gratulacje, piękne grzyby! A gdzie je trzymasz?
W garażu. Temp. tam to ok 18stC podobno idealna;)
http://www.voila.pl/432/7oxxt/?1
Fotka przed dzisiejszym zbiorem;)

4. Data: 2013-05-28 23:49:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 28 May 2013 13:24:51 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

> W garażu. Temp. tam to ok 18stC podobno idealna;)
> http://www.voila.pl/432/7oxxt/?1
> Fotka przed dzisiejszym zbiorem;)

Dosyć dawno temu uprawialiśmy z mężem boczniaki. Było fajnie, ale dostałam
uczulenia od fruwajacych zarodników, kiedy wykonywałam prace przy grzybach
i zbiór w okresie pylenia.
Czas na pieczarkę, bo nie uczula, a smaczna jest bardzo - ta brązowa.
http://www.grzybyhobby.pl/index.php/instrukcje-upraw
y/110-uprawa-pieczarki
--

Czarna porzeczka też marnieje