Plastry i węgiel aktywny

1. Data: 2003-05-05 06:59:45

Temat: Plastry i węgiel aktywny
Od: z...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Szanowni Grupowicze,
Czy posiada ktos z Was informcacje dotyczace preparatu(preparatow) opartych na
weglu aktywnym i stosowanych jako srodki pomocnicze w procesie gojenia ran.
Pozwolilem uzyc slowa plaster, a mialem przez to na mysli sposob naniesienia
preparatu na skore. No bo sa tez np plastry do depilacji -:).

2. Data: 2003-05-05 17:57:55

Temat: Re: Plastry i węgiel aktywny
Od: "Nikusia" <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
naniesienia
> preparatu na skore. No bo sa tez np plastry do depilacji -:).

Moze lepszym slowem bedzie opatrunek :)
Firma Johnson& Johnson ma w swojej ofercie takie wlsnie opatrunki z weglem
aktywnym - ACTISORB sie nazywaja. Poszukaj w sieci, bo wiem ze cos mozna
znalezc - swego czasu byl mi taki potrzebny do leczenia trudno gojacej sie
rany zakazonej gronkowcem. W aptekach bywaja, moze nie na miejscu, ale na
pewno da sie zamowic z hurtowni w ciagu jednego dnia, bo sama sobie takie
zamawialam.....
Pozdrawiam
Nikoosia

rrrratunku - uczulenie
Stażysta z 6.5 miesiecznym stazem chce go wreszcie skonczyc:))
żel stosowany w USG
teoria okupacyjna
szukam taniej apteki internetowej