Pilne! Potrzeby i teorie potrzeb w psychologii

1. Data: 2004-01-29 20:19:31

Temat: Pilne! Potrzeby i teorie potrzeb w psychologii
Od: "Karol Maciejewski" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

poszukuję pilnie tych tematów ( o Maslowie juz mam ) teraz szukam inne
teorie

1. Data: 2004-01-29 23:14:09

Temat: Re: Pilne! Potrzeby i teorie potrzeb w psychologii
Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karol Maciejewski" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> poszukuję pilnie tych tematów ( o Maslowie juz mam ) teraz szukam inne
> teorie

Biegnę z pomocą :-))

O chlebie?

Szynce?

O produkcji masła?

O smalcu psów na nerki?

O reakcji Twojej, jak wyżej u Masłowa?

O serku homo?

ett

Dawaj, co chcesz?

1. Data: 2004-01-30 00:09:36

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eTaTa" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Karol Maciejewski" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

<ciach>

On - No co Ty kurna ett?

ett - No czego?

On - widzisz że "piskle"

ett - No właśnie, widzę

On - Ale, przesadzisz na wstępie, to niewykluty będzie

ett - Bo wykluty, a niekumaty, to po co ma być?

On - On, chce żyć!

ett - w drewutni, cały taki stos. To co mam go na półeczkę?
Zima spoko. Kolejna kłoda, to nic atrakcyjngo.

On - ależ, on wie że chce żyć!

ett - Wszystkie wiedziały, a leżą w drewutni.

On - Może zaiskrzy?

ett - Jak mi zaiskrzy, to spali całą drewutnię.
Niech leży jak mum kazał! I rodzinę, za koszty pociągnę!

On - ett, bezlitości żeś! Dla się, dla drewutni, dla nowej kłody.

ett - Gosciu! Ja rachunki za gaz mam płacić?
Spadaj, Szopo!

ett

1. Data: 2004-01-30 03:43:10

Od: enneagramor <s...@p...chat> szukaj wiadomości tego autora

> ett - Jak mi zaiskrzy, to spali całą drewutnię.
> Niech leży jak mum kazał! I rodzinę, za koszty pociągnę!

Polecam Holandię - tam jakby wiecej wiatrakow.

===
Od społeczeństwa nie wywiniesz się bratku,
z niego wyszedłeś i nic tu nie pomogą żadne abstrakcje
===

1. Data: 2004-01-30 07:55:23

Od: nonnocere <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Karol Maciejewski wrote:

> poszukuję pilnie tych tematów ( o Maslowie juz mam ) teraz szukam inne
> teorie

na przykład tutaj: nowe wydanie Obuchowskiego

Obuchowski Kazimierz, O Connor Joseph
"Galaktyka potrzeb - psychologia dążeń ludzkich"
wydawnictwo GWP

jak nie to to starsze wydania Obuchowskiego, są dość dostępne w każdej
lepiej zaopatrzonej bibliotece.
--
Pazdrawiam, Magdalena S. (dzidzia ~IX,X 2004)

1. Data: 2004-01-30 19:23:01

Od: "Filip Sielimowicz" <sielim@wyrzucic_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> poszukuję pilnie tych tematów ( o Maslowie juz mam ) teraz szukam inne
> teorie

Analiza transakcyjna a w niej spełnianie potrzeb poprzez wymianę "głasków" ?
http://salve.slam.katowice.pl/Analiza-transakcyjna.h
tm

myśl...
[lodz] co się dzieje na ulicy