Pobudzenie

1. Data: 2001-03-22 11:25:14

Temat: Pobudzenie
Od: "Lulek K." <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc !

Witam serdecznie wszystkich grupowiczow.
Jak to zwykle bywa na takich grupach mam do was pytanie.
Pytanie to dla wielu z was wyda sie moze smieszne lub zabawne.
Ale prosze o powazne odpowiedzi.

Mianowice chcial bym wiedziec jak wzmocnic pobudzenie seksualne, porzadanie
itp.
Tak aby przelamac wszystkie kompleksy lub zahamowania.

Pozdrawiam
Lulek

2. Data: 2001-03-22 12:49:44

Temat: Re: Pobudzenie
Od: "Maseł" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lulek K." <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
[...]
> Mianowice chcial bym wiedziec jak wzmocnic pobudzenie seksualne,
porzadanie
> itp.
> Tak aby przelamac wszystkie kompleksy lub zahamowania.

Zadbać bardziej o siebie (wygląd, poczucie chómoru :-))) - wtedy
wybranka powinna się zgodzić na wszystko

Pozdro

Maseł

--
www: http://masel.adm.put.poznan.pl/ ICQ uin: 21361289 gadu-gadu: 3962
W gruncie rzeczy urlop to rzecz ogromnie męcząca:

3. Data: 2001-03-22 13:39:36

Od: "Lulek K." <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zadbać bardziej o siebie (wygląd, poczucie chómoru :-))) - wtedy
> wybranka powinna się zgodzić na wszystko
>
> Pozdro
>
> Maseł

Ok!

Tylko to nie ta strona.

Chodzi o mnie.

Lulek K.

4. Data: 2001-03-22 13:51:58

Od: <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Chodzi o mnie.

Kup sobie litr wódki! Pomaga... ale różnie potem bywa ze sprawnością seksualną.

Inż.medycyny
*p*

5. Data: 2001-03-23 11:37:04

Od: smuggler <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Pol litra na glowe :)
Sorki ale mimo wszystko NTG...

--

Smuggler

***
Zeby tak mi sie chcialo, jak mi sie nie chce...
***

--
Serwer dedykowany w godzinę, http://www.wdc.pl

6. Data: 2001-03-25 08:39:53

Od: "User11" <U...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Drogi Lulku! Ten problem mija z wiekiem. Wiem bo mnie przeszlo. Pozostal
wspomnien czar... Pozdrawiam
dziadzio
Użytkownik Lulek K. <l...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@n...vogel.pl...
> [...]
porzadanie
> itp.
> Tak aby przelamac wszystkie kompleksy lub zahamowania.

choroba lokomocyjna
melanoza - pomocy!
REKLAMA - STOMATOLOGIA MEDYCYNA NIERUCHOMOŚCI PRAWNICY !
Regulamin egzaminu specjalizacyjnego II stopnia z zakresu okulistyki
skierowanie do specjalisty