spotkanie warszawianek

1. Data: 2002-10-17 06:45:28

Temat: spotkanie warszawianek
Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Proponuje poniedzialek (od wtorku jestem "w delegacji") 21.10
Na ordynacjiej bylo sympatycznie, ale jestem otwarta na propozycje.

sekutnica

1. Data: 2002-10-17 07:23:25

Temat: Re: spotkanie warszawianek
Od: "Honorata Kulesza" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja niestety nie przybede, bo w niedziele wraca moja druga polowka z
dwumiesiecznego wyjazdu :] Szalenie sie z tego powodu ciesze :).
Prawdopodobnie, na jakis czas, zapadne sie pod ziemie ;)
Pozdrawiam serdecznie
Honorata-w trakcie pierwszego obrazka XXX

1. Data: 2002-10-17 07:31:15

Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Prawdopodobnie, na jakis czas, zapadne sie pod ziemie ;)
> Pozdrawiam serdecznie
> Honorata-w trakcie pierwszego obrazka XXX

A co wyszywasz, i jak Ci idzie, nic a nic sie nie chwalisz.

sekutnica

1. Data: 2002-10-17 10:02:42

Temat: Odp: spotkanie warszawianek
Od: "ela0626" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzooooo chętnie. Ale niestety nie mogę obiecać że na pewno przybędę.

Ela

1. Data: 2002-10-17 10:41:29

Od: "Klara" <k...@m...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poniedziałek jest ok, może w końcu i mi się uda przyjść:) z tym że się
spóźnię, zajęcia kończę o 18.

Klara

1. Data: 2002-10-18 07:25:21

Od: "Honorata Kulesza" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

haha :)
wreszcie udalo mi sie zabrac do tego obrazeczka z czarnym kotkiem,
opatulonym w sweterek, i idzie mi calkiem niezle. Dotychczas wyszylam prawie
caly kolor czarny, ale kolorow jest 16 wiec mam jeszcze szanse sie pogubic w
tym co robie ;)

Pozdrowionka H.

1. Data: 2002-10-18 09:45:06

Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Czyli chwilowo jest nas 3, w porywach do 4 (ten poryw to Ela:)), ja, Stynka i
Klara. A gdzie pozostałe warszawianki?????

sekutnica

1. Data: 2002-10-18 11:59:40

Od: Anula <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Oct 2002 11:45:06 +0200, s...@p...onet.pl wrote:

>Czyli chwilowo jest nas 3, w porywach do 4 (ten poryw to Ela:)), ja, Stynka i
>Klara. A gdzie pozostałe warszawianki?????

3 w porywach 5 :-) Jestem, tylko ciezko mi sie zdeklarowac. Nic
na razie nie wskazuje na to ze moglabym nie byc :-)))

Pozdrawiam,
Anula :-)

1. Data: 2002-10-18 15:14:20

Od: "ela0626" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ela obecnie ma różne nieplanowane zawirowania.
Na razie wynika że będę mogła przybyć. Ale kto to wie co będzie do
poniedziałku.

Jeszcze dokładnie - gdzie się spotykamy i o której godzinie?

Pozdrawiam

Ela - marząca o spokoju i wolnej chwili.

1. Data: 2002-10-18 15:29:49

Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Jeszcze dokładnie - gdzie się spotykamy i o której godzinie?
>
> Pozdrawiam
>
> Ela - marząca o spokoju i wolnej chwili.

W okolicach 18, na Ordynackiej bylo sympatycznie.

sekutnica

Gdzie kupić witraże???
Pochwalę się
czasu brak :-(((((