Re: Po co Unii Polska?

Subject: Re: Po co Unii Polska?
Newsgroups: pl.sci.psychologia
From: Kviat
Date: Sat, 9 Jun 2018 08:22:47 +0200

W dniu 2018-06-09 o 01:42, f...@g...com pisze:
> [...]
pozar-recykling,208,0,2407376.html

zezwolenie na odzysk lub unieszkodliwianie odpadów po zasięgnięciu opinii wójta,
burmistrza lub prezydenta miasta, właściwego ze względu na miejsce prowadzenia
odzysku lub unieszkodliwiania odpadów.

3/

> prowadzić ewidencję odpadów (karta ewidencji, podstawowa charakterystyka, testy
zgodności) i przekazywać marszałkowi województwa roczne zbiorcze zestawienie,
> http://eko-akademia.pl/2010/11/czy-wymagane-jest-zez
wolenia-na-skladowanie-odpadow-budowlanych-i-ponosze
nie-oplaty-za-korzystanie-ze-srodowiska/

A kto wydaje zezwolenie na import odpadów sprawdziłeś?
Od czasu kiedy rządzi pis ilość PRZYWOŻONYCH śmieci wzrosła dwukrotnie.

Ile powtórzeń potrzebujesz żeby załapać sens tego zdania?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr