Pod wrazeniem

1. Data: 2001-09-11 13:12:12

Temat: Pod wrazeniem
Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

Bylem wlasnie na stronach Krzysztofa. Malo mi slepia nie powylatywaly. Ekstra!
Naprawde cos niesamowitego.
Tak przy okazji: moze ta moja winorosl, to ta truskawkowa, wsrod Krzysztofa
roslin?

Irek

2. Data: 2001-09-18 17:02:56

Temat: Re: Pod wrazeniem
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Irek Zablocki" <i...@w...de> napisal w wiadomosci
> Tak przy okazji: moze ta moja winorosl, to ta truskawkowa, wsrod
Krzysztofa
> roslin?

Niestety, bardzo sie rozrosla, a miejsca u mnie malo. Jak przyjedziesz
odebrac to Ci ja przekaze. Bedziesz mógl porównac. Przy okazji, sprezentuje
Ci cytrynca :-).
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

3. Data: 2001-09-20 08:02:04

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
> odebrac to Ci ja przekaze. Bedziesz mógl porównac. Przy okazji, sprezentuje

Chetnie przyjade, choc w najblizszym czasie jestem uwiazany w domu. Ale jak mi
kawalerka podrosnie i bedzie ja mozna podrzucic dziadkom, to chetnie sie
wybiore. Szczegolnie, ze to goscia beda obdarowywac na nie na odwrot. A daleko
mam jechac?
Ja postanowilem twardo sie wziasc za rozmnazanie moich roslin. I tu mam pytanie.
Ponoc te rosliny o ktorych Wam wspomnialem, sa dlatego tak drogie bo dochodza do
tego oplaty licencyjne. Dziwi mnie jedno np. ten pigwowiec japonski "Cido",
odmiana wychodowana gdzies na Lotwie czy w Estonii, tej samej wielkosci roslina
kosztuje raz 17 raz 27 DM. Podobnie jest z aronia. Do tej pory myslalem, ze
aronia, to aronia a tu nagle pojawily sie nawet szwedzkie odmiany o nazwach jak
meble w Ikei. Sprobuje rozmnozyc te rosliny, przekazywanie nieodplatne nie jest
chyba zabronione. Klopot w tym, ze ja specjalnego doswiadczenia nie mam ale kto
wie, moze mi sie uda? Wowczas z pustymi rekami jechac nie bede a z jakims
rarytasem.

Irek

4. Data: 2001-09-22 11:06:00

Od: "Krzysztof Marusinski" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

> Chetnie przyjade, choc w najblizszym czasie jestem uwiazany w domu. Ale
jak mi
> kawalerka podrosnie

Ostrzegam, ze do tego czasu winorosl moze nie doczekac :-). Planuje
zrezygnowac z niej najpózniej na wiosne.
Ja mieszkam na Mazurach. Ciesze sie z kazdych odwiedzin "ludzi" z grupy.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

Bardzo wazna wiadomosc
programy do arch. krajobrazu