Platan - jak pielegnowac

11. Data: 2004-07-23 07:31:37

Temat: Re: Platan - jak pielegnowac
Od: "Janusz" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "^Lan" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
news:cdokd6$5u7$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Po drugie,
> zwrocic
>
> Ze swojej strony dodam tylko, ze Platan nie nadaje się do miasta. Nie lubi
> zanieczyszczeń i preferuje stanowiska spokojne.

To jak wyjaśnisz fakt, że w Opolu rosną przy jednej z głównych ulic i
cierpienia po nich nie widać?
Janusz

12. Data: 2004-07-23 11:59:04

Od: "Wojtek" <pirat320@wytnij_to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> napisał w wiadomości

> Dobrze, że wrocławskie tego nie wiedzą. Obiecuję, że im nie powiem, bo
> mogłyby się zestresować i uschnąć.

W Poznaniu też pełno platanów. Przy głównych, najbardziej ruchliwych
ulicach.
Platany są też świetnym źródłem kory do ściółkowania. Kora im się
łuszczy więc wystarczy podstawić kosz i poczekać aż się napełni. Nie
potrzeba ścinać drzew w lesie ani jechać do centrum ogrodniczego
na zakupy...

;-))))) Pozdrawiam
Wojtek

13. Data: 2004-07-24 03:42:17

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"^Lan" <l...@w...pl> wrote in message

> Ze swojej strony dodam tylko, ze Platan nie nadaje się do miasta. Nie
lubi
> zanieczyszczeń i preferuje stanowiska spokojne.

Spotkalem sie dotad z calkiem przeciwna opinia. Taka byla teoria.
Pozniejsze eskapady tylko ja potwierdzily.
To co piszesz, calkowicie mija sie z rzeczywistoscia.

Pozdrawiam,
Bpjea

14. Data: 2004-07-26 20:28:04

Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Prawdopodobnie w Poznaniu na ul. Albanskiej, w szkolce Zieleni Miejskiej

Elfir

czeres'nie - cie;cie odnawiaja;ce
przegorzan
Karagana - jak rozmnożyć?