Pnace - nietrujace

51. Data: 2006-08-01 07:20:31

Temat: Re: Pnace - nietrujace
Od: Kot <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Nowak wrote:

> Pamętaj, że całą wiedzę twoją i męża, dziecie ma zakodowane w genach [po
> dziadkach, przodkach], niczego się nie musi uczyć, wbrew pozorom jest
> mądrzejsze od was, ucz się od dziecka postrzegania świata.
> pozdr. Jerzy

Ehe, i nie wiedziala, ze nie nalezy dotykac uszkodzonego wlacznika swiatla,
bo prad moze popiescic ??? Ja wiedzialam...

--
Kot,offtopiczny, ale juz przestaje

52. Data: 2006-08-01 08:55:01

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:eamvaa$qnt$2@inews.gazeta.pl Kot
<t...@g...pl> napisał(a):

> Kot,offtopiczny, ale juz przestaje

Hejka. I zaczyna ciąć posty? ;-)
Pozdrawiam lakonicznie Ja...cki

53. Data: 2006-08-01 13:32:32

Od: Kot <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko wrote:

> W wiadomości news:eamvaa$qnt$2@inews.gazeta.pl Kot

> Hejka. I zaczyna ciąć posty? ;-)
> Pozdrawiam lakonicznie Ja...cki

Tajest.
--
Kot

54. Data: 2006-08-01 19:48:52

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 01 Aug 2006 09:18:34 +0200, Kot napisał(a):

> Dooobrze, niech sie przyzwyczajaja ;)

Brak u Ciebie logiki, alhoholem też można sie zatruć. Nawet na śmierć.

Pozdrawiam,
Marta
--
http://tabaza.sapijaszko.net/

55. Data: 2006-08-02 06:35:45

Od: "Adam K." <k...@w...ilkus.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dobranoc napisał(a):
> Użytkownik "Jerzy Nowak" <0...@m...pl> napisał w wiadomości
>
> Rany...to po co szkoła, studia i takie tam głupoty ? Wobec takiego
> stwierdzenia pedagogika legła w gruzach.

No, bo ta wiedza jest zakodowana. Szkoły są po to by ją rozkodować i
wzbogacić, ewentualnie popsuć ;)

--
Adam K.

56. Data: 2006-08-02 07:21:47

Od: Kot <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta Góra wrote:

> Brak u Ciebie logiki, alhoholem też można sie zatruć. Nawet na śmierć.
>
> Pozdrawiam,
> Marta
A u Ciebie brak poczucia humoru?

--
Kot

57. Data: 2006-08-02 16:35:51

Temat: Re: Pnace - nietrujace- OT
Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 02 Aug 2006 09:21:47 +0200, Kot napisał(a):

> A u Ciebie brak poczucia humoru?

Wręcz przeciwnie - czytając ten wątek uśmiałam się jak norka:)

A serio całkiem, też jestem matką i wiem, że przed wieloma
niebezpieczeństwami można dziecko uchronić przezornością ale wszystkiego
przewidzieć się nie da. I moze to nie jest wielkie pocieszenie, ale ten
niepokój o dziecko będzie Ci towarzyszył do końca życia, taki nasz los.
Moja teściowa nauczyła wnuka, że nie wolno niczego samemu w ogrodzie
zbierać i zjadać. Owszem do ust nie wkładał, ale do nosa owszem. Fasolkę:)
IMO przesada w żadną stronę nie jest wskazana, i niezależnie czy dotyczy to
wychowywania dzieci czy uprawiania ogrodu staram się jej trzymać:)

Pozdrawiam,
Marta

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

58. Data: 2006-08-02 21:18:12

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Marta Góra wrote:

[...]
> Moja teściowa nauczyła wnuka, że nie wolno niczego samemu w ogrodzie
> zbierać i zjadać. Owszem do ust nie wkładał, ale do nosa owszem. Fasolkę:)

Ooo, jak będę miał następny raz okazję, to podam mu rękę :-). A śrubki nie
wkładał?

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Uderzmy w puchary: buch, buch!
Uderzmy w puchary: buch!

59. Data: 2006-08-02 21:33:18

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 02 Aug 2006 23:18:12 +0200, Grzegorz Sapijaszko napisał(a):

> Marta Góra wrote:
>
> [...]
>
> Ooo, jak będę miał następny raz okazję, to podam mu rękę :-). A śrubki nie
> wkładał?

Wkłdał, ale nie do nosa:) Do kieszeni magnetowidu:)

Pozdrawiam,
Marta

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

wierzba japonska schnie podejrzanie
Tulejnik - pytanie
powój polny zwalczanie
Zanthoxylum simulans
niech sie ogrodek Agnieszki Biernackiej kwieci :)