Piętnuję, po raz kolejny...

11. Data: 2003-07-28 23:52:24

Temat: Odp: Piętnuję, po raz kolejny...
Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik boletus <b...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bg45hn$8ju$...@a...news.tpi.pl...

> Najlepiej pod mikroskopem. ;-)
> Pozdrawia dokładnie boletus

O odkąd to mszyce mają ręce i nogi?

;-)Pozdrawiam jeszcze dokładniej
p...@r...pl

12. Data: 2003-07-29 00:09:19

Temat: Re: Piętnuję, po raz kolejny...
Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kronopio" <c...@o...pl> napisał w wiadomości

> Radę Janusza uważam za bardzo rozsądną i dobrą.
> I co ważniejsze , to działa .

Działa jak najbardziej i u mnie...

Marta
co ma za sąsiada Górala (rodem z Czarnego Dunajca)

13. Data: 2003-07-29 05:41:27

Od: "Jacek Duma" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> wrote

POD im wyrwichwasta ?

Eh , te dzialki ...

jd

14. Data: 2003-07-29 06:09:19

Od: "Jactro" <j...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> napisał w
wiadomości news:m1ptju9z74.fsf@sapijaszko.net...
> tych %$^&#*@ wieśniaków, miłośników roślin... Żeby ich szlag
> trafił... Kuźwa, miałem nie przeklinać.
>
> Dzisiaj łupem padło kilkanaście sztuk drzew, krzewów i bylin,
> m.in. klon 'Red Pygmy', dwie azalie, rododendron, bukszpan, jakaś
> saxifraga, hosta, róże (nie nasze) kilka roślin wyrwanych i
> pozostawionych...

Poszukaj tych roślin na najbliższym placu targowym (z roślinkami),
albo........u niedalekich sąsiadów.
Ja bym zgłosił na policję. Jest to przecież kradzież i wnioskując z roślin
na znaczną kwotę.
Pozdrawiam
Jactro

15. Data: 2003-07-29 06:17:09

Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> P.S. Jak jeszcze nie popryskalaś mszyc, to powyrywaj im ręce i nogi. ;-)
Mszycom?? Super pomysł:):):)
To prawie jak z "maścio na scury" :):):)
Pozdrav.Rene

16. Data: 2003-07-29 06:18:36

Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> m.in. klon 'Red Pygmy', dwie azalie, rododendron, bukszpan, jakaś
> saxifraga, hosta, róże (nie nasze) kilka roślin wyrwanych i
Serdecznie współczuję:(
Wiem co to znaczy - u mnie na polu co roku krowy sąsiadów wchodzą w szkodę w
kapustę, ale krowa stworzenie nierozumne... Sąsiada pogonić pasowałoby, bo
sąsiad chyba??? rozumny...
Pozdrav.Rene

17. Data: 2003-07-29 06:58:57

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> wrote in message
> [...]
> m.in. klon 'Red Pygmy', dwie azalie, rododendron, bukszpan, jakaś
> saxifraga, hosta, róże (nie nasze) kilka roślin wyrwanych i

Pewnie na parę piw im starczy. Draństwo.

Pozdrawiam, Basia.

18. Data: 2003-07-29 08:35:27

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo Wam wspolczuje, to duze straty, szkoda tych roslin.
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

19. Data: 2003-07-29 12:29:28

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> pozostawionych...
>
> Ręce opadają. I chęć do życia.
>
> Kurwa. Jak znajdę, to przecież pobiję...

Podejrzewam, Grzesiu kochany, ze wiekszosc z nas dokladnie wie co czujesz.
Klne razem z Toba. Najgorsze jest to, ze calkiem prawdopodobne, ze zobaczysz
te rosliny w pobliskich wsiach, moze nawet u sasiada i ... i nic nie
zrobisz. Bedzie przysiegal, ze sam kupil. Na kradziez istnieje w Polsce
przyzwolenie spoleczne. Tez moglbym o tym wiele powiedziec. Zrob, jak Ci
Janusz doradzil. To moze pomoc. Albo daj sobie spokoj i zbieraj pieniadze do
czasu az tam zamieszkasz. Najbardziej mnie wkurza, ze tyle gadania o
wartosciach chrzescijanskich ale to wlasnie ci idacy do kosciola
chrzescijanie kradna. Znam to z mojej wsi: w nocy kradl a dzien idzie na
msze i do komunii. A sproboj co takiemu zrobic - to masz u kmiotkow
przerabane. Przeciez sprawiedliwosc musi byc po stronie tych, co pieniedzy
na takie rosliny nie maja, bo caly dzien nic nie robia albo w blokadach
stoja. Jesli ja wroce do Polski, zaczne od obsadzania wszystkiego rozami i
berberysem, dopiero jak podrosnie, a ja zamieszkam juz w domu zaczne sadzic
cenniejsze rosliny.
Uta wysyla mnie pod koniec sierpnia do Polski: czego sie napijemy, winiaku,
sznapsu malinowego czy piwa lub wina? Napisz czego a ja juz na pocieszenie
przytargam.

Irek kochany

20. Data: 2003-07-29 12:57:16

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:m...@s...net...

> [...]
> pozostawionych...
>
> Ręce opadają. I chęć do życia.
>
> Kurwa. Jak znajdę, to przecież pobiję...

Jak będziesz bił, to kilka kopów, za mnie złodziejowi wypal, dobrze?
Kaśka

do iglakologow
łacina
gdzie kupić róże
Dni Orchidei Sosnowiec Czy ktoś się wybiera?
Ślazówka turyngska lub olbia - gdzie kupić