Po 15 zmiana warty?

1. Data: 2002-04-23 14:31:28

Temat: Po 15 zmiana warty?
Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

Ciekawe po 15 rwą się wszystkie wątki. Część opuszcza pracę (ja o 16).
część podaje mężusiowi obiadek gotowany pomiędzy postami (flirtami na
necie) część .....

A o której przychodzi druga zmiana?

Pozdrowienia dla drugiej (i trzeciej) zmiany

Qwax

2. Data: 2002-04-23 15:21:12

Temat: Re: Po 15 zmiana warty?
Od: Maja Krężel <o...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qwax napisał

: A o której przychodzi druga zmiana?

Zauważyłam, że około 22:00 - 24:00.
Maja - całodobowa (bez podtekstów ;-)

3. Data: 2002-04-23 15:47:21

Od: "Anyia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Qwax <...@...q> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:2...@2...17.138.62...
> [...]
> necie) część .....
> A o której przychodzi druga zmiana?
> Pozdrowienia dla drugiej (i trzeciej) zmiany

Druga zmiana (Zwlaszcza na na stalych ;-) ) gotowa na stanowiskach od 15:01,
tylko musi ochlonac po wczorajszej i dzisiejszej "jatce", wedlug okreslenia
uroczej grupowiczki :-)
Ale jakbyś wrzucil cos z lekka kontrowersyjnego, to pewnie sie "obudze"
;-))))

Pozdrawiam cieplutko,
Magda

4. Data: 2002-04-23 18:31:57

Od: "Sasanka" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qwax" <...@...q> napisał w wiadomości
> Ciekawe po 15 rwą się wszystkie wątki. Część opuszcza pracę (ja o 16).
> część podaje mężusiowi obiadek gotowany pomiędzy postami (flirtami na
> necie) część .....
>
> A o której przychodzi druga zmiana?

Ja juz siedze ;) Kto sie pokloci ? ;)

Poczekamy jeszcze na nocnych markow :) - Dawid do kompa ! :))))))))))

Pozdrawia
Sasanka :)

5. Data: 2002-04-23 20:23:46

Od: "Aleksandra" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qwax napisał

> A o której przychodzi druga zmiana?
>
> Pozdrowienia dla drugiej (i trzeciej) zmiany

Dziękuje za pozdrowienia - jestem z III zmiany od miesiąca z Wami.
Niestety po przeczytaniu brak mi sił na pisanie więc jestem bierną
grupowiczką, ale jestem.

--
Pozdrawiam Ola.

6. Data: 2002-04-24 03:55:37

Od: "Kinga" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> necie) część .....
>
> A o której przychodzi druga zmiana?
>
> Pozdrowienia dla drugiej (i trzeciej) zmiany

A ja na ktora sie zalapalam? Trzecia czy juz pierwsza? ;)))

Pozdrawiam wraz ze switem

Kinga

7. Data: 2002-04-24 04:15:52

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kinga" <k...@a...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Qwax" <...@...q> napisał w wiadomości

> A ja na ktora sie zalapalam? Trzecia czy juz pierwsza? ;)))
>
> Pozdrawiam wraz ze switem
>
> Kinga

Falstart przed pierwszą
Darek D.

8. Data: 2002-04-24 06:38:05

Temat: Odp:Witaj pierwsza zmiano
Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Pierwsza zmiano.

Ja uzywam Netu tylko na Pierwszej zmianie ale jak widzę na pozostałych
też chętnych nie brakuje.

Pozdrawiam
Qwax

9. Data: 2002-04-26 04:01:51

Od: "didziak" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Napisała Perełka moja, Sasanka <s...@p...onet.pl>,
odpisuję zatem co następuje:

| Poczekamy jeszcze na nocnych markow :) - Dawid do kompa !

Dawid już jest, ale gdzie ten Marek? :-)

Pozdrawiam z tej samej (wbrew pozorom :->) strefy czasowej,
didziak :-)

Uwazajcie na Klub Wakacyjny-oferta internetowa
Re: Wierność - nie_do_wiary?
EOT
Czy to jest zdrada? Ale ze mnie uparciuch
MARYSIA