Podatkiem w niepełnosprawnych

1. Data: 2006-08-16 11:02:51

Temat: Podatkiem w niepełnosprawnych
Od: "Piotr \"Gerard\" Machej" <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Pamiętacie pomysły Urzędów Skarbowych w odniesieniu
do darmowego oprogramowania? Teraz sytuacja zdaje się
powtarzać, ale w odniesieniu do osób niepełnosprawnych.
Ciekawe, co z tego wyniknie...
Do poczytania:
http://biznes.interia.pl/news?inf=781689

Pozdrawiam,
Gerard

2. Data: 2006-08-16 22:21:16

Temat: Re: Podatkiem w niepełnosprawnych
Od: *ZBIG* <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 16 Aug 2006 13:02:51 +0200, Piotr "Gerard" Machej napisał(a):

> Ciekawe, co z tego wyniknie...

Ano panie takie czasy przyszły że kasę już mają tylko emeryci i renciści!
Jak w rodzinie niema emeryta, albo rencisty, to rodzina głodem przymiera...
Nie diw że rząd szuka pieniędzy u rencistów. :)

3. Data: 2006-08-17 01:46:59

Od: "Piotr \"Gerard\" Machej" <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

*ZBIG* napisał(a):
> Ano panie takie czasy przyszły że kasę już mają tylko emeryci i renciści!
> Jak w rodzinie niema emeryta, albo rencisty, to rodzina głodem przymiera...
> Nie diw że rząd szuka pieniędzy u rencistów. :)

Taaaak... "hulaszczy tryb życia emerytów i rencistów..." ;P
;) Żeby jeszcze chociaż większość rzeczywiście niepełnosprawnych miała
renty lub emerytury ;) Ale przepisy takie, że wielu nie ma na takie
świadczenia szans. Inna sprawa, że wtedy nie przekroczą kwoty wolnej
od podatku, więc fiskus tylko będzie bezsilnie gryzł palce ze złości ;P
Ale jak wtedy hulać, jak ani pracy ani świadczeń socjalnych nie ma? ;D

Pozdrawiam,
Gerard

4. Data: 2006-08-17 19:51:55

Temat: Re: Podatkiem w niepeůnosprawnych
Od: "Jacek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bedziemy hulac na tamtym swiecie bozia nam wynagrodzi...

5. Data: 2006-08-18 06:10:21

Od: "LECH DUBROWSKI" <3...@3...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Inna sprawa, ýe wtedy nie przekroczŕ kwoty wolnej
> od podatku, wićc fiskus tylko bćdzie bezsilnie gryzů palce ze zůoúci ;P

A od czego mamy Sejm? Jak poslowie zobacza, ze nie starcza im na rozne
zachcianki to od razu ja zniosa lub wprowadza 22% podatek liniowy bez ulg i
dopiero wtedy wszystkim bedzie wesolo. W koncu budzet jakos musi wyrownac
sobie strate podatkow od miliona ludzi, ktorzy placa go w innych krajach UE.

Leszek :)

> Pozdrawiam,
> Gerard

Akcja Rehabilitacja!!!!!!!
Odwolanie w sprawie naliczenia zabizonej emerytury w ZUS-ie
Odwolanie w sprawie naliczenia zabizonej emerytury w ZUS-ie
Zagrożone miejsca pracy dla niepełnosprawnych.
pfron - dofinansowania