Placki Ziemniaczane

1. Data: 2001-12-09 13:36:02

Temat: Placki Ziemniaczane
Od: "Naczelny" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Juz mam dosc takich zwyklych z cebula, magi, sola i pieprzem. Moze sa jakies
wyprobowane przepisy aby dodac czegos do ciasta i naturalnie by nie stracily
swojego ziemniaczanego aromatu. Uwielbiam je z cukrem i smietana, wiec nie
wszystko tam moge wlozyc..

1. Data: 2001-12-09 13:37:30

Temat: Re: Placki Ziemniaczane
Od: "Dorunia" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Naczelny" <j...@t...pl> wrote in message
> [...]
stracily
> swojego ziemniaczanego aromatu. Uwielbiam je z cukrem i smietana, wiec nie

Ja dodaję drożdży. Wychodzą takie pulchne i akurat do śmietany, bo moje
mężysko właśnie tak uwielbia.
Pozdrawiam Dorunia

1. Data: 2001-12-09 13:50:09

Od: "Artur Nowacki" <a...@l...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesli bys robil je tylko ze smietana (taka gesta kwasna) to polecam dodac do
nich majeranku lub oregano, poza tym zamiast cebudodac czosnek.
I jeszcze jedna modyfikacja:
1/3 masy ziemniakow zastapic taka sama iloscia masy tartej (tak samo drobno
jak ziemniaki) cukini. placki sa wtedy delikatne i aromatyczne - a ze
smietanka....

--
###################
Artur Nowacki

1. Data: 2001-12-09 13:50:09

Od: "Artur Nowacki" <a...@l...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-12-09 20:10:42

Od: kamila slawinska <k...@s...killer.acedsl.com> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 9 Dec 2001 14:36:02 +0100, "Naczelny" <j...@t...pl>
wrote:

> [...]
>swojego ziemniaczanego aromatu. Uwielbiam je z cukrem i smietana, wiec nie

moze troche startego sera zoltego? beda bardziej chrupiace...

pozdrowienia,
kamila

/"\ ||
\ / ASCII RIBBON CAMPAIGN || NO ATTACHMENTS
X AGAINST HTML MAIL || NO STATIONERY
/ \ AND POSTINGS || NO GRAPHICS

1. Data: 2001-12-09 20:16:28

Temat: Odp: Placki Ziemniaczane
Od: "Joanna Władarz" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Juz mam dosc takich zwyklych z cebula, magi, sola i pieprzem. Moze sa
jakies
> wyprobowane przepisy aby dodac czegos do ciasta i naturalnie by nie
stracily

ja lubie dodawac na dopiero co polozony na patelni placek plasterki
pokrojonego banana i razem smarze do tego smietana i cukier pycha
Asia

1. Data: 2001-12-09 22:38:20

Od: "Crossmen" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna Władarz" <j...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
>
> ja lubie dodawac na dopiero co polozony na patelni placek plasterki
> pokrojonego banana i razem smarze do tego smietana i cukier pycha

Ja tez Asiu uwielbiam takie placki! Sa naprawde palce lizac! Polecam!

crossmen

1. Data: 2001-12-10 09:47:03

Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Joanna Władarz" <j...@p...onet.pl> wrote in message

Duuuży ziemniak, średnia cebula, jabłko - szara reneta,zeterzeć, zostawić na
chwile, odlać wode co sie wydzieli, dodać jajko, sół i pieprz oraz mąki tyle,
żeby sie dały rozprowadzic cieniutko na patelni( 2 łyżki ca). Cieniutko!!! Mają
być złotobrązowe i chrupiące, do tego gęsta kwaśma śmietana albo sos tatarski
albo borówki do mięsa. Pozdrawiam plyndzlowo ( plyndzle- tak mój chop nazywa
placki ziemniaczane). Qd

Kasztany - Pomocy.
kurczak
Adwentowe aromaty.