"Płeć mózgu"

1. Data: 2002-09-09 13:39:01

Temat: "Płeć mózgu"
Od: AncIa <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam książkę "Płeć mózgu", Anne Moir,David Jessel.
Czy ktoś ją już czytał?

ania

2. Data: 2002-09-09 13:42:18

Temat: Re: "Płeć mózgu"
Od: "Lia" <L...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"AncIa" wrote:

> Polecam książkę "Płeć mózgu", Anne Moir,David Jessel.
> Czy ktoś ją już czytał?

Taaaaak
Ale to było odkrywcze dawno temu, teraz juz 10 razy udowodnili ze połowa z
tego to bajki :)

--

Lia

3. Data: 2002-09-09 13:52:46

Od: "tren R" <t...@2...achtung.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@w...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Ale to było odkrywcze dawno temu, teraz juz 10 razy udowodnili ze połowa z
> tego to bajki :)

mozesz nieco przyblizyc temat?
tzn chcialbym sie dowiedziec co tam bylo bajka?

--
trenR
gg #1290613

4. Data: 2002-09-09 14:18:46

Od: AncIa <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 9 Sep 2002 15:42:18 +0200
"Lia" <L...@w...poczta.onet.pl> wrote:

> Taaaaak
> Ale to było odkrywcze dawno temu, teraz juz 10 razy udowodnili ze
> połowa z tego to bajki :)

Ostatnio w "Charakterach" ukazał się artykuł o płci mózgu i wszystko co
było w książce było potwierdzone. Więc jaka połowa.?

5. Data: 2002-09-09 14:20:45

Od: "Lia" <L...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"tren R" wrote:

> Użytkownik "Lia" <L...@w...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> mozesz nieco przyblizyc temat?
> tzn chcialbym sie dowiedziec co tam bylo bajka?

n aten temat juz tu dyskutowano
http://groups.google.com.pl/groups?hl=pl&ie=UTF-8&oe
=UTF-8&as_qdr=all&q=P%C5
%82e%C4%87+m%C3%B3zgu&sa=N&tab=wg&lr=lang_pl

a n ajutro poszukam artykułu który czytałam na ten temat i podrzuce :)

--

Lia

6. Data: 2002-09-09 14:21:23

Od: "Lia" <L...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"AncIa" wrote:

> Ostatnio w "Charakterach" ukazał się artykuł o płci mózgu i wszystko
> co było w książce było potwierdzone. Więc jaka połowa.?

Wszystko potwierdzili, kazde ich stwierdzenie?
Mimoz eautorzy ksiązki to dziennikarze?

--

Lia

7. Data: 2002-09-09 16:07:37

Od: "Elita.pl" <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R wrote:
> mozesz nieco przyblizyc temat?
> tzn chcialbym sie dowiedziec co tam bylo bajka?

Wszystko. Ta książka to po prostu jedna wielka brednia.

pozdrawiam
Arek

--
http://www.sti.org.pl/0-700.htm

8. Data: 2002-09-09 16:13:48

Od: "tren R" <t...@2...achtung.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elita.pl" <b...@e...pl> napisał w wiadomości

> Wszystko. Ta książka to po prostu jedna wielka brednia.

aha.
super sie z toba gada stary!

--
trenR
gg #1290613

9. Data: 2002-09-09 16:25:38

Od: kamil386 <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 9 Sep 2002 15:39:01 +0200, AncIa <f...@w...pl> wrote:

>Polecam książkę "Płeć mózgu", Anne Moir,David Jessel.
>Czy ktoś ją już czytał?

Tak Ja. ale o co chodzi ?

10. Data: 2002-09-09 18:07:21

Od: "Lia" <L...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wodz" wrote:

> Użytkownik "Elita.pl" <b...@e...pl> napisał w wiadomości

> Przeczytalem te ksiazke i musze przyznac, ze posiada bardzo obszerna
> bibliografie. Czy wedlug ciebie wszystkie zrodla podane przez autorow
> to brednie? Przeciez to w koncu rzetelne badania naukowe!

na momencik sie wtrace, bibligrafia jest, chodzi ze od tego czasu powstało
ju ztroche nowych badan, i czesc tamtych została sfalsyfikowana.
juz uciekam :)

--

Lia

slub - za czy przeciw?
pewna rozmowa u psychiatry
inteligencja duchowa
Poszukuje hipnotyzera do wprowadzenia 2 lub 3 razy w hipnoze