Plon dyskusji nad projektem Rozporzadzenia

1. Data: 2002-04-16 07:14:10

Temat: Re: Plon dyskusji nad projektem Rozporzadzenia
Od: m...@b...pl (Maciej Jakubowski) szukaj wiadomości tego autora

----- Original Message -----
From: "A.A." <a...@c...pl>
To: <p...@n...pl>
Sent: Wednesday, April 17, 2002 8:10 AM
Subject: Plon dyskusji nad projektem Rozporzadzenia

> Do wiadomości Szanownych Panstwa z wielką prośbą o zapoznanie się z
> dokumentem zamieszczonym w Internecie
> ( http://samisobie.clan.pl/rozmpips.htm )
>
> oraz stosowną do jego wagi reakcję

Rzoumiem, że przez "wagę" należy rozumieć tu jego objętość?
Nie bardzo mogę sprawdzić - bo podany adres nie istnieje
Prawidłowy adres to:
http://samisobie.clan.pl/OPINIE/rozmpips.htm

A wielkość - 131kB
Więc moja opinia: O Jezu - i ja mam to czytać?

Jednak (z trudem) przeczytałem (również łącznie z archiwum)
- kolejne 180kB)

A mój wniosek - proszę o jakiś syntetyczny skrót - bo czytanie
stenogramu niewiele mi daje - również o jakieś syntetyczne
wnioski

Aha - by nie było wątpliwości - publicznie na Grupę (wszelkie
prywatne uwagi w tej sprawie prześlę forwardem na Grupę)

I - w takiej formie - by te wnioski były również zrozumiałe
i dla nie wtajemniczonych

--
Maciej Jakubowski
m...@b...pl

2. Data: 2002-04-17 06:10:44

Temat: Plon dyskusji nad projektem Rozporzadzenia
Od: a...@c...pl (A.A.) szukaj wiadomości tego autora

Do wiadomości Szanownych Panstwa z wielką prośbą o zapoznanie się z
dokumentem zamieszczonym w Internecie
( http://samisobie.clan.pl/rozmpips.htm )

oraz stosowną do jego wagi reakcję

w imieniu uczestników dyskusji
z wyrazami szacunku

Andrzej Abraszewski
( koordynator akcji "PROJEKT" )

PS Jeśli w jakiś sposób załącznik nie jest widoczny to można go
znależć w Internecie pod adresem :

http://samisobie.clan.pl/pismoprz.htm

Uwaga ! Wydruku dokoknać można albo bezpośrednio z poziomu
przeglądarki internetowej albo po wczytaniu do edytora Word.

3. Data: 2002-04-18 10:04:33

Od: "Krzysztof Markiewicz" <k...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciej Jakubowski" <m...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> prywatne uwagi w tej sprawie prześlę forwardem na Grupę)
>
> I - w takiej formie - by te wnioski były również zrozumiałe

Calkowicie popieram takie konstruktywne podejscie do sprawy.
Nie marnujmy sil na zbyteczne pyskowki.
Teraz jest czas by uwaznie sledzic co tam sie majstruje w sprawach ON i ...
reagowac.

Przez ostatni miesiac nie mialem mozliwosci sledzenia dyskusji - tak jak
kazdy z nas musze sie poddawac rehabilitacji.

Przede wszystkim chce wyrazic moj szacunek dla wysilku podjetego przez grupe
z SISON. To naprawde duza robota.
Wczoraj po moim powrocie z Konstancina znalazlem w korespondencji apel kol.
Abraszewskiego zachecajacy do dyskusji - rozeslalem go do wszystkich naszych
odbiorcow (ok. 600 osob). Mam nadzieję, ze poszerzy to krag dyskutantow.

Jesli chodzi o udzial animatorow inicjatywy IdN - zajelismy sie nieco
wczesniej sprawa naszym zdaniem pierwszoplanowa czyli ustawa o rehabilitacji
i zatrudnieniu. Zbior stosownych opinii i dokumentow zostanie opublikowany
na serwerze IdN1 do niedzieli, o czym niezwlocznie zawiadomie.

Z pozdrowieniami
Krzysztof Markiewicz
"Internet dla Niepelnosprawnych" - www.idn.org.pl

4. Data: 2002-04-18 14:58:33

Od: "JC" <J...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

"Krzysztof Markiewicz" <k...@i...org.pl> schrieb im Newsbeitrag

Witam.

> Użytkownik "Maciej Jakubowski" <m...@b...pl> napisał w wiadomości

> Calkowicie popieram takie konstruktywne podejscie do sprawy.

Ja również.

/.../

> Jesli chodzi o udzial animatorow inicjatywy IdN - zajelismy sie nieco
> wczesniej sprawa naszym zdaniem pierwszoplanowa czyli ustawa o
rehabilitacji
> i zatrudnieniu.

Oooooooo, i ja w to wchodzę ale......

kto mi powie bez stawiania jakichkolwiek warunków wstępnych, typu obowiązku
zapisania się tam czy siam,
gdzie można znaleźć ten właśnie "rodzynek" w formacie tekstowym, aby się z
nim
można było zapoznać ?????????????????????

No może dość tych pytajników;-)

Jak narazie wysłane w tej sprawie moje zapytania, pod inne kompetentne
adresy - pozostają bez echa.

> Zbior stosownych opinii i dokumentow zostanie opublikowany
> na serwerze IdN1 do niedzieli, o czym niezwlocznie zawiadomie.

Oooooooo, i jak będę miał coś do powiedzenia czy dodania w tej
sprawie, to NP. poślę tu, pozostając niezależnym i wolnym człowiekiem,
któremu nikt na wstępie nie stawia żadnych warunków.

Jak donoszą mi tylko znane źródła, prace społeczne nad niniejszym
dokumentem trwają już od 2 miesięcy.

Będę wdzięczny za przesłanie lub wskazanie mi miejsca spoczynku
tegoż dokumentu.

pozdr. - Józek
______________

5. Data: 2002-04-18 16:59:01

Od: "Misia" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
JC pytal, a ja sluze tym, co wiem, czyli linkiem na strone POPON-u:

http://www.popon.pl/doc2/projekt.doc

Znalazlam tam Projekt załozeń do Ustawy "o zmianie ustawy o rehabilitacji
zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych", który
został przedłożony przez Biuro Pełnomocnika Rządu ds. Osób
Niepełnosprawnych.
Wg mnie ciekawa rzecz.
Pozdrawiam
Misia

6. Data: 2002-04-18 17:46:39

Od: "JC" <J...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

"Misia" <m...@c...pl> schrieb im Newsbeitrag
> Witajcie,
> JC pytal, a ja sluze tym, co wiem, czyli linkiem na strone POPON-u:
>
> http://www.popon.pl/doc2/projekt.doc

Witam:-)

Bardzo dziękuję.

pozdr. - Józek