Po spotkaniu - buki

1. Data: 2003-05-20 11:36:15

Temat: Po spotkaniu - buki
Od: "Majka" <m...@z...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiele osób zachwycało się Bogusławowym bukiem 'Tricolor'.
Informuję, że przed godziną widziałam u nas w sprzedaży wys. ~60 cm, pięknie
wybarwione, za 58 zł.
Może potrzebujący będzie w tych stronach, to ma szansę nabyć. Nie wiem tylko
czy to tanio czy drogo.
Były też duże kwitnące obiele (Exochorda) za 24,-.
Majka

2. Data: 2003-05-20 12:51:36

Temat: Odp: Po spotkaniu - buki
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Majka <m...@z...szczecin.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bad417$k3e$...@n...news.tpi.pl...
> [...]
pięknie
> wybarwione, za 58 zł.
> Może potrzebujący będzie w tych stronach, to ma szansę nabyć. Nie wiem

A widziałaś go w szkółce czy w jakimś sklepie. U producenta byłoby chyba
taniej. Ja go kupowałam wysyłkowo kilka lat temu ze szkółki Gałczyński
Ślaski za ok 20 zł mały był ok 40 cm ale już mnie przegonił .

--
Pozdrawiam, Kaśka

3. Data: 2003-05-20 14:03:47

Temat: Re: Po spotkaniu - buki
Od: "Majka" <m...@z...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> taniej. Ja go kupowałam wysyłkowo kilka lat temu ze szkółki Gałczyński
> Ślaski za ok 20 zł mały był ok 40 cm ale już mnie przegonił .

W sklepie.
Majka

4. Data: 2003-05-20 14:57:57

Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał w wiadomoœci

> W sklepie.
> Majka
>
> Dziewczyno! Wiesz ile miałabyś krasnali za 58 zł???

Pozdrawia boletus

5. Data: 2003-05-20 18:52:38

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:7...@n...onet.pl...

Takie tanie te krasnale. Nie wiem bo u nas nie sprzedają.
--
Pozdrawiam, Kaśka

6. Data: 2003-05-20 18:57:09

Od: "Too Old" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kochany misio"
Majka<m...@z...szczecin.pl>
napisał(a) w swojej
wiadomości
<news:bad417$k3e$1@nemesis.news.tpi.pl> ,a ja na to :
> [...]
> pięknie wybarwione, za 58 zł.
> Może potrzebujący będzie w tych stronach, to ma szansę nabyć. Nie wiem

wczoraj kupiłem Fagus sylvatica "purpurea" (nie wiem o którym Ty myślisz)
za 35 pln (na kartce było więcej ,ale dostałem za tyle) .

--
kochany rekinek- J.Krzysztof Chiliński j...@p...pl
serwis muszlowcowy http://www.muszlowce.akw.pl/

7. Data: 2003-05-21 07:22:45

Od: "Majka" <m...@z...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@o...pl> napisał > >

Chyba chwilowo opuściło Cię poczucie humoru.
Sama krasnali nie lubię i nie mam, ale byłaby radocha, gdyby Bogusław go
dostał. Uprzejmy i dobrze wychowany, miałby problem, co zrobić z prezentem.
Może postawiłby go na straży WC lub za nim.

Majka

8. Data: 2003-05-21 19:53:00

Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Może postawiłby go na straży WC lub za nim.
>
> Majka
>
> Oh te kobiety,nic tylko problemy z nimi.Krasnal krasnalowi nie
jest równy.I gdybym to ja dostarczył Bogusławowi krasnala
to prosiłby mnie na kolanach o następnego,a może nawet o kilka.

Pozdrawia boletus

9. Data: 2003-05-21 21:13:56

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Sama krasnali nie lubię i nie mam, ale byłaby radocha, gdyby Bogusław go
> dostał. Uprzejmy i dobrze wychowany, miałby problem, co zrobić z
prezentem.
> Może postawiłby go na straży WC lub za nim.
:)
bylby towarzystwem dla tej naguski w kacie ogrodu
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

10. Data: 2003-05-21 21:45:21

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:01f201c31f8f$62ca10e0$067e63d9@d3h6c1 Tadeusz
Smal<s...@s...pl> napisał(a):

> :)
> bylby towarzystwem dla tej naguski w kacie ogrodu
> :)

Hejka. Jakiej naguski? Ja tylko widziałem niedźwiedzia.
Pozdrawiam gapowato Ja...cki

Komu?
winorośla- gdzie mogę kupić???
ozdoby do ogrodu - sprzedam