Re: Płukanie gardła solą ???

From: Jacek <g...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Płukanie gardła solą ???
Date: Sat, 16 Nov 2002 19:06:19 +0100

"Jan F. Kurkiewicz" wrote:

> Użytkownik "Artur" <w...@t...wroclaw.tpsa.pl> napisał w
> wiadomości news:ar5khb$b5i$1@absinth.dialog.net.pl...
> któryms nawrocie
>
> Trudno nazwać taki szkodliwym. TO JEST BANDYTYZM POŁĄCZONY ZE
> SKRAJNYM NIEUCTWEM. Nigdy nie pukaj gardła solą. Prowadzi to w
> późniejszym wieku do zanikowego zapalenia śluzówki...
> Natychmiast zmień lekarza.
> JFK

Czy mozesz podac zrodla swojej opinii ?
Tak sie sklada ze sam plucze gardlo sola i taka metoda jest znana w
mojej rodzinie od 100-200 lat i nie stwierdzono zanikowego zapalenia
sluzowki.
Bylo nie bylo sol jest skladnikiem wielu potraw i w roznym stezeniu.
Podaj linki do wynikow badan i dowod naukowy na to,
ze plukanie gardla sola prowadzi do tego zapalenia.
Oczywiscie nie ma potrzebyu plukania gardla sola codziennie i przez
miesiac.
Ale nie widze nic groznego , ani szkodliwego, gdy wyplucze 2-3 dziennie
przez kilka dni, a potem mnie gardlo i migdaly juz nie bola.

Efekt odwroconej osmowy jest skuteczny w zmniejszaniu obrzeku gardla,
migdalow, a na tej grupie jakos nikt poza toba nie mial przeciwskazan do
tej metody.

Zatem skad jestes, skad masz ta wiedze i podaj zrodla, ale bez poezji.
Jezeli plukanka z soli mnie kosztuje 10 groszy i jest skuteczna
to czy tak niska cena nie jest przyczyna twoich frustracji ?

Jacek
--
World's First Holographic Computer incorporating Self(EGO) Technology
fit to solve NP problems (knapsack algorithm).