Plonkujemy?

11. Data: 2007-02-25 21:34:53

Temat: Re: Plonkujemy?
Od: "Sukin.Kot" <n...@C...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 25 Feb 2007 22:09:35 +0100, Kamnez napisał(a):

> Plonkujecie.
>
> Proponuję w następnej kolejności plonkować wszystkich jego rozmówców :)

Kobieta a taka zaradna... pewnie babachlop.

Czytasz mojego blogaska?

--
przytule i obrzygam# 5793410

--> http://sukinkot.blox.pl <--

12. Data: 2007-02-25 21:35:18

Od: "Sukin.Kot" <n...@C...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 25 Feb 2007 22:32:21 +0100, Bluzgacz napisał(a):

> Ty geju.

Po nazwisku to w sadzie.

13. Data: 2007-02-25 21:41:57

Od: Kamnez <k...@T...eu> szukaj wiadomości tego autora

Sukin.Kot napisał(a):

> Czytasz mojego blogaska?

Nie, bo nudny.

K.

14. Data: 2007-02-25 21:50:59

Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bluzgacz" napisał:

> Warunek: ostra dyscyplina wiazaca sie z nieodpisywaniem - niech
> nawet jedzie po Waszych rodzicach - jebac to.

Skaj po niczyich rodzicach nie jeździ. W przeciwieństwie do ciebie.

--
Pozdrawiam - Aicha

15. Data: 2007-02-25 21:52:17

Od: "Sukin.Kot" <n...@C...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 25 Feb 2007 22:41:57 +0100, Kamnez napisał(a):

> Nie, bo nudny.

Jak mozesz byc taka obojetna...

16. Data: 2007-02-25 21:52:56

Od: "Bluzgacz" <n...@w...il> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@m...pl> wrote in message

> Skaj po niczyich rodzicach nie jeździ. W przeciwieństwie do ciebie.

Zwlaszcza po moich wcale nie jechal - oczywiscie to zlalem jak wszystko co
sie pisze na moj temat, ale podaje przyklad twojej jak zwykle okazanej
tepoty.
Tymczasem zamknij kurwa ryj i nie zmieniaj tematu, jak nie masz nic do
powiedzenia to wypierdalaj ruchac sie ze skajem.
--

Bluzgacz
GG:5015

17. Data: 2007-02-25 21:57:13

Od: "Sukin.Kot" <n...@C...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 25 Feb 2007 22:52:56 +0100, Bluzgacz napisał(a):

> Tymczasem zamknij kurwa ryj i nie zmieniaj tematu, jak nie masz nic do
> powiedzenia to wypierdalaj ruchac sie ze skajem.

Pomysl sobie jak by to wygladalo, seks 2 debili. Ten kurwa by sie pewnie
spytal czy bylo jej dobrze zanim by w ogole sciagnal majty.

18. Data: 2007-02-25 22:02:02

Od: "Sukin.Kot" <n...@C...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 26 Feb 2007 23:00:32 +0100, Abnegat napisał(a):

> A więc sram na twój apel o czujność rewolucyjną.

A co np JA mam zrobic kiedy USENET to cale moje zycie? Kurde wiesz, to nie
takie proste jak ty to przedstawiasz.

19. Data: 2007-02-25 22:02:25

Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zwlaszcza po moich wcale nie jechal - oczywiscie to zlalem

Msg ID proszę. Nie mam tyle czasu, zeby czytać 458 wątków skaja, ze
skajem, o skaju...

> Tymczasem zamknij kurwa ryj i nie zmieniaj tematu

Oj przepraszam, wiem, że tego nie lubisz. Rozprasza cię i nie możesz
się skupić na meritum? Polecam bilobil :>

--
Pozdrawiam - Aicha

20. Data: 2007-02-25 22:07:23

Od: Kamnez <k...@T...eu> szukaj wiadomości tego autora

Sukin.Kot napisał(a):

> Jak mozesz byc taka obojetna...

STOP pedofilii!

:)

K.

dupa nie bluzgacz... ;)
dupa nie bluzgacz... ;P
Re: Jak się wyprzeć samego siebie...czyli RRN&Urban&MW
mala Ankietka dla Panow :)
Zupka z trupka ;)