Re: Pocieszcie mnie lub rozwścieczcie, kogo na to stać :-(

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Pocieszcie mnie lub rozwścieczcie, kogo na to stać :-(
From: XL <i...@g...pl>
<5ed73214$0$512$65785112@news.neostrada.pl>
<5ed7b1e6$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
<5ed883f9$0$17346$65785112@news.neostrada.pl>
<5ed96da2$0$17343$65785112@news.neostrada.pl>
Date: 05 Jun 2020 06:45:47 GMT

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Generalnie uważam, że zbyt wiele sprawczości sobie przypisujesz. Nie
> wiem tylko, dlaczego wszędzie indziej a nie akurat tam, gdzie to jest
> zasadne.
>
> Nie zbieram żółci, by wylać ją na Ciebie.
>
> Uwierz natomiast, na co masz realny wpływ - kupując szczeniaka od
> hodowcy dajesz mu słuszne poniekąd podstawy do kontynuowania danej
> hodowli. To prosty mechanizm popytu i podaży, no niestety.
>
> I niestety to obojętne, jak bardzo kochałabyś tego konkretnego psiaka.
> Twoja miłość nic a nic nie pomoże tym następnym, do których narodzin
> [...]

Bardzo proszę zostaw sobie oczywistości dla swoich dzieci czy innnych
uczniów.
Ten watek dotyczy MOJEJ konkretnej sytuacji emocjonalnej, a nie sprawy
hodowli psow.
Gdybym miała czuć się winna na zasadzie, jaka mi "wyznaczasz", powinnaś się
zastanowić poważnie także nad ludźmi, którzy świadomie kupuja działki na
polderach nadodrzańskich i buduja tam domy - co ich działanie wspiera, co
powoduje w perspektywie oraz czy maja prawo mieć pretensje, gdy im woda te
domy zalewa.

> A nigdy  życiu!

No tak, wolisz powodować powodzie.

Kończę karmienie Ciebie. Nawet nie potrafisz mnie wkurzyć.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony: