Płomyczek w piecyku gazowym ile to wypala

1. Data: 2012-06-13 08:38:34

Temat: Płomyczek w piecyku gazowym ile to wypala
Od: sebcio <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak się zastanawiam w związku z rachunkami za gaz
Mam 2 piecyki gazowe, w każdym z nich jest płomyczek, który coś tam
jednak tego gazu zużywa
I mam pytanie, czy dużo to tego gazu zużywa, czy ich wyłączenie byłoby
realną oszczędnością?

2. Data: 2012-06-13 09:20:37

Temat: Re: Płomyczek w piecyku gazowym ile to wypala
Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 13 czerwca 2012 10:38:34 UTC+2 użytkownik sebcio napisał:
> [...]
> jednak tego gazu zużywa
> I mam pytanie, czy dużo to tego gazu zużywa, czy ich wyłączenie byłoby

Realnie zyskasz nieiwiele bo w rachunkach za gaz znaczną częśc stranowia tzw opłaty
stałe. I nawet jakbys cały miesiąc gazu nie zużywał to kilkadziesiąt zł zapłącisz
opłat stałych

3. Data: 2012-06-13 09:44:57

Od: sebcio <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-06-13 11:20, Kris pisze:

> Realnie zyskasz nieiwiele bo w rachunkach za gaz znaczną częśc stranowia tzw opłaty
stałe. I nawet jakbys cały miesiąc gazu nie zużywał to kilkadziesiąt zł zapłącisz
opłat stałych
no tak, tak, ale pytam się i;le te konkretne spalanie tych płomyczków
zużywa, 50 zł, 5 zł, 0,50zł, jaki to rząd wielkości?

4. Data: 2012-06-13 09:59:24

Od: Einstein <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-06-13 11:44, sebcio pisze:

> no tak, tak, ale pytam się i;le te konkretne spalanie tych płomyczków
> zużywa, 50 zł, 5 zł, 0,50zł, jaki to rząd wielkości?

Kiedyś znajomy porównał że miesięczne palenie się tzw. świeczki (nie
wiem na jakiej zasadzie?) do jednorazowego zagotowania wody w czajniku
na gazie.

5. Data: 2012-06-13 10:25:34

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Einstein" <e...@g...pl> napisał w wiadomości

> Kiedyś znajomy porównał że miesięczne palenie się tzw. świeczki (nie wiem
> na jakiej zasadzie?) do jednorazowego zagotowania wody w czajniku na
> gazie.

To i tak mu duzo wyszlo.
Przeciez ta swieca pali bardzo spokojnym pojedynczym plomieniem.

6. Data: 2012-06-13 10:30:07

Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 13 czerwca 2012 11:44:57 UTC+2 użytkownik sebcio napisał:
> [...]
> no tak, tak, ale pytam się i;le te konkretne spalanie tych płomyczków
> zużywa, 50 zł, 5 zł, 0,50zł, jaki to rząd wielkości?

Sprawdż na gazomierzu. Jak nikogo w domu nie będzie zanotuj zuzycie gazu rano i
wieczorem. Ja strzelam że to bedzie ok 0,5m3 gazu na dobe

7. Data: 2012-06-13 14:25:38

Od: tryton <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-06-13 10:38, sebcio pisze:
> [...]
> jednak tego gazu zużywa
> I mam pytanie, czy dużo to tego gazu zużywa, czy ich wyłączenie byłoby

ja mierzyłem, moj junkers spala 6-8 m3 na samą świeczkę na miesiąc

8. Data: 2012-06-13 16:13:50

Od: "wowa" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sebcio" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> tego gazu zużywa
> I mam pytanie, czy dużo to tego gazu zużywa, czy ich wyłączenie byłoby

Pg-17 spalał ok 5m3 na samą świeczkę. Ale po wymianie pieca na
"bezświeczkowy" w kominie pojawił się ciąg wsteczny. Po ludzku mówiąc to
wali zimnem w zimie :( Zastanawiam się nad piecem ze świeczką.

Wojtek

--
Taaa... Oczywiście, są lekarze, którzy
poświęcają cały swój czas i wiedzę

9. Data: 2012-06-13 19:39:41

Od: symantecghost <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pg-17 spalał ok 5m3 na samą świeczkę. Ale po wymianie pieca na
> "bezświeczkowy" w kominie pojawił się ciąg wsteczny. Po ludzku mówiąc to
> wali zimnem w zimie :( Zastanawiam się nad piecem ze świeczką.

Raczej okna zostały wymienione na szczelne plastikowe.

10. Data: 2012-06-13 20:08:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 13 Jun 2012 21:39:41 +0200, symantecghost napisał(a):

> Raczej okna zostały wymienione na szczelne plastikowe.

Na sto procent.
--
XL

Cheap Nike Air Max 90 shoes max 87 91 95 97 TN LTD 2011 2012 Shoes www.BuyGoodGoods.com
Cheap G-Star Jeans,GUCCI Jeans,Iceberg Jeans,Just Cavalli Jeans,Jack&Jones Jeans,Kaporal5 Jeans,Levi's Jeans,Laguna Beach Jeans,Lee Jeans,LV Jeans,Prada Jeans,Rock&Republic Jeans,RMC Jeans,Robins Jeans ,TR Jeans,Versace Jeans
Cheap LV Belt LEVI'S belt HERMES belt GUCCI belt ARMANI belt Cartier Belt D&G belt PRADA belts CHANEL belt CK belt DIESDL belt BAPE belt ED Hardy belt Dsquared belt wholesale www.BuyGoodGoods.com
Cheap A&F Jeans,Affiliction Jeans,7 For All Mankind Jeans,Armani Jeans,Artful Dodger Jeans,Bape Jeans,BBC Jeans,Black Label Jeans,CA Jeans,CK Jeans,Coogi Jeans,Crown Holder Jeans,Dsquared Jeans,D&G Jeans,DIESEL Jeans,ED Hardy Jeans,Evisu Jeans
Gucci Shoes Gucci T-shirts Gucci Jeans Gucci Handbags www.BuyGoodGoods.com