Re: Pocieszcie mnie lub rozwścieczcie, kogo na to stać :-(

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Pocieszcie mnie lub rozwścieczcie, kogo na to stać :-(
From: XL <i...@g...pl>
Date: 01 Jun 2020 18:07:06 GMT

Trybun <L...@j...cb> wrote:

> Pierwsze szok! Co ja biedny teraz pocznę (czyli rozżalanie się nad
> sobą).. Później, w miarę czasu, patrzę na pusty kojec, miseczkę, worek z
> karmą, rano otwieram drzwi a tu nie wita mnie przyjazne mruczenie,
> stopniowo narasta tęsknota za futrzakiem. I żeby nie było - analogiczne
> odczucia po śmierci bliskich ludzi.

Mam identycznie.

Dziś do cna, jak wariatka, wygrabiłam z trawy i wyrzuciłam wszystkie
pozostałości sierści w ulubionych miejscach Misia pod krzakami itd. (każde
najmniejsze zna lezione przypadkiem pasemko, wbite przez deszcz w trawę,
przyprawia mnie o nowy atak rozpaczy - koniec z tym), wepchnęłam do
pojemnika na smieci jego legowisko własnoręcznie przeze mnie uszyte gdy już
się w żadne nie mieścił wygodnie, wyodkurzałam i zmyłam podłogi (ale rysy
po pazurach nadal są na parkiecie - staram się ich nie widzieć).
Ale - zachowałam w tajnym miejscu jeden starannie związany pęczek jego
jedwabistej, falistej, czarnej sierści i czerwoną ulubioną miskę. Muszę
mieć coś do przytulania po nim, kiedy nikt nie widzi. Zdjęcia i filmy to
mało :-(

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony: