Plakaty gejów

21. Data: 2003-03-19 11:07:24

Temat: Re: Plakaty gejów
Od: "Ijon" <i...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz Janoszka" <G...@p...onet.pl-----USUN-TO> wrote in
message news:slrnb7giko.480.Grzegorz.Janoszka@kier.icsr.agh.
edu.pl...

> Pisząc to, stawiasz sprawę jasno - nie akceptujesz.

A ja naiwny myslalem ze homosiom chodzilo o tolerancje ? .... :-)

22. Data: 2003-03-19 11:15:52

Od: Andrzej Garapich <gara@_WYWAL_TO_plusgsm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 19 Mar 2003 10:53:52 +0000 (UTC),
G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka) pisze:

>Jasne, niech żyje dulszczyzna i pseudomoralność.
Dlaczego dulszczyznę nazywasz pseudomoralnością?
Jaka jest wg Ciebie prawdziwa (w odróżnieniu od pseudo) moralnoć?

> Dzieci mogą oglądać kilkadziesiąt morderstw dziennie w TV,
Moje nie mogą.

> dzieci mogą oglądać nasyconąseksem telewizję,
Moje nie mogą.

> dzieci uczą się od rodziców, jak łamać kodeks drogowy,
> naciągać urząd skarbowy... to jest OK.
Ojej, ile Ty o mnie wiesz :-)

>Ale jak tylko dziecko zobaczy dwóch panów trzymających się za rączkę,
>to od razu podnosi się wielkie larum.

Tak. Jest różnica między istnieiem homoseksualistów a przekonaniem,
że to jest normalne i moralne. Otóż IMHO to nie jest normalne
ani godne pochwały. OK, część ludzi się z tym rodzi - można
im współczuć. Ale przekonywanie, że oni są OK i że praktyki
homoseksulane są normalne nie mieści mi się w głowie.
Niech sobie będą. Ale niech im nie będzie wolno reklamować
swoich skłonności. Niech mają swoje gazetki, ale żeby nie leżały
w kiosku na widoku moich dzieci. Niech się gdzieś spotykają,
ale niech nie będzie wolno tego reklamować. Tyle.

>Niech żyje dulszczyzna i tolerancja! Polak - katolik - XXI wiek.
>Kochaj bliźniego swego, jak siebie samego - słyszałeś to kiedyś?
Słyszałem. Ale Ty się o moje sumienie nie troszcz :-)

> A wiesz, że dla kogoś może być obrzydliwy widok, jak Ty idąc, trzymasz
> za rękę swoją żonę/dziewczynę/kochankę?
Pewnie tak. W ogóle może być tak, że mój albo Twój widok
wyda się komuś obrzydliwy. I co teraz?

> Żygać mi się chcę, jak czytam takie coś.
Lepiej nie czytaj. Szkoda klawiatury i być może monitora.

> Z całego serca życzę Ci, żeby któreś Twoje dziecko było
> "kochające inaczej" - wtedy może inaczej spojrzysz na to.
To Ty zdaje się pouczałeś mnie o miłości bliźniego...

> Aha - żeby nie było - jestem zdecydowanym heterykiem.
:-))))))))

--
pozdrawiem serdecznie
Andrzej Garapich

Kto w młodości był socjalistą
ten na starość będzie świnią

23. Data: 2003-03-19 11:19:13

Od: Andrzej Garapich <gara@_WYWAL_TO_plusgsm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 19 Mar 2003 11:58:11 +0100, "AsiaS" <a...@n...onet.pl> pisze:

> Możemy i tworzymy. Twoja wiedza mierną jest :-)
:-))))))))))))))

> Wiesz, mnie tu z nazwiska wszyscy znają bo nie pojawiłam się
> tylko na chwilę by pisać o czymś, o czym nie mam pojęcia ;-)

Co nie zmienia faktu, że boisz się podpisać imieniem i nazwiskiem,
choćby pod tymi postami. A więc jesteś anonimowa. A ja nie.
Wiesz, przeglądnij archiwum, co?

24. Data: 2003-03-19 11:19:27

Od: Jakub Słocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

In article <b59j5h$psf$1@atlantis.news.tpi.pl>, i...@b...pl says...
> Homosie nie daja nam w tym wzgledzie trzeciego wyboru (tolerancji pod
> pewnymi warunkami).

Bo tolerancja to tolerancja. Co to znaczy pod warunkami? Kto daje Ci
prawo wyznaczac te granice? Czemu nie uznajesz mozliwosci uzgodnienia
przez obie strony? Twoje zdanie jest wazniejsze?

> Albo to potepiamy z wszelkimi tego konsekwencjami.
> Albo to akceptujemy z calym lancuszkiem odmiennych konsekwencji (malzenstwa
> homoseksualne, adopcja dzieci itd itp).

Akurat w tej kampanii nie ma mowy ani o malzenstwach, czy moze bardziej
neutralnie, legalnych zwiazkach "w prawie", ani o dzieciach. To akurat
Ty przypisujesz - po to zeby miec podstawy do oburzenia.

Ale jak chcesz to masz - co Tobie przeszkadza fakt, ze ktos, nawet Twoj
sasiad, bedzie mial legalny "w prawie" zwiazek, za co bedzie ponosil
konsekwencje ale bedzie mial tez przywileje? Znowu, nie mam ochoty na
dlugie dysputy wiec dzieci zostawiam w spokoju.

> Tolerancja sie konczy tam, gdzie tolerowany zaczyna przeginac przyslowiowa
> pale...

No wlasnie - Ty i kilka innych osob ja przeginasz.

K.

25. Data: 2003-03-19 11:20:37

Od: "Iwcia&Pstryk" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 3 - Akceptacja osób homo nigdy nie powinna się
> posuwać do promowania takich postaw. W tej dziedzinie
> nie ma kompromisu - uważam że tylko elementy
> wrodzone powinny decydować o wyborze preferencji
> seksualnej w rozwoju danego człowieka a nie narzucone
> przez media itp.

Mogę się z Tobą zgodzić z jednym ale. Na razie narzucona jest własnie
homofobia, która nie zna kompromisu. Ludzie reagują alergicznie na myśl że
ich kolega w pracy moglby okazać się gejem. Tym samym "elementy wrodzone"
nie decydują o wyborze preferencji seksualnej w rozwoju danego czlowieka,
tylko wielkie publiczne potępianie "odmienności".
Naprawdę nie sądze żeby media mogły cokolwiek narzucić... tak samo jak ty
nie możesz zasugerować dziecku żeby było gejem/lesbijką. Ale może oglądając
taki plakat, kiedyś nie odwróci się plecami do człowieka które jest bi czy
homo.

Pa
Iwcia

26. Data: 2003-03-19 11:25:54

Od: Andrzej Garapich <gara@_WYWAL_TO_plusgsm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 19 Mar 2003 12:20:37 +0100, "Iwcia&Pstryk" <p...@t...pl>
pisze:

> Mogę się z Tobą zgodzić z jednym ale. Na razie narzucona jest własnie
> homofobia, która nie zna kompromisu.
Jejku! Jaka homofobia? Chodzą do normalnych szkół, razem z normalnymi
pracują, są środowiska, gdzie są nawet premiowani! Jaka homofobia?
A teraz chcą jeszcze, żeby ich skłonności na bilboardach reklamować.

27. Data: 2003-03-19 11:26:46

Od: "Ijon" <i...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jakub Słocki" <j...@s...net.nospam> wrote in message
> [...]
> prawo wyznaczac te granice? Czemu nie uznajesz mozliwosci uzgodnienia
> przez obie strony? Twoje zdanie jest wazniejsze?

Inaczej po prostu rozumiemy tolerancje:

"Tolerancja (z języka łacińskiego tolerare - "znosić", "cierpieć"), świadoma
zgoda na wyznawanie i głoszenie przez innych ludzi poglądów, z którymi się
nie zgadzamy, oraz na wybór sposobu życia uważanego przez nich za właściwy,
chociaż go nie aprobujemy. Tolerancja oznacza rezygnację ze stosowania
przymusu wobec innych"
(http://wiem.onet.pl/wiem/00fcab.html)

"Znosic - cierpiec" - jak sama nazwa wskazuje. Istnieje pewna granica, do
ktorej moge tolerowac homoseksualistow. Ta granica jest bardzo prosta -
dopoki nie obnosza sie ze swoim kalectwem po ulicach i nie probuja uczynic
zen alternatywnego, rownouprawnionego stylu zycia. Niestety - dawno juz ta
granice przekroczyli - nie moga wiec liczyc z mojej strony na tolerancje.

> No wlasnie - Ty i kilka innych osob ja przeginasz.

Czy wyglaszanie odmiennych pogladow niz swoje wlasne uwazasz za
"przeginanie" ? Toz to jest wlasnie typowy brak tolerancji ... :-)

28. Data: 2003-03-19 11:27:03

Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej Garapich"
> :-))))))))))))))
No widzisz. Więc gdzie są te różnice?

> Co nie zmienia faktu, że boisz się podpisać imieniem i nazwiskiem,
> choćby pod tymi postami. A więc jesteś anonimowa.
Noe boję się, po prostu wiem że inni członkowie grupy wiedzą
jak się nazywam, i generalnie wszystko o mnie wiedzą co zresztą
nie raz mi wypominano ;-)

> A ja nie.
> Wiesz, przeglądnij archiwum, co?
No widzisz, sam mogłeś poprzeglądać, o mnie znalazłbyś wszystko ;-)
Ale skoro tylko udzielasz rad a nie potrafisz z nich korzystać to specjalnie
dla Ciebie pospisuję się i pozdrawiam
Asia Słocka

29. Data: 2003-03-19 11:33:02

Od: "tweety" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej Garapich" <gara@_WYWAL_TO_plusgsm.pl> napisał w
wiadomości news:89jg7vgjibgntvoo74phjejvins5sglfi3@4ax.com...
> Nie. A co to ma do rzeczy?

do rzeczy maja dwa słowa- czarnuch i pedał, oba obraźliwe a ty własnie
takich uzywasz.

> To jakim cudem AIDS sieje (siało) spustoszenie wśród kalifornijskich
> pedałów, czemu, gdy na AIDS umiera ktoś sławny, to zawsze okazuje
> się, że był homo- lub biseksulany? Znasz jakiegoś sławnego
> heteroseksulalistę, który umarł na AIDS? Prosze o nazwisko.
> Bo z głowy wymieięc Ci tuzin homoseksualistów, któryzx na to zmarli.
> I co teraz powiesz? Skąd się bierze taka świadomośc? Wymyślona?

zaczęłam najpierw pisać długi wywód na temat AIDS homoseksualistów itp, ale
później stwierdziłam, że dyskusja przerodzi sie w wielką aferę i obrzucanie
błotem, bo twoje posty jakos kulturalne nie są. Więc doszłam do wniosku, ze
dzisiaj nie chce mi sie wszczynać awantur i powiem jedno, ze bezwględu na
źródło AIDS nie masz prawa nikogo obrażać, ani na tej grupie ani w zyciu.
Każdy zyje jak chce dopóki nie wadzi to innym, tobieprzeszkadza
homoseksualizm a moze twoim sąsiadom przeszkadza twój wulgaryzm i chcętnie
by sie ciebie pozbyli. Rozejrzyj sie wokoło i jesli jestes kryształowy to
gratuluję, ale z kims takim jak ty nie zamierzam dalej dyskutować.
THE END

Magdalena+Karolka (27-10-97) + Krzyś (05-01-03)
http://www.master.pl/~mwota/

30. Data: 2003-03-19 11:36:09

Temat: Re: Re: Plakaty gejów
Od: "Ijon" <i...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> In article <l...@4...com>,
> gara@_WYWAL_TO_plusgsm.pl says...
>
> [ciach wszystkie bzdury]
>
> coz, po czyms takim trudno o dyskusje wiec podsumuje:
>
> Jesli kiedys dowiem sie gdzie mieszkasz, to wykupie odpowieni bilboard w
> najblizszym otoczeniu i tam powiesze ladny plakat z gejami (ha, moze
> nawet poprosze zeby mnie pstrykneli?). Tak zebys sie oswoil.

A my bedziemy na przemian srac pod Twoimi drzwami zeby bilans byl ok ... :-)
Tylko sie nie obraz - stosuje po prostu Twoj poziom argumentacji ... :-)

> Z mojej strony w dyskusji z Toba EOT, bo nie ma o czym dyskutowac.

Fakt - nie ma o czym. Najwyszszy czas na odpowiednie uregulowania prawne. "W
te - albo wewte".

dobra zona, dobry mąż
Jestem najszczesliwszym czlowiekiem
Nowe zdjęcia naszej rodzinki