Plakaty gejów

131. Data: 2003-03-19 14:28:13

Temat: Odp: Plakaty gejów
Od: "boniedydy" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik tweety <n...@n...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:
> Użytkownik "boniedydy" <b...@z...pl> napisał w
wiadomości

MÓZG

> wlasnie jest róznica taka, ze ty pokazujesz wszystko odarte od A do Z
czyli
> facet jedzacy mózg małpy, a plakat gejów nie pokazuje wszystkiego oto mnie
> chodzi.

no dobrze, ale jak inaczej można pokazać, że jada małpy? Ma się trzymać z
małpą za rękę, czy co?

boniedydy

132. Data: 2003-03-19 14:31:41

Od: "boniedydy" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jakub Słocki <j...@s...net.nospam> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:
> In article <b59skp$lul$1@atlantis.news.tpi.pl>,
> b...@z...pl says...
Albo
Napis

MÓZG

> To powinnas opisac plakat, na ktorym jest pusta miska i chinczyk. Zeby
> bylo adekwatne :) :)

A gdzie pies? :)

> A co do plakatow - nie wiem jak z mozgiem zywej malpy (ze wzgledow na
> zywotnosc z rozgrzebanym mozgiem i probe ucieczki zwierzecia) ale inne
> niech beda.

Małpy są w specjalnych klatkach.

boniedydy

133. Data: 2003-03-19 14:33:45

Temat: Re: Plakaty gejów
Od: "Ijon" <i...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

"boniedydy" <b...@z...pl> wrote in message

> Rozumiem, ze faceta, który ma dużo kobiet, nazywasz "męską prostytutką"?

Nie - nazywam go "dziwkarzem" :-).

134. Data: 2003-03-19 14:35:01

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> czyli wracamy do modelu: lepsza rodzina "normalna" czyli
> matka+ojciec+dzieci, nawet jesli patologiczna czyli alkoholizm, bicie, głód
> ponizanie itp niz "nienormalna" czyli rodzice homo+dzieci gdzie jest miłosc,
> stabilizacja finansowa uczuciowa. Ech.....

jest to staly argument ludzi, ktorzy za wszelka cene chca bornic "normalnosc"
rodzin homoseksulanych. moze porownujmy rownie normalna rodzine heteroseksulana.
a skoro wkroczyl alkohol to porownujmy wiec patologiczna rodzine homoseksualna,
wtedy bedzie bardziej ok. uwazam, ze dla dziecka wychowanie w rodzinie dwoch
mamus, lub dwoch tatusiow, jest zle.
iwon(k)a

135. Data: 2003-03-19 14:39:58

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"AsiaS" <a...@n...onet.pl> wrote in message news:b59mj2$kq1$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "Andrzej Garapich"
> Kampania nie mówi "jedzcie psy!" tylko "Ci, którzy jedzą psy nie różnią się
> od Was, którzy jecie świnie i krowy".

ale pod wzgeldem czego sie nie roznia? bo chyba wyraznie roznia sie
pod wzgledem tego co jedza! to samo odnosi sie seksualnosci, roznia
sie ode mnie, heteroseksulanej osoby.
iwon(k)a

136. Data: 2003-03-19 14:40:56

Temat: Re: Odp: Plakaty gejów
Od: Jakub Słocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

In article <b59v1j$cr7$1@atlantis.news.tpi.pl>,
b...@z...pl says...

> A gdzie pies? :)

zjedzony :)

A tak na serio - nie wiem jak pokazac. Bo znowu pokazanie chinczyka z
talerzem dymiacej zupy z psa i tak tego psa nie pokaze :)

A pokazywanie psa ktorego "na zywca" ktos zjada jest przeklamaniem.

> Małpy są w specjalnych klatkach.

Nie wiem, nie widzialem, i w sumie nie mam ochoty probowac, ale jak ktos
je to jego sprawa.
A co do plakatu - to akurat podpadaloby pod paragraf (w ramach
maltretowania zwierzat) :)

Wracajac do celu takiego plakatowania. Pewna subtelnosc przekazu na
pewno pomaga. A w przypadku Twojego przykladu - brak tej subtelnosci
przeszkadza.

K.

137. Data: 2003-03-19 14:41:16

Od: "Ijon" <i...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Ijon" <i...@b...pl> napisał w wiadomości
>
> zawsze masz zaslonki.

Widzisz problem w tym, ze uwazam ze to nie wiekszosc ma sie dostosowywac
mniejszosci ale odwrotnie.
Zalozenie jak najbardziej poprawne - nieprawdaz ?
Mniejszosc ktora chce narzucac swoj punkt widzenia wiekszosci musi miec
swiadomosc, ze wiekszosc moze jej bolesnie utrzec nosa....
IMHO nie uda sie naklonic ludzi, zeby lykali lajno twierdzac, ze to lody
waniliowe....
Ale coz - pozyjemy - zobaczymy.

138. Data: 2003-03-19 14:44:52

Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwon(k)a"
> ale pod wzgeldem czego sie nie roznia? bo chyba wyraznie roznia sie
> pod wzgledem tego co jedza! to samo odnosi sie seksualnosci, roznia
> sie ode mnie, heteroseksulanej osoby.
Pod względem wartościującym.
Asia

139. Data: 2003-03-19 14:46:29

Temat: Re: OT Murzyn (Odp: Plakaty gejów)
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Murzyn" nie był słowem obraźliwym (w odróżnieniu od "Czarnucha"), dopiero
> teraz na fali przenikania wpływów zachodnich niektórzy piewcy politycznej
> poprawności zaczynają twierdzic, że jest. Co ciekawe, np. po francusku jest
> właśnie odwotnie, niż po polsku: obraźliwe jest "Negre", neutralne - "Noir".

w stanach poprawnym jest uzycie "AfricanAmerican", obrazliwe jest uzywanie
slow panujacych nieco wczesniej w historii jezyka.
iwon(k)a

140. Data: 2003-03-19 14:47:05

Od: "OWCAWWIELKIM" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> IMHO nie uda sie naklonic ludzi, zeby lykali lajno twierdzac, ze to lody
> waniliowe....

No tu trzeba fachowca - może się wypowie?
Otóż kolega psycholog kiedyś mnie przekonywał że jesli wychowamy
dziecko w przekonaniu że łajno pachnie a kwiatki cuchną
to da się tak wykształcić jego myślenie i to co brzydko pachnie
będzie dla niegoi naturalnie przyjemne.
Ale coś mi sie nie chce wierzyć. Smród jest smrodem - to czysto fizyczne
odczucie - niesmak! Czy naprawdę można to odwrócić procesem
jakiegoś wychowania, ćwiczenia, sugestii??? (pomijam zabawy typu hipnozy
itp.)
Tak samo nienaturalne jest spółkowanie z własną płcią - ale kto chce -
proszę bardzo.
I będę go czy ją szanował tak jak każdą inną osobę.
Ale nie jest to naturalne.

dobra zona, dobry mąż
Jestem najszczesliwszym czlowiekiem
Nowe zdjęcia naszej rodzinki