Pis leci w dół na łeb na szyję

1. Data: 2015-12-17 13:06:41

Temat: Pis leci w dół na łeb na szyję
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Gdyby wybory odbyły się w najbliższą niedzielę, partia Petru uzyskałaby 30,9 proc.
głosów. Na Prawo i Sprawiedliwość zagłosowałoby 27,3 proc. wyborców.
Jak wynika z badania, Platforma Obywatelska znalazła się na trzecim miejscu z 14,4
proc. poparciem.
Kolejne miejsce zajął ruch Kukiz'15 (7,9 proc.). Na piątym miejscu ponad progiem
wyborczym znalazło się Polskie Stronnictwo Ludowe (5,6 proc.).

http://m.interia.pl/fakty/news,nId,1939659

2. Data: 2015-12-17 13:21:44

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jakie mogą być powody tak ogromnego spadku w ciągu tygodnia, jakieś hipotezy?;D
1. Nabrani na socjal pisu otworzyli oczy?
2. Nowy narybek Pisu okazał się starym?
3. Agresja i poniżanie polaków przez Kaczyńskiego z obcinaniem rąk i drugim sortem?
4. Powrót cenzury PRL i zachowanie Glińskiego?
5. PRLowska nienawiść do zachodu i flagii ( symbol maryjny)
6. Zamach Stanu na demokracje?
7. Obłuda Dudy i przestępcze łamanie prawa, jak tez plucie na konstytucje odnośnie
Trybunału?
8. Zatrudnianie na stanowiska ludzi niepoczytalnych jak spiskowy minister środowiska
i byłych obłudników z PRL, co wmawiali że ksiądz trzymający ręke w majtkach dzieci to
bioenergioterapia -Piotrowicz
9. Zamach na kasę w Bankach.
10. Wprowadzanie Jichadu katolickiego i wykluczenie innych kto nie fanatyk katolicki.
?

I to wszystko w tydzień. Ale " pracują".

3. Data: 2015-12-17 15:22:52

Temat: Re: Pis leci w dół na łeb na szyję
Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

glob wrote:

> Gdyby wybory odbyły się w najbliższą niedzielę, partia
> Petru uzyskałaby 30,9 proc. głosów. Na Prawo i Sprawiedliwość
> zagłosowałoby 27,3 proc. wyborców.
> http://m.interia.pl/fakty/news,nId,1939659

Powyzszy sondaz to z IBRIS (dawne Homo Homini), czyli pajace
za pieniadze - z Duma, acz bez wstydu. Tutaj podstawa:

https://pbs.twimg.com/media/CWbXjp-WsAA0mJU.png

Trzy dni wczesniej w sondazu pressmix.eu PiS dostal 45%,
a Petru - 12%:

http://pressmix.eu/2015/12/10/pilne-umacnia-sie-popa
rcie-wsrod-polakow-do-prawa-i-sprawiedliwosci/

I to jest jak na razie podstawa odniesienia.

--
Smart questions to stupid answers

4. Data: 2015-12-17 15:32:30

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

b...@g...com
glob wrote:

> [...]

http://pressmix.eu/2015/12/10/pilne-umacnia-sie-popa
rcie-wsrod-polakow-do-prawa-i-sprawiedliwosci/

I to jest jak na razie podstawa odniesienia.

W radio i telewizji cały czas podają jak ja wkleiłem. Na wielu stacjach i nawet w
sejmie teraz o tym mówią, jak im spadło i czy się nie wstydzą?
Tak więc że pis to propaganda kłamstw oddawna, to napewno pisowskie fałszywe.

5. Data: 2015-12-17 15:42:09

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

>I to jest jak na razie podstawa odniesienia.

Raczej twoje myślenie życzeniowe, pajacu.

6. Data: 2015-12-17 15:42:11

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

glob wrote:
> [...]
sejmie teraz o tym mówią, jak im spadło i czy się nie wstydzą?
> Tak więc że pis to propaganda kłamstw oddawna, to napewno pisowskie fałszywe.

A publiczne radio i telewizja to wciaz nie pelowskie?
Prosze zaczac myslec!

--
Smart questions to stupid answers

7. Data: 2015-12-17 15:48:57

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

b...@g...com
- pokaż cytowany tekst -
A publiczne radio i telewizja to wciaz nie pelowskie?
Prosze zaczac myslec!
- pokaż cytowany tekst -

W radio i telewizji non stop o tym trąbią jak pis tonie, dlatego jak o tym
usłyszałem, wpisałem w google i wkleiłem pierwsze z brzegu. Teraz jest w sejmie
debata, transmituje tok-fm i też o tym mówią, jak po niszczeniu polski w ciągu
tygodnia, polacy się od Pis odwracają, posłowie z trybuny do Pis, jak im topnieją
sondaże.

8. Data: 2015-12-18 00:00:58

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik glob r...@g...com ...

> Powyzszy sondaz to z IBRIS (dawne Homo Homini), czyli pajace
> za pieniadze - z Duma, acz bez wstydu.

O, dzieki, nie wiedziałem, ze sie tak przekwalifikowali.

Rzeczywiście o metodologii HH czesto mowi się wsrod autorytetów badania
opinii ze stosują nieakceptowalną metodologię.

Czym była katolicka Hiszpania w XXw.
Kukiz z narodowcami zakłada szwadrony śmierci
no i mamy naszego mkarwana
Cenzura zaburzonych psychicznie
Fakty naukowe obrażają wiernych