Po co Unii Polska?

21. Data: 2018-06-09 15:44:24

Temat: Re: Po co Unii Polska?
Od: f...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Kviat napisał:

> Przecież już ci podałem kto wydaje pozwolenia na import, to dlaczego
> dalej kłamiesz?
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Nie da się kontrolować wszystkich tirów które przyjeżdżają do PL i w środku zamiast
skarpet mają śmieci, łatwiej kontrolować składowanie odpadów.

Samorządy pełosko peeseloskie nie kontrolują składowisk, więc trza im pomóc:)

O masz np. tu:
https://youtu.be/sAbyvMQtVsc

I tam mówią że nawet samorządy sobie nie radzą i całość trwa od lat,
a nie od czasu pisiorstwa u żłoba:)

I z innego miejsca 2017
. Już na zdjęciach sprzed 3,5 roku można zobaczyć załadunek ciężarówki w
niepołomickiej wówczas siedzibie firmy.

2017 - 3 lata = rządy pełoskie:) Wij się dalej.

22. Data: 2018-06-09 15:46:48

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<f...@g...com> wrote:

> [...]
> niepołomickiej wówczas siedzibie firmy.
>

> 2017 - 3 lata = rządy pełoskie:) Wij się dalej.

I będzie. Do upadłego. Choćby i łbem w ścianę.

--
XL

23. Data: 2018-06-09 15:56:26

Od: f...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Kviat napisał:

> Nadal nie wyjaśniłaś dlaczego podczas rządów pislamu import śmieci
> wzrósł dwukrotnie, chociaż przepis obowiązuje od 2013 roku.

Niemcy importują jeszcze więcej, nie to jest problemem łosku:)
Problemem są odpady których niemożna przetworzyć.

A tu masz jak spółka sie zwinęła w 2015r kiedy to już przeczuwali
swój los, tzn. brak parasola ochronnego i wizja pisiorstwa u władzy zajrzała
im do oczu.

https://youtu.be/CSqb7_6bl7g

24. Data: 2018-06-09 16:00:28

Od: f...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Kviat napisał:

> Nadal nie wyjaśniłaś dlaczego podczas rządów pislamu import śmieci
> wzrósł dwukrotnie, chociaż przepis obowiązuje od 2013 roku.

Paczaj np. na Zgierz:

Boruta- Bomba ekologiczna
Data utworzenia: 20-02-2013
https://opencaching.pl/viewcache.php?wp=OP6177

25. Data: 2018-06-09 16:02:48

Od: f...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik f...@g...com napisał:

> Paczaj np. na Zgierz:
>
> Boruta- Bomba ekologiczna
> Data utworzenia: 20-02-2013
> https://opencaching.pl/viewcache.php?wp=OP6177

Trafiały tu nie tylko odpady z pobliskich zakładów - cena za tonę przyjętych odpadów
była na tyle atrakcyjna że zwożono je z całej Polski, a według nieoficjalnych źródeł
nawet z Niemiec.

Przeca wiadomo że niemce nie eksportują czegoś co mogą przetworzyć u siebie
na miejscu. Całość niedobsz wygląda dla peło, będą bronić samorządów
mocno:)

26. Data: 2018-06-09 18:24:45

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-06-09 o 15:36, XL pisze:

> Każdy pierwszak z podstawówki wie,
że to za czasów pis dwukrotnie wzrósł import śmieci i pislamiści nic z
tym nie robili.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

27. Data: 2018-06-09 18:28:21

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-06-09 o 15:42, XL pisze:

> Sprowadzonych oczywiscie na podstawie fałszywego zgłoszenia ich jako
> dopuszczone do składowania bez zezwolenia.

A miało być lepiej.
Ktoś te zezwolenia wydawał i nie kontrolował dwukrotnego wzrostu importu
śmieci.
Pis miał ważniejsze sprawy na głowie, niż żeby się takimi pierdołami
zajmować jak ochrona środowiska. Wycinanie lasów i budowa pomników.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

28. Data: 2018-06-09 18:48:54

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-06-09 o 15:44, f...@g...com pisze:

> Nie da się kontrolować wszystkich tirów które przyjeżdżają do PL i w środku zamiast
skarpet mają śmieci,

Da się, jeżeli ktoś deklaruje śmieci dozwolone, a przewozi niedozwolone.
Wystarczy kontrolować tiry ze śmieciami. Ale trzeba chcieć.

> łatwiej kontrolować składowanie odpadów.

Widać przerosło to moce pislamskie. Czyli nie tak łatwiej.
Albo trzeba chcieć.

> Samorządy pełosko peeseloskie nie kontrolują składowisk, więc trza im pomóc:)

Tak bardzo pomagali, że import wzrósł dwukrotnie.

> I tam mówią że nawet samorządy sobie nie radzą i całość trwa od lat,
> a nie od czasu pisiorstwa u żłoba:)

A miało być lepiej.

> 2017 - 3 lata = rządy pełoskie:) Wij się dalej.

Przez trzy lata zajmowali się łamaniem konstytucji, tuszowaniem afery ze
SKOKami, upolitycznianiem sądów i prokuratury, degradacją stadniny w
Janowie, niszczeniem środowiska poprzez wycinanie drzew w puszczy,
paranoją smoleńską, budową pomników, zmianą nazw ulic, ustawianiem
misiewiczów przy korycie i dotacjami dla Rydzyka. Kto by się przejmował
takimi pierdołami jak wysypiska śmieci? (oprócz ministra, jakby nie
było, środowiska, Szyszko wierzącego w chemtrailsy *, on przejął się bardzo)
A teraz płaczą, że im się śmietniki palą.

Poniższe cytaty rozwieją twoje wątpliwości o co w tym chodzi.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

(*)http://natemat.pl/202901,na-klopoty-minister-woje
woda-odmowil-wydania-zezwolenia-a-szyszko-dal-i-to-o
d-razu-na-10-lat

"Zamiast jednak sortować je, sypie wszystko jak leci do dziury w ziemi.
Mimo licznych zastrzeżeń kontrolerów, właściciele czują się bezkarni.
Minister Szyszko właśnie przedłużył im zezwolenia na prowadzenie
działalności. Na 10 lat."

"20 minut drogi od tego miejsca okolica w niczym nie przypomina miejsca
wypoczynku ministra środowiska. Na trasie do Mirosławca znajduje się
wysypisko śmieci prowadzone przez firmę EKO-FIUK. Firma do niedawna
wywoziła śmieci także z gospodarstwa ministra. W myśl umowy powinna
odpadki sortować, ale zdaniem kontrolerów oszukuje i tego nie robi.
Wszystko trafia do wielkiej dziury, a smród roznosi się po całej okolicy.

Z tego powodu marszałek województwa kilkanaście miesięcy temu odmówił
wydania właścicielom firmy dwóch ważnych zezwoleń."

"Właściciele EKO-FIUK odwołali się od decyzji marszałka do ministra
środowiska. I ten wbrew opiniom kontrolerów i wojewody zdecydował się
wydać zezwolenia. Oba. I to od razu na 10 lat. Przedstawiciele Związku
Pracodawców Gospodarki Odpadami nie przypominają sobie takiej sytuacji,
by ktokolwiek dostał pozwolenia na tak długi czas."

29. Data: 2018-06-09 18:52:48

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-06-09 o 15:56, f...@g...com pisze:

> Niemcy importują jeszcze więcej, nie to jest problemem łosku:)
> Problemem są odpady których niemożna przetworzyć.

No więc właśnie. Problemem jest dwukrotny wzrost importu śmieci za
rządów pis.
Łośku.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

30. Data: 2018-06-09 18:56:14

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-06-09 o 16:02, f...@g...com pisze:

> Przeca wiadomo że niemce nie eksportują czegoś co mogą przetworzyć u siebie
> na miejscu. Całość niedobsz wygląda dla peło, będą bronić samorządów
> mocno:)

I tacy lotni umysłowo pislamiści rządzący tym krajem nie zorientowali
się przez prawie trzy lata, że dwukrotnie wzrósł im import śmieci?
Ale ich oszukali. Zadziwiające.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Pedalskie ,,śluby" NIE w Polsce!