Pigwa

1. Data: 2002-04-06 12:17:39

Temat: Pigwa
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Udało mi się wreszcie znaleźć pigwę, ale była tylko jedna.
Biorąc pod uwage jej pokrewieństwo z gruszą, może być
obcopylna, ale nigdzie nic o tym nie znalazłam :-(
Na wszelki wypadek posadziłam ją w pobliżu gruszy. Czy muszę
szukac drugiej pigwy?

Krycha&Co(ty)

2. Data: 2002-04-07 11:04:09

Temat: Re: Pigwa
Od: "Wojciech Połowczuk" <p...@i...pwr.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger napisała w wiadomości:
>Udało mi się wreszcie znaleĄć pigwę, ale była tylko jedna.
>Bior?c pod uwage jej pokrewieństwo z grusz?, może być
>obcopylna, ale nigdzie nic o tym nie znalazłam :-(
>Na wszelki wypadek posadziłam j? w pobliżu gruszy. Czy muszę
>szukac drugiej pigwy?
>
>Krycha&Co(ty)

Nie musisz, pigwy sa samopylne, bedziesz miala owoce.
Wojtek

3. Data: 2002-04-08 07:48:24

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wojciech Połowczuk" napisal:

> Nie musisz, pigwy sa samopylne, bedziesz miala owoce.

Dzięki, tej pierwszej szukałam dwa lata ;-)

Krycha&Co(ty) w oczekiwaniu na pigwowe gruszki

4. Data: 2002-04-08 21:24:18

Od: "Kolumb" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Masz problemy ze znalezieniem pigwy??????????
Ja mam tego na działce chyba ze 20.
Ostatnio nawet znalazłem i zasadziłem drzewka pigwowe.
Na razie mają ok 30-40 cm zobaczymy jak będzie dalej.

5. Data: 2002-04-09 07:21:44

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kolumb wrote:

> Masz problemy ze znalezieniem pigwy??????????
> Ja mam tego na działce chyba ze 20.

Pigwy, czy pigwowce?

> Ostatnio nawet znalazłem i zasadziłem drzewka pigwowe.
> Na razie mają ok 30-40 cm zobaczymy jak będzie dalej.

To juz mi bardziej wygląda na pigwę :-) Te drzewka znalazłes
w okolicach Warszawy?

Krycha&Co(ty)

6. Data: 2002-04-09 11:45:32

Temat: Odp: Pigwa
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojciech Połowczuk" <p...@i...pwr.wroc.pl> napisał w
wiadomości news:a8p8qp$7k7$1@panorama.wcss.wroc.pl...

> Nie musisz, pigwy sa samopylne, bedziesz miala owoce.

Jesteś absolutnie pewien?

Pozdrawiam, Basia.

dziwny swierk...
leszczyna