Pietruszanka :)

1. Data: 2005-05-12 17:53:51

Temat: Pietruszanka :)
Od: "olka" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Znacie moze jakis sprawdzony przepis na ta zupke?? Moze jakies inne
pomysly..... nudza mnie juz te pomidorowki i ogorkowe :P

pozdrawiam

olka

2. Data: 2005-05-13 05:22:27

Temat: Re: Pietruszanka :)
Od: "Małgorzata Leszczyńska" <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czyżbyś lubiła smak gotowanej pietruszki?
Nie bardzo sobie wyobrażam taką zupe, natomiast zupe selerową jak najbardziej
lubię i robię. Tyle, że jest to zupa - krem, co nie każdemu może odpowiadać.
Robi się bardzo prosto:
Obrane i pokrojone w grubą kostkę selery wraz z dodatkiem utartej na grubej
tarce pietruszki (jeśli chcesz, możesz dodać niewielką ilość marchewki - na
prawdę malutko, bo zmienia kolor) gotuje się wraz z pokrojoną cebulą w wodzie
(albo bulionie) z dodatkiem dowolnych przypraw. Miękkie jarzyny miksuje się
lub przeciera przez sito. Potem mozna podać z grzankami (gęstą) i grudką
świeżego masła, albo z makaronem krajanką (rzadszą), posypaną pietruszką lub
koperkiem w obu przypadkach.
Przypominam, że seler jest uważany za afrodyzjak.

A czy jadłaś zupę cebulową albo z porów?

Smacznego - Gośka

3. Data: 2005-05-13 05:48:53

Od: "olka" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Małgorzata Leszczyńska" <g...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:d61dij$jga$1@inews.gazeta.pl...
> Czyżbyś lubiła smak gotowanej pietruszki?

Hehe no ja nie bardzo, ale moj husbend gdzies tam uslyszal jak dwie kobiety
zachwalaly i mnie zapytal czy umiem taka zupe przyzadzic :)

> [...]
lub
> koperkiem w obu przypadkach.
> Przypominam, że seler jest uważany za afrodyzjak.

Dzieki. Wykorzystam napewno!

> A czy jadłaś zupę cebulową albo z porów?

Cebulowej jeszcze wlasnie nie robilam nigdy. A z pory owszem, "zabielam" ja
serkiem almette i ementalerem topionym, lyzeczka curry i mniaaaaaam.
Pychotka :)

Pozdrawiam

olka

4. Data: 2005-05-14 16:19:38

Od: "@nn" <jurek@post> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "olka" <o...@w...pl> napisał w wiadomości

> Cebulowej jeszcze wlasnie nie robilam nigdy. A z pory owszem,
> "zabielam" ja
> serkiem almette i ementalerem topionym, lyzeczka curry i mniaaaaaam.

Łomatkojedyna :-O

Z pora kobieto, z pora - to jest "on" por a nie ona!!!
Do depresji mnie to doprowadza :-(

Ania
--
Pisz tu: http://www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ
***************moje skarby: http://tinyurl.com/6qc7c ***************

5. Data: 2005-05-14 19:58:14

Od: "olka" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "@nn" <jurek@post> napisał w wiadomości
> Użytkownik "olka" <o...@w...pl> napisał w wiadomości

> Łomatkojedyna :-O
>
> Z pora kobieto, z pora - to jest "on" por a nie ona!!!
> Do depresji mnie to doprowadza :-(

no faktycznie.....cala grupa juz chyba w depresji przez ten niewybaczalny
blad :)

olka - co jej płeć warzywa obca :))

Archiwum- pilne
wino ryżowe