Pocieszcie mnie lub rozwścieczcie, kogo na to stać :-(

31. Data: 2020-05-30 14:24:02

Temat: Re: Pocieszcie mnie lub rozwścieczcie, kogo na to stać :-( [NTG]
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Dzięki. Wyczuwam dobre intencje - to wyjątkowe u ciebie. Serio.
---
Musze nad nim jeszcze ciut POpracowac ale swietego z niego zrobic to bendzie sensacja
w NIEbie ;P

32. Data: 2020-05-30 19:24:23

Temat: Re: Pocieszcie mnie lub rozwścieczcie, kogo na to stać :-(
Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-30 06:24, gazebo wrote:

> slowo istnieje o wielu znaczeniach tumanko

//moze popatrz troche dluzej na rysunek...?

Juz Starozytni Grecy o tym wiedzieli... jednak ta wiedza do dzis, nie
dotarla, do niektorych...

Byl taki pan Arystoteles, (ur. 384 p.n.e., zm. 322 p.n.e.), rozroznial
trzy aspekty owej...

https://pl.wikipedia.org/wiki/Dusza_(filozofia)#/med
ia/Plik:Arystoteles-dusza.png

//a moze cos zakumasz?

33. Data: 2020-05-30 19:26:53

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-30 13:34, Sylvio Balconetti wrote:
> [...]
n/album-72157714500488466/

n/album-72157714500488466/

> Zmien okulary i zdejmij maseczke, to zobaczysz. Chociaz na obsesje to
> nawet dobry urolog nie pomoze.
>
> https://www.flickr.com/photos/zabajawa/49949454397/i
n/album-72157714500488466/

//a krasnale, jak znikly 5 lat temu, tak do dzis nie ma...!

34. Data: 2020-05-30 19:50:47

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-30 07:14, XL wrote:

> [...]
> chyba. O ile tyle pożyję.

> Wiesz, on był ostatni nie na użytek mojej egoistycznej rozpaczy. Widzę
> JEDEN obiektywny plus jego odejścia. Cytując MŚK (zootechnik - więc pomimo
> smutku równego mojemu, zawsze, więc i teraz, potrafi zauważać rzeczy
> zasadnicze w relacjach ludzi i zwierząt): ,,Lepiej, gdy zwierzę zdycha
> właścicielowi, niż gdyby to właściciel zdechł swemu zwierzęciu. Jak
> ukochane zwierzę miałoby zrozumieć jego odejście?"
> Jadąc (paskudną skądinąd) Szymborską w jej przejmującym wierszu - ,,tego nie

A Siergiej Nikolajewicz, ten 'czarownik' z Jejska, pisze o czyms takim i
nazywa to "przylgnieciem do ziemskiego", albo "absolutyzacja ziemskosci".

//juz w pierwszej czesci wyjasnia to dosc jednoznacznie, ze zbytnie
przywiazanie moze byc powodem 'deformacji pol morficznych' ludzi a takze
zwierzat.

https://megawrzuta.pl/download/663f152d00e510344e1ed
e1bd9f6ec42.html

//tu wyjasnial jednej Pani, ktora miala mysli samobojcze i przez to jej
kotu spadala odpornosc.....

https://youtu.be/ev3bAjF_eOE?t=56

35. Data: 2020-05-30 23:17:25

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <L...@j...cb> wrote:

> W sumie na co zszedł był ten pies?

Miał nowotwór (guz) serduszka z towarzyszącym typowym dla tego schorzenia
wysiękiem do worka osierdziowego i do płuc, a także guzy w innych
miejscach.
Wszystko dziaio się skrycie, wyniki (badań okresowych) były OK, poki nie
pojawił się nadziąślak wokoło górnej ósemki, ósemka się strasznie zepsuła i
trzeba było w narkozie usunąc ją wraz z ogromnym już nadziąślakiem. Po
narkozie pies wrocił słaby, z pokasływaniem. Wiedzieliśmy, że narkoza dla
starego psa to zagrożenie, ale przecież nie mogliśmy go tak zostawic z
bolem zęba i nadziąślakiem utrudniającym gryzienie. Kilka dni po tym
zatkały się gruczoły przyodbytowe, przypadłość częsta u zdrowych psów. Pies
w ciągu dwóch dni wylizał podogonie do krwi, wcześniej zupeinie stracił
wigor i apetyt, całkiem przestał jeść, ale myśleliśmy że grymasi. Kiedy
jednak podtykane największe jego smakołyki były kwitowane żałosnym
odwracaniem głowy, przypisaliśmy sprawę tym gruczołom. Gruczoły zostaiy
oczyszczone w narkozie, po której pies nie doszedł do siebie - niewydolność
wysiłkowa była tak wielka, że nie mógł przejść kilkunastu kroków i się
kładł cięzko dysząc. Nosiliśmy go (50 kg) na wypróżnienia i z powrotem po
schodach... to nieważne zreszta. Lekarz zalecił super wzmacniajace
kroplówki. Po pierwszej nie było poprawy, a powinna. Druga kroplówka już
,,nie weszła" - prześwuetlenue wykazało ogromny wysięk j.w. opisałam, po
prostu tam lądowała cała zawartośc kroplówki...
ALE prześwietlenie wykazało też przyczynę powiększającego się tragicznie
wysięku - guz w sercu, gruczolakomięsak czy jakoś tak. I nie wszystko.
Zatkanie gruczołów miało związek z ulokowanymi w ich sąsuedztwie wieloma
podobnymi guzami, rozsianymi też w innych narządach. Pojawiły się na
zdjęciach nagle - kilka tyg wcześniej ich nie było!
Pies został uśpiony, bo nie miał szans. Można było robić to czy tamto, ale
bezcelowe przedłużanie mu męki było dla nas nie do przyjęcia. I teraz z
rozpaczy i tęsknoty za psem o mało sama nie umrę. Mąż udaje, że się trzyma.

> Współczuję z powodu straty
> przyjaciela,

Toteż o samą stratę mi chodzi.
O nic innego. Opis (zresztą niepełny) służył jedynie naświetleniu jej
okoliczności.

> samą śmiercią zwierzaka już bym się nie przejmował,

Śmierci tej spodziewałam się od dawna - kupując pieska tej rasy poważny
człek godzi się z jej krótkowiecznością związaną z przerasowieniem. Znaczy
- odtworzenie rasy nastąpiło około 1910 roku z jedynie kilkunastu(sic!)
istniejących egzemplarzy -> chów wsobny zakcelerował już na wejściu
przenoszenie niepożadanych obciążeń zdrowotnych (dysplazji stawu
biodrowego, nowotworów itp). Niespotykana inteligencja i wspaniałe cechy
charakteru i osobowości zostały okupione skroceniem czasu przezycia do max
8-10 lat :-(

> bo o
> ile przyjmujemy że u ludzi śmierć postaci fizycznej jest tylko etapem na
> dalszej drodze to i dlaczego inaczej by miało być w wypadku naszych
> mniejszych braci, czworonogich, skrzydlatych czy płetwiastych itd..

Niby ze zwierzakami też powinno tak być, ale w chrześcijaństwie
niekoniecznie. Jednak nie zaprzata mnie ten problem zbytnio - będzie jak
będzie. Zaprząta mnie jedynie tęsknota, wielka jak czarny ocean. O tyle
straszna, że nie mam pojęcia, kiedy zelżeje. I czy.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

36. Data: 2020-05-30 23:18:20

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:
> Dzięki. Wyczuwam dobre intencje - to wyjątkowe u ciebie. Serio.
> ---
> Musze nad nim jeszcze ciut POpracowac ale swietego z niego zrobic to
> bendzie sensacja w NIEbie ;P

Już lepiej ja nad nim popracuję.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

37. Data: 2020-05-30 23:20:29

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izaura <d...@d...net> wrote:

> [...]
e1bd9f6ec42.html

> //tu wyjasnial jednej Pani, ktora miala mysli samobojcze i przez to jej

Też chwilami obecnie ocieram się o takie myśli, ale jestem w stanie
dostrzec ich absurdalność. Mam nadzieję, że zdołam zachować tę przytomność.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

38. Data: 2020-05-30 23:59:41

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <L...@j...cb> wrote:

> [...]
> dalszej drodze to i dlaczego inaczej by miało być w wypadku naszych
> mniejszych braci, czworonogich, skrzydlatych czy płetwiastych itd..

Główne schorzenie (choć trudno mi orzec, czy na pewno główne) - artykuł
opisuje objawy i wysięk oraz guz, o których mówiłam w poście sprzed chwili:
https://weterynarianews.pl/nowotwory-serca-psow-koto
w/

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

39. Data: 2020-05-31 00:03:50

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> będzie. Zaprząta mnie jedynie tęsknota, wielka jak czarny ocean. O tyle
> straszna, że nie mam pojęcia, kiedy zelżeje. I czy.

Przy czym stawia mnie do pionu (chwilowo, ale zawsze coś) pytanie, które
sobie zadaję: czy rozpacz moja nie jest aby wynikiem litowania się nad samą
sobą?
Jak długo się nad tym zastanawiam, tak długo z obawy przed tym udaje mi się
ją tłumić...

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

40. Data: 2020-05-31 03:08:58

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-30 23:20, XL wrote:

e1bd9f6ec42.html

> Też chwilami obecnie ocieram się o takie myśli, ale jestem w stanie
> dostrzec ich absurdalność. Mam nadzieję, że zdołam zachować tę przytomność.

Poczytaj co tam ten Lazariew nawypisywal...
Gwaranyuje, ze zachowasz.
:)

Astroturfing na uenecie
Miales zdrowom matke? PrawdoPOobnie POchodzisz od neandertala ;P
Ayn Rand "AtlasZbuntowanych" [BibliaNWO]
Zaczelo sie ;-)
Epidemiolog twierdzi - tylko brak zamknięcia ratuje przed koronawirusem