Pisanka do koszyczka

11. Data: 2005-03-26 10:37:39

Temat: Re: Pisanka do koszyczka
Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

Marek0 pisze:

> Noooo Arek (panie Arek ??? )
> ale mamy tu kulture szpagatowa ;-)
> zle mnie jednak zrozumiales ;-(

- tak, mozliwe ale czy my sie nie znamy...? cosik to powiedzonko o kulturze
mi przypomina :-)

> a co bedzie gdy otrzymam od ON w/w 999zl. ale.........
> do tej pory zarobilem juz 74.048zl. ?
> czy nadal za te 999zl. nie bede placil podatku ?
> a moze wtedy od w/w 999zl. zaplace 40% podatku ?

Marku... czy malo w twoim otoczeniu biednych ludzi? czy musisz innym prace
zabierac i opiekowac sie ON? czy moze lepiej by bylo gdybys zadowolil sie
kwota 74.048zl i dal bezrobotnemu zarobic? cius cius... Zeby bylo jasne...
mowie tylko o problemie tzn. jak go mozna obejsc. Mowa tez jest o roznych
dochodach i jak sie nie myle dochod dochodowi nie rowny. Przypominacie kilka
zrzedzacych babc ktore narzekaja ze cos je strzyka, a w autobusie rozpychaja
sie jak strongmani :-) Jak ktos ma glowe na karku to sobie da rade - a jak
ktos nie ma to trudno... moge pokazac jak cos zrobic ale za raczke prowadzic
"kulawych nie zamierzam" to moja dewiza zyciowa. Wszystko da sie zrobic
tylko trzeba chciec.

pozdr.
Arek

12. Data: 2005-03-26 10:58:43

Od: "MarekO" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "algraf" <a...@i...org.pl>
napisał w wiadomości news:012301c531ef$cf92b410$d4b7010a@aalde8e7h21i7u..
.

/..../

> - tak, mozliwe ale czy my sie nie znamy...?

Arku
swiat jest taki maly ;-)

> Marku... czy malo w twoim otoczeniu biednych ludzi?

przy dochodzie 74.048zl. takich ludzi sie niewidzi ;-(

> czy musisz innym prace
> zabierac i opiekowac sie ON?

z czegos czlowiek musi zyc ;-)
(Ps. powiem Ci w tajemnicy ze :
najlepszy interes robi sie na cudzym nieszczesciu)

> czy moze lepiej by bylo gdybys zadowolil sie
> kwota 74.048zl i dal bezrobotnemu zarobic?

Arku gdys mial tylko 74.048zl. na rok
to tez bys ciagle narzekal i mowil malo,malo,malo ;-)
im maja wiecej tym wiecej narzekaja ;-)

>. Zeby bylo jasne...
> mowie tylko o problemie tzn. jak go mozna obejsc.

ups.. cichoszaaaa

Pozdr.MarekO

Pytanie o rentę- ZUS
Zyczenia Swiateczne