Re: Pocieszcie mnie lub rozwścieczcie, kogo na to stać :-(

Subject: Re: Pocieszcie mnie lub rozwścieczcie, kogo na to stać :-(
Newsgroups: pl.sci.psychologia
<5ed73214$0$512$65785112@news.neostrada.pl>
<5ed7b1e6$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
<5ed883f9$0$17346$65785112@news.neostrada.pl>
<5ed96da2$0$17343$65785112@news.neostrada.pl>
<5ed9ea1b$0$546$65785112@news.neostrada.pl>
From: FEniks <x...@p...fm>
Date: Fri, 5 Jun 2020 09:38:05 +0200

W dniu 05.06.2020 o 08:45, XL pisze:

> Bardzo proszę zostaw sobie oczywistości dla swoich dzieci czy innnych
> uczniów.
> Ten watek dotyczy MOJEJ konkretnej sytuacji emocjonalnej, a nie sprawy
> hodowli psow.

Jeśli to jest i była dla Ciebie oczywistość, to tym gorzej. Cała
"emocjonalność", którą tu pokazujesz to czysty teatr w takim razie,
skupiony jak zwykle na samej sobie. Zero prawdziwej refleksji.

> Gdybym miała czuć się winna na zasadzie, jaka mi "wyznaczasz", powinnaś się
> zastanowić poważnie także nad ludźmi, którzy świadomie kupuja działki na
> polderach nadodrzańskich i buduja tam domy - co ich działanie wspiera, co
> powoduje w perspektywie oraz czy maja prawo mieć pretensje, gdy im woda te
> domy zalewa.

Nie rozumiem analogii. Bo nawet jeśli, to szkodzą sami sobie.

> No tak, wolisz powodować powodzie.

A, to była taka zagrywka, bo wydaje Ci się, że mieszkam na
nadodrzańskich polderach i zalało mi kiedykolwiek dom. Jesteś w błędzie.
Ani mnie, ani nikomu w mojej okolicy.

> Kończę karmienie Ciebie. Nawet nie potrafisz mnie wkurzyć.

Nawet nie potrafisz dobrze skończyć.

Ewa