Plan urlopów

11. Data: 2005-12-14 14:22:05

Temat: Re: Plan urlopów
Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "turecky " <t...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
news:dnp5g0$2at$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
wypoczynkowy)

> jakie długie urlopy!!!

Ale za to w Iraku :-)
--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

12. Data: 2005-12-14 14:27:48

Od: Gamon' <robaczyfka_M@LPA_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Andrzej wrote:
> [...]
> chor. Piotr Garliński 23.06-28.07.2006 (urlop wypoczynkowy)
> 18.09-29.09.2006 (urlop dodatkowy)
> Paweł Wojtas wrzesień 2006 (urlop wypoczynkowy)
A czym sie to je?
I jak doprawic?
A dlugo sie taki urlop piecze? I czy wogole to sie go piecze, czy moze
raczej smazy?

Pozdrawiam,
robal.

PS. Oj, chyba sie komus bedzie piekla 3 jak przedluzony sie zorientuje ;)

13. Data: 2005-12-14 14:30:40

Od: Kinga 'Słowotok' <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dlaczego ją? I jaka to tajemnica, jak się ją na cały świat ogłasza?
> Nawet Chińczycy (jeżeli umieja po polsku) moga już sobie te tajemnice
> przeczytać ;)
>
> Krycha zazdroszcząca urlopów dodatkowych

Ja podziwiam ludzi za to, że wiedzą, co będą robić za pół roku :))
I są w stanie dokladnie określić kiedy co do dnia :))

Może ten urlop dodatkowy to po prostu okolicznościowy? Tzn. np. ktoś ślub
bierze albo ma niewykorzystany z tego roku?

Żeby było ontopicznie: narobił mi jeden grupowicz smaka na kluski śląskie z
modrą kapustą, idę dziś szukać tej ostatniej w celu spreparowania na ciepło.
Szczerze mówiąc kompletnie nie wiem: czy czerwona kapusta, tak samo jak
biała, jest w sklepach przez cały rok?

--
KingAM

'just one year of love is better than a lifetime alone'
[Freddie Mercury]

14. Data: 2005-12-14 14:46:13

Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kinga 'Słowotok'" <k...@b...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:dnpaai$q00$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
>
> Może ten urlop dodatkowy to po prostu okolicznościowy? Tzn. np. ktoś ślub
> bierze albo ma niewykorzystany z tego roku?

Urlop dodatkowy przysługuje niepełnosaprawnym z umiarkowanym albo znacznym
stopniem niepełnosprawności, że się tak popiszę wiedzą. Okolicznościowy to
okolicznościowy, a niewykorzystany to zwykły wypoczynkowy.

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

15. Data: 2005-12-14 16:01:05

Od: Marsjasz <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

flower napisał(a):
> [...]
> stopniem niepełnosprawności, że się tak popiszę wiedzą. Okolicznościowy to
> okolicznościowy, a niewykorzystany to zwykły wypoczynkowy.

a pracodawcy powinni sporządzić plany urlopów na 2006 rok do końca
grudnia, aby pracownicy mieli czas na zapoznanie się z nowym
grafikiem... podstawa prawna art. 163 KP...
tez sie popisze wiedza...
Mars

16. Data: 2005-12-14 16:15:30

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 14 Dec 2005 12:47:52 +0100, "Andrzej" <a...@w...pl>
wrote:

>Witam
>pdaj? plan urlopów na rok 2006 dla Sekcji Eksploatacji (na polecenie mjr
>Jakubowskiego)
>
>kpt. Andrzej Majewski 15.05-02.06.2006 (urlop dodatkowy)
> 31.07-04.09.2006 (urlop wypoczynkowy)
>chor. Piotr Garli?ski 23.06-28.07.2006 (urlop wypoczynkowy)
> 18.09-29.09.2006 (urlop dodatkowy)
>Pawe? Wojtas wrzesie? 2006 (urlop wypoczynkowy)
>
>---
A Pawel Wojtas to jakis majtek, ze bez tytulow wojennych jest czy
co? I dlaczego ma tylko jeden urlop? Ja uwazam, ze to czlowiek o
nieskalanej opinii, ciezko pracujacy, ma 7 dzieci i dwa urloipy
mu sie naleza! I juz!

Pierz, kiierownik baonu

P.S. Kogo eksploatujecie?
K.T. - starannie opakowana

17. Data: 2005-12-14 16:18:12

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 14 Dec 2005 15:30:40 +0100, Kinga 'Słowotok'
<k...@b...gazeta.pl> wrote:

> [...]
>Szczerze mówiąc kompletnie nie wiem: czy czerwona kapusta, tak samo jak

Za pol roku? HA! Jedna taka kobieta , co ja zanam tobierze
urlkpoy i wykupuje rozne wycieczki w cieplejsze strony na rok
naprzod

pierz
K.T. - starannie opakowana

18. Data: 2005-12-14 16:18:38

Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisał w
wiadomości news:gch0q15f6ti5vjs1ervhs39frfoff0b9f2@4ax.com...

> Za pol roku? HA! Jedna taka kobieta , co ja zanam tobierze
> urlkpoy i wykupuje rozne wycieczki w cieplejsze strony na rok
> [...]

Zapłacisz z góry a tu tajfun, tsunami, spadnięty samolot, talibowie, klewki,
różowy jędruś, mocherowe berety, palone samochody, pada deszcz, zimno
jak,...:[

M;)

19. Data: 2005-12-14 19:22:04

Od: panta_rei <j...@c...znajdzie> szukaj wiadomości tego autora

Świadomie, albo i nie flower napisał(a):

> Urlop dodatkowy przysługuje niepełnosaprawnym z umiarkowanym albo znacznym
> stopniem niepełnosprawności, że się tak popiszę wiedzą. Okolicznościowy to
> okolicznościowy, a niewykorzystany to zwykły wypoczynkowy.

no to się nie popisałaś(eś), w wojsku[1] nie znajdziesz niepełnosprawnych
mundurowych :) a oni ten dodatkowy mają za: służby w wekendy, poligony,
delegacje itp. Nie wspominając o tym, że w wojsku jedną z form
nagradzania jest urlop.

[1]- dotyczy również innych służb mundurowych

Pozdrawiam.
--
Sławomir Frąc- Braniewo LRU #271189 *Polska Grupa Freesco*
www.sztrandek.int.pl jid:panta_rei(at)jabber.org

20. Data: 2005-12-14 20:04:51

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

flower napisał(a):
[...]
> Urlop dodatkowy przysługuje niepełnosaprawnym z umiarkowanym albo znacznym
> stopniem niepełnosprawności, że się tak popiszę wiedzą. Okolicznościowy to
> okolicznościowy, a niewykorzystany to zwykły wypoczynkowy.

A tu z pewnościa za dyżury na WIML-u.
:-)
pozdr. Jerzy

Modro kapusta