Plus dla Wałęsy...

11. Data: 2011-05-31 11:34:37

Temat: Re: Plus dla Wałęsy... - laureata __pokojowej__ nagrody Nobla.
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości
news:is2jm4$t71$1@node2.news.atman.pl...
> Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
> [...]
f31g2000pri.googlegroups.com...

> J.Kaczyński gdzieś tu :-)
>
> http://tinyurl.com/3j72mj6

> Wałęsa, Wałęsa...czy to ten sam Wałęsa, który wygrał z Wyszkowskim sprawę
> w sądzie, którego z kolei uzasadnienie wyroku przejdzie z całą pewnościa
> do kabaretów? No wiesz- Wyszkowski nie mógł w 2005roku znać prac
> Cenckiewicza i Zyzaka, więc nie mógł wiedzieć, że był bolkiem, czyli nie
> miał go tak prawa nazwać.

Po poznaniu tych "prac" tez nie mialby prawa.

12. Data: 2011-05-31 15:54:11

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"zażółcony" <r...@x...pl> wrote in message news:is2hov$c1p$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
i.googlegroups.com...

> Nie bardzo chwytam związek z moją wypowiedzią :)
> Gdzie grono laureatów Nagrody Nobla, a gdzie J.Kaczyński ? :)))

z tego co ostatnio czytalam, Walesa oczekiwal spotkania bardziej sam na sam
niz w grupie. No ale cokowliek bylo prawdziwa przyczyna, srednio powaznie
sie
zachowal. Widac mial mniejszy interes niz Kaczynski, ktory az podal reke
Komorowskiemu...

i.

13. Data: 2011-05-31 19:16:27

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwon(K)a" napisał w wiadomości grup
. Widac mial mniejszy interes niz Kaczynski, ktory az podal reke
Komorowskiemu...

Miał mniejszy interes? Oj, Iwon(K)o- a skąd to wiesz?
:-)

--

Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

14. Data: 2011-06-01 01:44:33

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Chiron" <c...@o...eu> wrote in message
> [...]
> Komorowskiemu...

> Miał mniejszy interes? Oj, Iwon(K)o- a skąd to wiesz?

a to Kaczynski nic nie wreczyl Obamie do reki ( z planami na przyszlosc)??

i.

15. Data: 2011-06-01 05:51:11

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

===========================

> a to Kaczynski nic nie wreczyl Obamie do reki ( z planami na przyszlosc)??

Teraz to przegięłaś- powaga. Tfuj!:-)
--
Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

16. Data: 2011-06-01 10:42:29

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

===========================

> Teraz to przegięłaś- powaga. Tfuj!:-)

przykro mi, ze JK cie zawiodl.
i.

17. Data: 2011-06-01 11:18:20

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

===========================

> przykro mi, ze JK cie zawiodl.

Mnie?! Ja nie zakładałem, że on jest...no wiesz- ten tego...niepewny. Ale
myślę sobie- stary kawaler- może i tak. Tylko że Ty też o coś takiego
podejrzewasz Obamę- a facet ma ładną żonę. Myślisz, że parawan?
:-)
--
Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

18. Data: 2011-06-01 11:21:13

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

===========================

> [...]
> myślę sobie- stary kawaler- może i tak. Tylko że Ty też o coś takiego
> podejrzewasz Obamę- a facet ma ładną żonę. Myślisz, że parawan?

nie wiem co tam twoja glowa wysmyslila, ale nie dolaczaj mnie do twojej
paranoi.

i.

19. Data: 2011-06-01 11:34:00

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

===========================

> nie wiem co tam twoja glowa wysmyslila, ale nie dolaczaj mnie do twojej
> paranoi.

Zaraz, zaraz- jaka paranoja? Jak myślisz o tym samym, co ja- to jesteś
świntucha- i tyle.
:-)

--
Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

20. Data: 2011-06-01 11:40:08

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Zaraz, zaraz- jaka paranoja? Jak myślisz o tym samym, co ja- to jesteś
> świntucha- i tyle.
> :-)

a czy ty rozumiesz tekst pisany?? to przeczytaj jeszcze raz co napisalam do
ciebie
w poscie poprzednim.

i.

małżeństwa osób chorych psychicznie