Po co Unii Polska?

31. Data: 2018-06-10 11:34:21

Temat: Re: Po co Unii Polska?
Od: f...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 9 czerwca 2018 18:48:52 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:

> [...]
> SKOKami, upolitycznianiem sądów i prokuratury, degradacją stadniny w
> Janowie, niszczeniem środowiska poprzez wycinanie drzew w puszczy,
> paranoją smoleńską, budową pomników, zmianą nazw ulic, ustawianiem
> misiewiczów przy korycie i dotacjami dla Rydzyka. Kto by się przejmował
> takimi pierdołami jak wysypiska śmieci? (oprócz ministra, jakby nie
> było, środowiska, Szyszko wierzącego w chemtrailsy *, on przejął się bardzo)
> A teraz płaczą, że im się śmietniki palą.
>
> Poniższe cytaty rozwieją twoje wątpliwości o co w tym chodzi.

woda-odmowil-wydania-zezwolenia-a-szyszko-dal-i-to-o
d-razu-na-10-lat

> [...]
> Wszystko trafia do wielkiej dziury, a smród roznosi się po całej okolicy.
>
> Z tego powodu marszałek województwa kilkanaście miesięcy temu odmówił
> wydania właścicielom firmy dwóch ważnych zezwoleń."
>
> "Właściciele EKO-FIUK odwołali się od decyzji marszałka do ministra
> środowiska. I ten wbrew opiniom kontrolerów i wojewody zdecydował się
> wydać zezwolenia. Oba. I to od razu na 10 lat. Przedstawiciele Związku
> Pracodawców Gospodarki Odpadami nie przypominają sobie takiej sytuacji,
> by ktokolwiek dostał pozwolenia na tak długi czas."

Mokre odpady z domowych śmietników które ciężko zutylizować zwykle trafiają na takie
składowiska.

np. w wawce:
http://arbiter.pl/files/g/2_742437532_IMG_1379_.jpg

Z dwojga złego, lepiej je zakopać tak żeby nic się nie przedostało do wody.

32. Data: 2018-06-10 11:38:53

Od: f...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Kviat napisał:

> I tacy lotni umysłowo pislamiści rządzący tym krajem nie zorientowali
> się przez prawie trzy lata, że dwukrotnie wzrósł im import śmieci?
> Ale ich oszukali. Zadziwiające.

Może chcieli zarobić, odbiór odpadów to złoty interes i prawie podchodzący
pod mafię, jak co wywąchasz daj znać:)

Druga mafia się zorientowała i puściła wysypiska z dymem, żeby ta pierwsza
mafia miała mniejsze wpływy, tak se gdybam.

33. Data: 2018-06-10 12:14:48

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-06-10 o 11:34, f...@g...com pisze:

> Z dwojga złego, lepiej je zakopać tak żeby nic się nie przedostało do wody.

Oczywiście. Bo woda tylko w rurach płynie, a przez rurę się nie przedostaną.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Pedalskie ,,śluby" NIE w Polsce!
Nagonka na wzór moralności :)