Pisklę z żółtym dziobem.

1. Data: 2004-04-18 17:54:41

Temat: Pisklę z żółtym dziobem.
Od: "Anna Kwiecińska" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chodzi coś takiego po moim ogrodzie, łepek pokaleczony, fruwać nie umie,
piórka rzadkie. Boję się, żeby nie padło ofiarą kotów. Złapać to i czym
karmić? Czy zostawić w spokoju?
Anka

2. Data: 2004-04-18 17:59:49

Temat: Re: Pisklę z żółtym dziobem.
Od: "pebe" <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chodzi coś takiego po moim ogrodzie, łepek pokaleczony, fruwać nie umie,
> piórka rzadkie. Boję się, żeby nie padło ofiarą kotów. Złapać to i czym
> karmić? Czy zostawić w spokoju?
> Anka

Twój opis jest mniej węcej tak dokładny Jak z kawału:
Czym się różni kanarek? - Ma jedną nóżkę bardziej.

3. Data: 2004-04-18 18:36:28

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Twój opis jest mniej węcej tak dokładny Jak z kawału:
> Czym się różni kanarek? - Ma jedną nóżkę bardziej.

Toż to pisklę kury !;-)

Pozdrawia drobiarsko boletus

4. Data: 2004-04-18 18:55:47

Od: "magda" <mag-l@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna Kwiecińska" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> Chodzi coś takiego po moim ogrodzie, łepek pokaleczony, fruwać nie umie,
> piórka rzadkie. Boję się, żeby nie padło ofiarą kotów. Złapać to i czym
> karmić? Czy zostawić w spokoju?
> Anka

Jesli wypadlo z gniazda, to samo nie przezyje.
Wrzucilam do wyszukiwarki "piskle karmienie" i wyrzucilo kilka wynikow.
Np ten:
http://www.papugi.pl/nuke/modules.php?name=Hodowla&o
p=printpage&artid=60
co prawda o papugach, ale zawsze...
Magda

5. Data: 2004-04-18 19:13:26

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jesli wypadlo z gniazda, to samo nie przezyje.
> Wrzucilam do wyszukiwarki "piskle karmienie" i wyrzucilo kilka wynikow.
> [...]

Rozprawiłaś się już z podagrycznikiem ?

Pozdrawia Magdę boletus

6. Data: 2004-04-19 11:45:47

Od: "Piotr Kieraciński" <p...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boletus" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> Toż to pisklę kury !;-)
> Pozdrawia drobiarsko boletus
Znaczy - hodowac na rosol
pik

7. Data: 2004-04-19 13:35:39

Od: "Gusiek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Chodzi coś takiego po moim ogrodzie, łepek pokaleczony, fruwać nie umie,
> piórka rzadkie. Boję się, żeby nie padło ofiarą kotów. Złapać to i czym

Łap natychmiast, nie bój się. Ja co roku odchowuję jakieś biedaki. Tylko
musisz zidentyfikować gatunek, zeby wiedzieć, czym karmić. Najlepiej idź z
nim do weterynarza. Trzeba przetrzymać, dopóki nie nauczy się latać... Albo
oddaj do ptasiego azylu (jeśli jesteś z Wawy lub okolic)
Pozdrawiam, Agata

Re: Magnolia - jakie wymagania
Re: Kosiarki, koszenie, nawożenie
Re: Roundup