Płatne miejsca parkingowe dla ON pod marketami

21. Data: 2007-04-22 08:26:33

Temat: Re: Płatne miejsca parkingowe dla ON pod marketami
Od: "Adam Pietrasiewicz" <N...@p...poszukaj.w.google.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 22-04-2007 o 07:45:55 scorpio <s...@p...onet.pl> napisał(a):

> Pan jest za przeproszeniem - chory, umyslowo chory.

Mała rada: argumenty ad personam nie są ostatecznymi argumentami!
Ostatecznym argumentem w dyskusji, jaki można zastosować tak, żeby nie
było żadnego kontrargumentu, jest "DUPA!:. Zapewniam, że zamyka to
kontrdyskutantowi paszczę całkowicie.

> Uznajac pana racje musialbym uznac niewaznosc wszystkich dokumentow
> uprzywilejowanych jak np. legitymacje szkolne uprawniajace do ulgowych
> przejazdow PKP, PKS czy komunikacji miejskiej - bo po co, chyba widac ze
> uczen.

No więc, chwała Bogu, jednak służby miejsckie, policja i ochroniarze
stosują się raczej do zasad, o których ja mówię, i nie stosują bezmyślnie
prawa. Najgorsze, co może się stać z prawem, to całkowicie bezmyślne
stosowanie go.

Ale ponieważ, jak widać, odpowiednie władze są mniej bezmyślne od
niektórych, to w tej materii wszystko jest mniej więcej OK - no, może
jednak ochroniarze czy strażnicy miejscy powinni bardziej zwracać uwagę na
to, czy mamy do czynienia faktycznie z osobą niepełnosprawną, czy nie.

> PS
> wracaj do zdrowia

Naprawdę, w takich przypadkach doradzam uzycie argumentu ostatecznego -
"DUPA!". Po pierwsze nie ma co odpowiedzieć na taki argument, a po drugie
jednak uzycie go świadczy nieco lepiej o poziomie umysłowym i kulturze
argumentującego niż argumenty ad personam.

Adam Pietrasiewicz - http://cerbermail.com/?6z14RWN4Pi
Panie Boże, jeśli jesteś, zbaw duszę moją, jeśli ją mam

22. Data: 2007-04-22 08:43:30

Od: "scorpio" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

no comment

23. Data: 2007-04-22 10:21:10

Od: "Kasi i Przemek" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Pietrasiewicz" <N...@p...poszukaj.w.google.pl> napisał w
wiadomości news:op.tq5nclxy4zsuzp@adam...

> Doradzam kurs czytania ze zrozumieniem.
>
> Zastanowienia się, nad tym, co może znaczyć pojęcie "przykład sytuacji".
>
> Zapewniam, że to może pomóc.

poniżej wklejam to co Pan napisał. Proszę o podkreślenie gdzie jest
oznaczony przykład sytuacji co do Karty Parkingowej Pana i Pańskiej córki.
Ja zaznaczyłem akapit w którym napisał Pan, że Pana żona ma Karte Parkingowa
Pana i Pana córki.

"Aha. Czyli dokładnie tak jak mówię - głupia biurokracja - prawo dla prawa,
a nie dla ludzi.

Ale jak trzeba w innym momencie prawo stosować, na przykład jak się z
ZUSem rozmawia, to narzekamy na bezduszność, co?

A czym innym, jak nie kretyńską bezdusznością jest opowiadanie o tym, że
ważna jest karta, a nie stana faktyczny? Że miejsce jest dla posiadacza
karty, a nie dla inwalidy?

Moja małżonka ma kartę oczywiście - dla mnie i dla swojej córki, też
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
kulawej. Jak nas w samochodzie nie ma, to nie staje na miejscu dla

inwalidy. Powinna?"

PrzemekK
smeno@tlen..pl - wytnij kropka, Kraków
HSA kat. A
.: niepełnosprawny - człowiek po tuningu:.

24. Data: 2007-04-22 11:05:53

Od: "scorpio" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

z wielkim poszanowaniem prosze pozostawic sprawe bez komentarza
niech sobie jezdzi bez karty
ten czlowiek powinien sie leczyc
argumentacja nie dociera

25. Data: 2007-04-23 20:46:59

Od: "Kasi i Przemek" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Pietrasiewicz" <N...@p...poszukaj.w.google.pl> napisał w
wiadomości news:op.tq5e0hbq4zsuzp@adam...

> Ja tylko przytaczam przykłady sytuacji, których może być bardzo wiele, a
> które należy potraktować nie bezduszną biurokracją lecz zdrowym
> rozsądkiem.

Jeszcze chwila i dowiem sie, ze Pana istnienie tez jest tylko przykladem,
ktory nalezy potraktowac zdrowym rozsadkiem a nie bezduszna biurokracja ;)

26. Data: 2007-04-24 16:23:55

Od: "Adam Pietrasiewicz" <N...@p...poszukaj.w.google.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 23-04-2007 o 22:46:59 Kasi i Przemek <s...@t...pl> napisał(a):

> Jeszcze chwila i dowiem sie, ze Pana istnienie tez jest tylko przykladem,
> ktory nalezy potraktowac zdrowym rozsadkiem a nie bezduszna biurokracja
> ;)

Tak.

Do kwestii mojego istnienia należy podchodzić ze zdrowym rozsądkiem.

Adam Pietrasiewicz - http://cerbermail.com/?6z14RWN4Pi
Panie Boże, jeśli jesteś, zbaw duszę moją, jeśli ją mam

odszkodowanie w PZU ŻYCIE
Dofinansowanie do komputera z PCPR
Wydatki na cele rehabilitacyjne
jak zatrudnic ON