Po prostu pada

21. Data: 2003-06-26 05:43:11

Temat: Re: Po prostu pada
Od: "JotHa" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

I chyba poszly, coooooo ?!?!

> Małpy?? Powinnaś mówić: piękne, kochane,
> błogosławione bałwanki:)
Uwierz mi, to nie byly balwanki :-)))

Pozdrawiam
Asia

22. Data: 2003-06-26 06:34:11

Od: "Agnessa" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chmurka
> powiedziała, że wchodzimy w długoletni cykl lat suchych. :-(

Oby nie było to prawdą,bo dopiero zaczęłam zakładac ogród /w marcu tego
roku/ i deszcz mi okrutnie potrzebny.Mam studnię ale to mało.Słońce wypala
młode roślinki i jak narazie chmurzyska wiszą i nic nie pada i nie zanosi
sie nawet na deszcz /pd zach./ Ziemia jest sucha jak na pustyni.
Ja chcę deszczu........................................

oczekiwajaco pozdrawiam Agnieszka

23. Data: 2003-06-26 06:51:27

Od: l...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

mogę wysłać trochę kropli z Pomorza. tutaj padało kilka dni i szczerze mówiąc
to już mam tego dość. na szczęście dzisiaj ani jednej chmurki i chyba się
wypogadza. przez te deszcze truskawki zaczynają gnić. po za tym wiatr wiejcy od
kilku dni połamał drzewa, a nad morzem zniknęło pół plaży. zpozdrowieniami z
Pomorza Łukasz.

24. Data: 2003-06-26 09:06:00

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> hehe
> a na powaznym mozna sie z Toba pokazac
> ?
> wiesz
> mnie tu wszyscy w okolicy znaja ( i powazaja)
> :P
> z pozdrowieniami i usmiechami

Przedstawisz mnie jako Don Luciano z Palermo:)

Pozdrawia boletus

Poprostu pada
Czy to szara pleśń?
cos trawi swierki :-(