Pigułki a miesiączka

1. Data: 2005-07-05 10:23:48

Temat: Pigułki a miesiączka
Od: "Iwona W." <iwo_nka(NOSPAM)@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
pytanie mam nastepujace, co moze powodowac wystepowanie krwawienia
miesiaczkowego w trakcie brania pigulek antykoncepcyjnych? Biore takie
pigulki (Cilest) wlasnie ze wzgledu na przedluzone krwawienia, plamienia i
skracanie sie cykli. Na dzien dzisiejszy krwawienie wystapilo pomimo tego ze
do konca brania pigulek zostalo mi jeszcze 7 dni. Niestety lekarz do ktorego
chodze jedyne co potrafi to zalecic mi zwiekszenie dawni hormonow (w razie
plamienia brac 2 lub 3 tabletki). To nie jest rozwiazanie problemow, tym
bardziej ze chcialabym odstawic pigulki.
Czy jakas dziewczyna miala podobne problemy?
Czy mozecie polecic doswiadczonego gina w Bielsku-Bialej?

pozdrawiam
Iwona

2. Data: 2005-07-05 10:52:09

Temat: Re: Pigułki a miesiączka
Od: "klonik" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

kiedyś moja kumpela brała i tez krwawiła, znalazła drobinki szkła w
pigułkach, pewnie w zakładzie cos sie potłukło i dostało do materiału na
piguły

3. Data: 2005-07-06 07:06:01

Od: "Iwona W." <iwo_nka(NOSPAM)@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "klonik" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> kiedyś moja kumpela brała i tez krwawiła, znalazła drobinki szkła w
> pigułkach, pewnie w zakładzie cos sie potłukło i dostało do materiału na
> piguły

Kloniku, moze lepiej zajmuj sie masturbacja zamiast wypisywac glupoty na
grupach.

4. Data: 2005-07-06 10:54:56

Od: Cathleen <c...@i...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 5 Jul 2005 12:23:48 +0200, Iwona W. napisał(a):

> [...]
> miesiaczkowego w trakcie brania pigulek antykoncepcyjnych? Biore takie
> pigulki (Cilest) wlasnie ze wzgledu na przedluzone krwawienia, plamienia i

Jeżeli to pierwsze twoje opakowanie to taka sytuacja jest możliwa.
Jeżeli jednak chcesz odstawić cilest to proponuję wykonanie dokładnych
badań hormonalnych aby ustalić przyczynę twoich problemów.

--
Pozdrawiam, Cathleen H.
[gg: 1832817] [icq: 345347435]

5. Data: 2005-07-08 00:30:32

Od: S...@p...fm szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bardziej ze chcialabym odstawic pigulki.
> Czy jakas dziewczyna miala podobne problemy?
> Czy mozecie polecic doswiadczonego gina w Bielsku-Bialej?

Jeśli jest to twoje 1 opakowanie to krwawienia sa naturalne zazwyczaj przechodzą
w czasie brania drugiego opakowania, lecz jeśli to jest już twoje któreś tam z
rzędu opakowanie to pilnie skontaktuj sie z lekarzem.

samogwałt
Prośba o przetłumaczenie diagnozy lekarskiej
opalanie przed wyjazdem
gdzie przygotują penicylinę w wawie?
Poltram i Butapirazol